mówisz że wystarczy podstawic nowy model na zlot to zaraz powyskakujemy z kasy?drago_o pisze:Jakby ktoś zagadał odpowiednio z jakimś ASO to może by coś przywieźli. Będzie pełno A8 a to dobry sposób aby zachęcić do zmiany na nowsze
Ostatnio do mnie na FB Porsche Sosnowiec pisało czy nie byłbym zainteresowany.
A8 D5 ładne...nie ma co gadać
-
- Super Klubowicz
- Posty: 3526
- Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2006
- Silnik: V8 4.2 TDI
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Imię: maciu
- Lokalizacja: Warszawa
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
wyPAD 2020
Tego nie wiem, ale to dobre miejsce promocji wśród posiadaczy A8 a druga sprawa, że tak to należy im przedstawić a nie że tak musi być
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
Ja mam cala srodkowa konsole i gorne listwy czarne i jak najbardziej rysuje sie to. Na srodku zostaja tez odciski palcow, plamki, itp. A listwy kurza sie. Musze regularnie przecierac wszystko.dice111 pisze:Podobny materiał był w D4, tyle, że nie było go aż tyle (no chyba, że ktoś nie chciał listw alu to wtedy również ładowane te czarne listwy)
[url=http://images83.fotosik.pl/1090/80855e5fdc38948fmed.jpg]Obrazek[/URL]
Czarny połysk, nie ma szans by się to nie rysowało, w dodatku momentalnie popalcowane jak to dotkniesz, pewnie można to będzie spolerować w zależności od głębokości rys, ale obawiam się , że będzie to samo co z przedliftowymi D3 po takim czasie, porysowane i wytarte co się da.
Trzeba wybrac carbon jak sie bedzie dalo, na tym nie widac odciskow :-)
A co do samych samochodow testowych/demo, to jest szokujace jak bywaja brudne i nikt o nie nie dba. Niedawno przywiezli mi Smarta Brabusa z 230 milami na liczniku i w srodku wygladal jakby stado swin przebieglo przez niego. Mam go wlasnie drugi raz, 730 mil na liczniku i wyglada jeszcze gorzej. Demo, ktore ma 17tys km, to juz bardzo zuzyty samochod i nie mozna tego porownac do uzywania przez jednego wlasciciela.
- dice111
- Moderator
- Posty: 6010
- Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Imię: AHC by MTM
- Lokalizacja: Těšin
Mi bardziej chodziło o te, w opcji były alu, ale mogły być też czarne w połyskuUnseen pisze:Ja mam cala srodkowa konsole i gorne listwy czarne i jak najbardziej rysuje sie to. Na srodku zostaja tez odciski palcow, plamki, itp. A listwy kurza sie. Musze regularnie przecierac wszystko.
Z jednej strony tak, bo o takie samochody się nie dba, ale używa, trochę to jednak obrazuje jak ten samochód będzie wyglądał w przyszłości, na rynku wtórnym, gdzie większość będzie miała powyżej 100k km lub nawet 200k km jak pokończą się leasingi.Unseen pisze:Demo, ktore ma 17tys km, to juz bardzo zuzyty samochod i nie mozna tego porownac do uzywania przez jednego wlasciciela.
Black Cars Matters
ok, już sie mogę wypowiedzieć jako, że na zlocie miałem okazję przejechać się nowa D5.
pomijając aspekt finansowy, i to że mnie nie stać na to auto (i pewnie przez kolejne X lat nie będzie ) to auto nie zrobiło na mnie większego wrażenia.
Jest napakowana technologią, z którą się idzie na początku pogubić, ale jakość.....
....jakość
....jakość.....
....jakoooooooooośśśśćććććć.... tragedia
twarda, wręcz plastikowa podsufitka, drewno przy dotyku jak plastik, plastikowe elementy twarde, trzeszczące...rodem z opla..
Wystarczyło kierownice dotknąć i ... trzeszczały wokół plastiki, to samo deska rozdzielcza ...
Pod maską elementy gumowe, czy też oplot kabli na pierwszy rzut oka już było widać, że potanione na maxa...
Ja rozumiem, ze model przedliftowy i będzie mieć choroby wieku dziecięcego, ale jakość użytych materiałów jest kiepska...
Już nie wspomnę o wyglądzie przedniego fotela po 10KKM oraz tym dziwnym, wielkim grillu rodem z nowego forda
Bagażnika - brak
Ale były oczywiście i dobre strony (w większości)... niemniej jednak utwierdziło mnie to w przekonaniu, że Audi z modelem A8 / S8 zatrzymało sie na .... D3.
pomijając aspekt finansowy, i to że mnie nie stać na to auto (i pewnie przez kolejne X lat nie będzie ) to auto nie zrobiło na mnie większego wrażenia.
