części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 00 4.2PB/LPG ] Zaciski z D3 do D2

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego w tym również chiptuning.
Awatar użytkownika
sylwekr
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 755
Rejestracja: 30 lis 2010, 07:42
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: sylwekr » 04 kwie 2015, 12:38

Chyba zostanie ASO, tylko niestety nie mam do ASO blisko, telefonicznie nie zawsze chcą przyjąć zamówienie, jeśli nie przyjmą telefonicznie zamówienia urlop w pracy aby pojechać kilkadziesiąt km i zamówić, później tak samo aby odebrać ;( , masakra z taką pierdółką chyba, że ktoś wie gdzie można zamówić takie przewody i żeby je wysłali ?

Awatar użytkownika
gtfan
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1405
Rejestracja: 10 gru 2010, 13:58
Lokalizacja: Lublin

Post autor: gtfan » 04 kwie 2015, 17:07

A nie możesz podjechać z zaciskami i przewodami gumowymi do pierwszego lepszego warsztatu żeby Ci to dorobili na wymiar?
Four rings to rule them all

Awatar użytkownika
sylwekr
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 755
Rejestracja: 30 lis 2010, 07:42
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: sylwekr » 04 kwie 2015, 20:13

gtfan pisze:A nie możesz podjechać z zaciskami i przewodami gumowymi do pierwszego lepszego warsztatu żeby Ci to dorobili na wymiar?
W dwóch "pierwszych lepszych" byłem wczoraj z nadzieją, że dorobią, ale niestety nie. Może jeszcze podjadę do jakiś warsztatów i gdzieś zrobią te przewody.

mr_nuke
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 26
Rejestracja: 14 cze 2012, 21:10
Lokalizacja: Wu-Ka śląsk

Post autor: mr_nuke » 23 kwie 2015, 22:45

Witam, ja pomimo, iż hamulce w swoim pre-lifcie miałem noszące niewielkie ślady zużycia, postanowiłem wymienić na zestaw na przodzie z D3 360mm. Hamulce ori stukały już tak, że myślałem o wymianie ich oraz wymianie maglownicy. A to okazało by się wielkim błędem, po wymianie... cisza :) Kupiłem klocki i tarcze Zimmerman. Tylne zaciski zregenerowałem i również wylądował na tyle Zimmerman. Polecam taką zmianę każdemu. :D
Do jazdy wystarczą cztery kółka, ale cztery cylindry to za mało :)

Awatar użytkownika
sylwekr
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 755
Rejestracja: 30 lis 2010, 07:42
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: sylwekr » 26 kwie 2015, 21:58

U mnie już zestaw 360 zamontowany, i w końcu auto hamuje.... <brawo2>

m3rvin
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 1
Rejestracja: 26 gru 2013, 23:04
Lokalizacja: Radlin/Hagen

Post autor: m3rvin » 12 sie 2015, 16:32

Witam synki :)

możecie podać nr tych zacisków 2-tłok pod 360mm

dzięki
eSa jest ... ;)

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 12 sie 2015, 23:36

m3rvin, obie strony identyczne ...numer: 4E0 615 123

Gość

Post autor: Gość » 12 sie 2015, 23:44

Szczerze oglądnałem całe 4 sztuki i albo pryszczaty na oko albo nie wybijali całego numeru tylko kawałek :D

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 12 sie 2015, 23:54

Dziwne, u mnie są <bezradny>

Gość

Post autor: Gość » 13 sie 2015, 00:11

Ate,OOOO i końcowka numeru i jakies inne cyferki ale całego numeru nie dostrzegłem. Może trza by poczyścić lepiej.

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 13 sie 2015, 21:55

Nr nie ma znaczenia bo 2 tłok w D3 było 2 rodzaje, pod 360 i 385mm..
[center]
Forum Audi A7.
Forum Audi A6.

[/center]

Awatar użytkownika
robertas
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2044
Rejestracja: 08 paź 2009, 18:44
Lokalizacja: ślask

Post autor: robertas » 01 sty 2016, 19:17

Tylne tarcze mi sie koncza, wiec dumam teraz co zrobic... Wiadomo ze jest jeden typ, zalozyc jarzma i tarcze z RS4, z tym ze koszta sa niemale tych tarcz... Jarzma zdobyc tez ciezko, ale juz kupilbym nowe nawet w aso, kwestia tylko tych tarcz... Dumalem nad tym srogo i co wymyslilem...

Co do przedlifta, jarzmo jest pod tarcze 20mm a nie 22mm jak juz jest w polifcie, i to mnie nie martwi... Ciekaw jestem tylko tego czy sam zacisk da rade obsluzyc tarcze 22mm??? Czy schowa sie na tyle zeby razem z nowymy klockami wcisnac miedzy nie tarcze 22mm???

A druga sprawa, to co tu bylo proponowane, to tarcza 312 z RS4 b5... A co gdyby uzyc do tego tarcz od d3???

Poszukalem nieco, no i sa 2 typy z ktorymi mozna by cos zdzialac 310mm oraz 335mm z tym ze wtedy to jarzmo z rsa bedzie za krotkie... Wiec tutaj fajnie byloby zastosowac wlasnie 310...

Ta tarcza ma numer 4E0615601A... I teraz tak...

W prownaniu z tarcza 312 jest prawie to samo, procz calkowitej szerokosci ...

ta z RSa ma 45 mm
ta z D3 ma 42,4 mm
ta z D2 pre FL 46,2 mm

Tak wiec tutaj widac ze tarcza z d3 i sam zacisk bedzie odsadzona blizej felgi o te 3,8mm, wiec tutaj pytanie nr 2... Czy zacisk i jarzmo z RSa bedzie w stanie to obsluzyc, no chyba ze ktos moglby zapodac innym typem jarzma :)

Temat jest ciekawy, nie zakladam nowego choc poruszam tutaj troche inne klimaty... Niz przody z d3 :) Ciekaw jestem Waszych wypowiedzi... zwlaszcza tych co juz dzialali w temacie ...

Wiem wiem, zaczynam od dupy strony, wszyscy najpiew rezaja przody, ale tyl u mnie juz umal i trzeba zrobic najpierw to co najpilniejsze ;)

michalwruszak
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2449
Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: michalwruszak » 01 sty 2016, 19:25

Jest jeszcze opcja na tarcze 300mm z S4 B6
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044

Gość

Post autor: Gość » 01 sty 2016, 19:25

na a6 cos dumali że tarcze jakies 300 podejda i są tanie ale z czego one dokladnie były...C7,C6... Sprawdź gdzie były 300mm

Awatar użytkownika
robertas
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2044
Rejestracja: 08 paź 2009, 18:44
Lokalizacja: ślask

Post autor: robertas » 01 sty 2016, 19:38

michalwruszak, no te z S4 to juz lipka totalna, bo maja calkowita szerokosc cos kolo 36mm, wiec lepsze rozwiazanie to te z d3 ;) trzeba by tylko odpowiednio odsadzic zacisk....

Czy u Ciebie bylaby mozliwosc dostania tych jarzm z RS4 b5??

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl