[inne] hamownia - ile mamy koni mechanicznych
Zmieniło się... diametralnie... teraz producenci jeszcze precyzyjniej mogą określić żywotność danej części...Maciex pisze:Swoją drogą ciekawe czy coś się zmieniło w kwestii trwałości skrzyń aut produkowanych aktualnie.
tak jak w Passacie B6 w silnikach 2.0TDI przy 200kkm sypał się napęd pompy oleju - usterka nie tylko była przewidywalna - patrząc na rozwiązania konstrukcyjne można rzec, że była wręcz zaplanowana :evil:
Miło wspominam swoje D2-ki...... D3-ka wprawdzie też mi się jakoś szczególnie nie psuje ale ten model ma już swoje typowe przypadłości i wiele usterek wymaga szerszej wiedzy niż przy D2.....
a jak pomyślę o D4 to nie wiem czy bym się zdecydował - producent nie tylko precyzyjnie zaplanował żywotność niektórych części ale zadbał również aby z wieloma rzeczami przyjeżdżać praktycznie wyłącznie do ASO.
W nowych autach coraz więcej części/podzespołów ma swój własny integralny sterownik i ich wymiana wymagać będzie wizyty w ASO chociażby w celu adaptacji pod numer VIN auta czy też po prostu aktywację poprzez połączenie on-line z serwerem producenta - masakra
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
FOSS,
Dlatego w ramach szeroko zakrojonej forumowej akcji bojkotujmy D4
A tak na marginesie już w poliftowej D3 dużo rzeczy "trzeba" robić w serwisie. A że polak mądry i obejść niektóre rzeczy portafi - cóż
- dokładnie tak jest.W nowych autach coraz więcej części/podzespołów ma swój własny integralny sterownik i ich wymiana wymagać będzie wizyty w ASO chociażby w celu adaptacji pod numer VIN auta czy też po prostu aktywację poprzez połączenie on-line z serwerem producenta - masakra
Dlatego w ramach szeroko zakrojonej forumowej akcji bojkotujmy D4
A tak na marginesie już w poliftowej D3 dużo rzeczy "trzeba" robić w serwisie. A że polak mądry i obejść niektóre rzeczy portafi - cóż
Elektronika samochodowa.
Zaraz spadna gromy od tych co o D4 marzą Ja osobiśie do akcji sie przyłaczam i pozostane przy D2 bo nic mi w niej nie brakuje(szczegolnie W12L )k44761 pisze:FOSS,- dokładnie tak jest.W nowych autach coraz więcej części/podzespołów ma swój własny integralny sterownik i ich wymiana wymagać będzie wizyty w ASO chociażby w celu adaptacji pod numer VIN auta czy też po prostu aktywację poprzez połączenie on-line z serwerem producenta - masakra
Dlatego w ramach szeroko zakrojonej forumowej akcji bojkotujmy D4
A tak na marginesie już w poliftowej D3 dużo rzeczy "trzeba" robić w serwisie. A że polak mądry i obejść niektóre rzeczy portafi - cóż
-
- Forum Audi A8
- Posty: 68
- Rejestracja: 26 lut 2013, 01:19
- Lokalizacja: Stolica
-
- Forum Audi A8
- Posty: 68
- Rejestracja: 26 lut 2013, 01:19
- Lokalizacja: Stolica
-
- Forum Audi A8
- Posty: 211
- Rejestracja: 12 mar 2012, 13:24
- Lokalizacja: Ustka/Słupsk GS
Może się nie znam ale uważam, że większość hamowni ma poważny problem aby poprawnie zmierzyć quattro + tiptronik.swiezak1111 pisze:mi wyhamowali w słupku w pitstopie 260KM nie pamietam ile nm bo akurat nie mam przy sobie wydruku. ale to mozliwe zeby z tak zdrowiutkiego silnika uciekło 50kucy?
Było kilka projektów z wrzucaniem starych ABZ-ów np. do Audi 80 i tam, o dziwo, w połączeniu z manualem wypluwało jakoś zdecydowanie bliżej serii ;-)
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
-
- Forum Audi A8
- Posty: 68
- Rejestracja: 26 lut 2013, 01:19
- Lokalizacja: Stolica
A o to wykresik:)Apophis pisze:Ja tu nie bardzo rozumie :?:Czarny8800 pisze:Seria bogata 344/777nm a po modzie wyszło 360/849nm
Seria nie ma tyle chyba że juz cos było modzone a te wyniki to masz z hamowni?? Zapodaj wykresik-popatrzymy
Trochę zgłupiałem bo w katalogu a8 4,2TDI ma 326/650nm czyli 240Kw, ale jak patrze na dane techniczne Q7 4,2 tdi 240 KW ma 340/760nm:(
Czy to mozliwe żebym miał taką serie i dlatego po programie tyle wyszło???
wykres seria:)
po programie:)
-
- Forum Audi A8
- Posty: 68
- Rejestracja: 26 lut 2013, 01:19
- Lokalizacja: Stolica
Ten 1 wykres robiony widać u wcześniejszego właściciela. Ja w czwartek robię wszystko aby doprowadzić do serii i zrobić moda dobrego;) teraz 853 nm mnie przeraża ze skrzynia i inne podzespoły nie wymiekly przy mojej jeździe;)IRONH pisze:Wartości robią wrażenie, jednak charakterystyka niezbyt ciekawa, pik przy 2000 obrotów i szybko spada