Jest napakowana technologią, z którą się idzie na początku pogubić, ale jakość.....
....jakość
....jakość.....
....jakoooooooooośśśśćććććć.... tragedia
twarda, wręcz plastikowa podsufitka, drewno przy dotyku jak plastik, plastikowe elementy twarde, trzeszczące...rodem z opla..
Wystarczyło kierownice dotknąć i ... trzeszczały wokół plastiki, to samo deska rozdzielcza ...
Pod maską elementy gumowe, czy też oplot kabli na pierwszy rzut oka już było widać, że potanione na maxa...
Ja rozumiem, ze model przedliftowy i będzie mieć choroby wieku dziecięcego, ale jakość użytych materiałów jest kiepska...
Już nie wspomnę o wyglądzie przedniego fotela po 10KKM oraz tym dziwnym, wielkim grillu rodem z nowego forda
Bagażnika - brak
Ale były oczywiście i dobre strony (w większości)... niemniej jednak utwierdziło mnie to w przekonaniu, że Audi z modelem A8 / S8 zatrzymało sie na .... D3.
to nie jest zwykły napęd...to
rozmawiałem z wałścicielami D4, którzy posiadając wcześniejsze wersie A8/S8 wprost mówili, że D4 nie dożyje jakościowo D2 bądź D3.greg26 pisze:Nie zgodzę się z Tobą wcale.D4 bije na głowę D3 jakością wykończenia.
Wystarczy np. zajrzeć do takich tematów :
https://www.a8team.pl/d4-15-30tdi-szumy ... htm#323509
ale ... jak dbasz tak masz. tyle że widać wyraźnie jakość wykonania i użytych elementów tych obecnie i tych z przed 15-20 lat... idzie to w złą strone
to nie jest zwykły napęd...to
- PiotrekS
- Forum Audi A8
- Posty: 141
- Rejestracja: 21 paź 2009, 08:29
- Moje auto: A8 D4
- Rocznik: 2015
- Silnik: V8 4.0
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: WLKP
Oczywiscie ze obecna motoryzacja dazy do tego zeby wlasciciele aut zmieniali je stosunkowo szybko. Kiedys konkurowalo sie jakoscia produktu, dzisiaj cena ma zasadnicze znaczenie wiec producenci tna gdzie tylko sie da zeby zarabiac nadal dobrze, kosztem jakosci i wytrzymalosci produktu. Trend ten jest widoczny od pewnego czasu w wiekszosci branz.
Pozdrawiam
PiotrekS
PiotrekS
- dice111
- Moderator
- Posty: 6010
- Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Imię: AHC by MTM
- Lokalizacja: Těšin
Jak widać mamy październik a W12 nadal nie ma (i nadal nie wiadomo kiedy będzie). Na V8 już w tym roku w ogóle bym nie liczył.
BMW i konkurencja potrafiła http://leftlane.pl/2018/10/12/sprzedaz- ... rzez-wltp/ więc nie ma się co dziwić, że mało kto chce V6 (z danych wynika, że po większość nowych modeli wracają ludzie, którzy mieli poprzednie generacje, bądź inny model Audi).
W sumie to ma być ostatnia generacja z V8, D6 powinno być pełnoprawnym autonomicznym elektrykiem.
BMW i konkurencja potrafiła http://leftlane.pl/2018/10/12/sprzedaz- ... rzez-wltp/ więc nie ma się co dziwić, że mało kto chce V6 (z danych wynika, że po większość nowych modeli wracają ludzie, którzy mieli poprzednie generacje, bądź inny model Audi).
W sumie to ma być ostatnia generacja z V8, D6 powinno być pełnoprawnym autonomicznym elektrykiem.
Black Cars Matters
G...o prawda. Klepać co innego by tylko ratować normy sprzedażowe, Co tam klasa premium, lepiej sprzedać więcej za mniejsze pieniądze. I tak wyjdą na swoje. Szczerze, gdybym miał tyle gotówki by było mnie stać na D5 to niestety, poszedł bym po MerolaBram Schot z Audi komentuje, że marka była przygotowana na taką sytuację. Oferta silnikowa jest uzupełniana, a do oferty marki dołączył w tym roku szereg nowych modeli (A1, A6, Q3, Q8, e-tron). Razem, ma to pomóc odratować wyniki sprzedażowe niemieckiej marki w Europie