[D2 94 4.2PB ] Wymiana rozrządu
- tutenhamon
- Super Klubowicz
- Posty: 1674
- Rejestracja: 19 maja 2009, 19:13
- Lokalizacja: Choszczno
- tutenhamon
- Super Klubowicz
- Posty: 1674
- Rejestracja: 19 maja 2009, 19:13
- Lokalizacja: Choszczno
U mnie mechanik sprawdzał po prostu czy i gdzie nie ma iskry , i okazało się że na prawej głowicy był problem z iskrą .Za czoł mi wypalać świece nad gazem bo myślał .ze są świece zasyfione .po tygodnio męki nic nie zrobił żeby odpalić auto dowiedziałem się różnych dziwnych a zarazem szokujących mnie wiadomości od jego młodego ucznia .Okazało się że nie podłączył auta pod kąpa bo po prostu nie miał VAGA . dopiero mu dostarczyłem . no i następny problem który zajoł mu cały dzionek nawet nie wiedział gdzie podłączyć interfajs . gdzięś dowiedział się że w okolicy lewarka zmiany biegów i zerwał mi ta obudowę ,, drewno,, no ale do tematu po podłączeniu do kompa od razu wywaliło czujnik położenia wałka roz.... czujnik hela koszt 80 zł i było OK.
Dodam że czujnik znajduje się w głowicy w jej tylnej części
Dodam że czujnik znajduje się w głowicy w jej tylnej części
- tutenhamon
- Super Klubowicz
- Posty: 1674
- Rejestracja: 19 maja 2009, 19:13
- Lokalizacja: Choszczno
Ja pierdziu, nie zostawiajcie samochodów u takich druciarzytutenhamon pisze:... Za czoł mi wypalać świece nad gazem bo myślał .ze są świece zasyfione... nie podłączył auta pod kąpa bo po prostu nie miał VAGA... nawet nie wiedział gdzie podłączyć interfajs... zerwał mi ta obudowę ,, drewno,, ...
Ja nie zajmuję się zawodowo naprawianiem samochodów ale jak to czytam to śmiem twierdzić że jestem od niego o niebo lepszy :evil:
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Gabriel pisze:Możesz kolega opisać to w których blokach i czym się sugerować? Bo ja nie miałem pojęcia że można to w ten sposób sprawdzić a chętnie bym u siebie zobaczył jak to jest.hipcio pisze:Masz żle złożony rozrząd, można to sprawdzić w blokach pomiarowych czy są dobrze wałki ustawione.
Można sprawdzic tylko w wersjach po lifcie
W grupie 093 pole 3 i 4.
- tutenhamon
- Super Klubowicz
- Posty: 1674
- Rejestracja: 19 maja 2009, 19:13
- Lokalizacja: Choszczno
Dodam jeszcze że za blokady które wypożyczył a mnie próbował oszukać że musiał kupić ,chciał mnie skasować 400 zł. na szczęście pod jego nieobecność porozmawiałem sobie z uczniem i wiedziałem na czym stoję i nie dałem nabić się w butelkę.
FOSS masz rację żeby nie zostawiać autek u ,,druciarzy,, ale nie było wyjścia , w mojej miejscowości żaden mechanik nawet nie chciał rozmawiać o przyjęciu auta do warsztatu po usłyszeniu A8 4,2.z drugiej strony , przynajmniej byli uczciwi .
FOSS masz rację żeby nie zostawiać autek u ,,druciarzy,, ale nie było wyjścia , w mojej miejscowości żaden mechanik nawet nie chciał rozmawiać o przyjęciu auta do warsztatu po usłyszeniu A8 4,2.z drugiej strony , przynajmniej byli uczciwi .
Ostatnio zmieniony 02 sie 2013, 11:49 przez tutenhamon, łącznie zmieniany 1 raz.
Witam z racji że puszcza mi symeryng gdzieś pod rozrządem przymierzam się do jego wymiany. mam pytanko do kolegów czy taki zestaw będzie dobry.
1.Pasek Gates
2. Wszystkie roki Ina włącznie z tłumikiem
3. Pompa wody SKF
4. Wszystkie uszczelniacze jakie tylko są z przodu( firmy nie pamiętam)
Na razie wszystko było dobierane na sztuki ale powiedzieli mi, że w komplecie będzie taniej.
1.Pasek Gates
2. Wszystkie roki Ina włącznie z tłumikiem
3. Pompa wody SKF
4. Wszystkie uszczelniacze jakie tylko są z przodu( firmy nie pamiętam)
Na razie wszystko było dobierane na sztuki ale powiedzieli mi, że w komplecie będzie taniej.
Dążenie do doskonałości.
Daro leci prawa strona (chodzi o olej i uszczelniacz wałka z przodu)?daro72 pisze:Witam z racji że puszcza mi symeryng gdzieś pod rozrządem przymierzam się do jego wymiany. mam pytanko do kolegów czy taki zestaw będzie dobry.
1.Pasek Gates
2. Wszystkie roki Ina włącznie z tłumikiem
3. Pompa wody SKF
4. Wszystkie uszczelniacze jakie tylko są z przodu( firmy nie pamiętam)
Na razie wszystko było dobierane na sztuki ale powiedzieli mi, że w komplecie będzie taniej.
Powiem tak, ostatnio kika maszynek robiłem (rozrządy) i w ABZ'tach
w większości przypadków to leci olej z pod uszczelki głowicy.
Nie uszczelniacza wałka.
W trzech przypadkach śruby głowicy były luźne, dokręcenie ich ograniczyło
wycieki oleju ale nie zlikwidowało całkowicie. 75Nm i dokręcanie (procedury
dokręcania nowych śrub nie można zastosować).
Zwróć na to uwagę.
U ciebie może być uszczelniacz ale nie musi. Częściej leci z uszczelki
z tyłu za obudową paska rozrządu nr: 077103487A
Wpisz w ETK'a nr i będziesz wiedział o co chodzi.
Ale tak jak pisałem wcześniej wymiana tej uszczelki, wymiana uszczelniacza
i dalej leci olej po połączeniu głowicy z blokiem od przodu, później na obudowę
filtra oleju i łapę przedniej poduszki, później na dół na altka.
W większości przypadków to z pod głowicy.
U mnie jak zauważyłem leci ewidentnie wzdłuż osłon rozrządu. Na razie jest za zimno i nie chce mi się za to zabierać. Ale jak tylko troszkę odpuści to zaraz się za to zabieram. Uszczelniacze wszystkich wałków nie są aż tak drogie więc i tak je chyba wszystkie wymienię. Jeśli to będzie pod głowicą to pewnie będę robił wszystko co się da. Czyli całą hydraulikę, odmy, uszczelnienie chłodniczki oleju, pewnie i przepustnicę bo ostatnio miałem z nią problem. Myślę, że to do czego będzie dostęp i co będzie konieczne.
Dążenie do doskonałości.