części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[inne] hamownia - ile mamy koni mechanicznych

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego w tym również chiptuning.
Awatar użytkownika
Gabriel
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 779
Rejestracja: 14 paź 2010, 21:35
Lokalizacja: śląskie/Rybnik

Post autor: Gabriel » 06 mar 2013, 08:30

He ja wiem. Skoro ma 3 automaty (2 audi i 1 BMW) i w 3 naprawiał skrzynie to znaczy że w każdym :)

Awatar użytkownika
k44761
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 501
Rejestracja: 22 maja 2011, 10:49
Lokalizacja: Lubin

Post autor: k44761 » 06 mar 2013, 08:31

Facet ma 6 aut z automatami, i tylko w europejskich naprawiał skrzynie.
Elektronika samochodowa.

Gość

Post autor: Gość » 06 mar 2013, 12:06

A trąbią wszem i wobec że amerykańskie automaty są do bani...

Awatar użytkownika
Maciex
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 222
Rejestracja: 03 lut 2010, 18:31
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Maciex » 06 mar 2013, 12:08

Noo, ZF nie może szczycić się swoimi topowymi produktami sprzed kilku(nastu) lat. Choć czuję że to było celowe założenie by skrzynie te sypały się akurat po 300000km.
Swoją drogą ciekawe czy coś się zmieniło w kwestii trwałości skrzyń aut produkowanych aktualnie.

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 06 mar 2013, 14:55

Maciex pisze:Swoją drogą ciekawe czy coś się zmieniło w kwestii trwałości skrzyń aut produkowanych aktualnie.
Zmieniło się... diametralnie... teraz producenci jeszcze precyzyjniej mogą określić żywotność danej części...
tak jak w Passacie B6 w silnikach 2.0TDI przy 200kkm sypał się napęd pompy oleju - usterka nie tylko była przewidywalna - patrząc na rozwiązania konstrukcyjne można rzec, że była wręcz zaplanowana :evil:

Miło wspominam swoje D2-ki...... D3-ka wprawdzie też mi się jakoś szczególnie nie psuje ale ten model ma już swoje typowe przypadłości i wiele usterek wymaga szerszej wiedzy niż przy D2.....
a jak pomyślę o D4 to nie wiem czy bym się zdecydował - producent nie tylko precyzyjnie zaplanował żywotność niektórych części ale zadbał również aby z wieloma rzeczami przyjeżdżać praktycznie wyłącznie do ASO.

W nowych autach coraz więcej części/podzespołów ma swój własny integralny sterownik i ich wymiana wymagać będzie wizyty w ASO chociażby w celu adaptacji pod numer VIN auta czy też po prostu aktywację poprzez połączenie on-line z serwerem producenta - masakra :/
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Awatar użytkownika
k44761
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 501
Rejestracja: 22 maja 2011, 10:49
Lokalizacja: Lubin

Post autor: k44761 » 06 mar 2013, 16:10

FOSS,
W nowych autach coraz więcej części/podzespołów ma swój własny integralny sterownik i ich wymiana wymagać będzie wizyty w ASO chociażby w celu adaptacji pod numer VIN auta czy też po prostu aktywację poprzez połączenie on-line z serwerem producenta - masakra :/
- dokładnie tak jest.
Dlatego w ramach szeroko zakrojonej forumowej akcji bojkotujmy D4 :)
A tak na marginesie już w poliftowej D3 dużo rzeczy "trzeba" robić w serwisie. A że polak mądry i obejść niektóre rzeczy portafi - cóż :)
Elektronika samochodowa.

Gość

Post autor: Gość » 06 mar 2013, 16:22

k44761 pisze:FOSS,
W nowych autach coraz więcej części/podzespołów ma swój własny integralny sterownik i ich wymiana wymagać będzie wizyty w ASO chociażby w celu adaptacji pod numer VIN auta czy też po prostu aktywację poprzez połączenie on-line z serwerem producenta - masakra :/
- dokładnie tak jest.
Dlatego w ramach szeroko zakrojonej forumowej akcji bojkotujmy D4 :)
A tak na marginesie już w poliftowej D3 dużo rzeczy "trzeba" robić w serwisie. A że polak mądry i obejść niektóre rzeczy portafi - cóż :)
Zaraz spadna gromy od tych co o D4 marzą :) Ja osobiśie do akcji sie przyłaczam i pozostane przy D2 bo nic mi w niej nie brakuje(szczegolnie W12L )

Czarny8800
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 68
Rejestracja: 26 lut 2013, 01:19
Lokalizacja: Stolica

Post autor: Czarny8800 » 19 mar 2013, 00:03

temat widzę wymknął się z pod kontroli:)
Ja nawiązując do tematu dziś jestem po wirusie :d :d :d
Seria bogata 344/777nm a po modzie wyszło 360/849nm :d :d :d :d :-)
Wali w plecy teraz przyjemnie:)

Gość

Post autor: Gość » 19 mar 2013, 03:23

Czarny8800 pisze:Seria bogata 344/777nm a po modzie wyszło 360/849nm
Ja tu nie bardzo rozumie :?:
Seria nie ma tyle chyba że juz cos było modzone a te wyniki to masz z hamowni?? Zapodaj wykresik-popatrzymy ;)

Czarny8800
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 68
Rejestracja: 26 lut 2013, 01:19
Lokalizacja: Stolica

Post autor: Czarny8800 » 19 mar 2013, 14:44

Ta okazuje sie ze już był program i muszę
Jechać wygrać w serwisie serie i jeszcze raz
Jechać na program jeden bo wyszło 850nm a to o 200 za duzo;(

swiezak1111
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 211
Rejestracja: 12 mar 2012, 13:24
Lokalizacja: Ustka/Słupsk GS

Post autor: swiezak1111 » 19 mar 2013, 22:55

mi wyhamowali w słupku w pitstopie 260KM nie pamietam ile nm bo akurat nie mam przy sobie wydruku. ale to mozliwe zeby z tak zdrowiutkiego silnika uciekło 50kucy?
Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 20 mar 2013, 11:26

swiezak1111 pisze:mi wyhamowali w słupku w pitstopie 260KM nie pamietam ile nm bo akurat nie mam przy sobie wydruku. ale to mozliwe zeby z tak zdrowiutkiego silnika uciekło 50kucy?
Może się nie znam ale uważam, że większość hamowni ma poważny problem aby poprawnie zmierzyć quattro + tiptronik.
Było kilka projektów z wrzucaniem starych ABZ-ów np. do Audi 80 i tam, o dziwo, w połączeniu z manualem wypluwało jakoś zdecydowanie bliżej serii ;-)
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Czarny8800
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 68
Rejestracja: 26 lut 2013, 01:19
Lokalizacja: Stolica

Post autor: Czarny8800 » 28 mar 2013, 12:33

Apophis pisze:
Czarny8800 pisze:Seria bogata 344/777nm a po modzie wyszło 360/849nm
Ja tu nie bardzo rozumie :?:
Seria nie ma tyle chyba że juz cos było modzone a te wyniki to masz z hamowni?? Zapodaj wykresik-popatrzymy ;)
A o to wykresik:)
Trochę zgłupiałem bo w katalogu a8 4,2TDI ma 326/650nm czyli 240Kw, ale jak patrze na dane techniczne Q7 4,2 tdi 240 KW ma 340/760nm:(
Czy to mozliwe żebym miał taką serie i dlatego po programie tyle wyszło???
wykres seria:)
Obrazek
po programie:)
Obrazek

IRONH
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 60
Rejestracja: 28 wrz 2012, 20:58
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: IRONH » 28 mar 2013, 17:33

Wartości robią wrażenie, jednak charakterystyka niezbyt ciekawa, pik przy 2000 obrotów i szybko spada

Czarny8800
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 68
Rejestracja: 26 lut 2013, 01:19
Lokalizacja: Stolica

Post autor: Czarny8800 » 29 mar 2013, 13:51

IRONH pisze:Wartości robią wrażenie, jednak charakterystyka niezbyt ciekawa, pik przy 2000 obrotów i szybko spada
Ten 1 wykres robiony widać u wcześniejszego właściciela. Ja w czwartek robię wszystko aby doprowadzić do serii i zrobić moda dobrego;) teraz 853 nm mnie przeraża ze skrzynia i inne podzespoły nie wymiekly przy mojej jeździe;)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl