[D2 00 4.2PB/LPG ] Zaciski z D3 do D2
Chyba zostanie ASO, tylko niestety nie mam do ASO blisko, telefonicznie nie zawsze chcą przyjąć zamówienie, jeśli nie przyjmą telefonicznie zamówienia urlop w pracy aby pojechać kilkadziesiąt km i zamówić, później tak samo aby odebrać ;( , masakra z taką pierdółką chyba, że ktoś wie gdzie można zamówić takie przewody i żeby je wysłali ?
Witam, ja pomimo, iż hamulce w swoim pre-lifcie miałem noszące niewielkie ślady zużycia, postanowiłem wymienić na zestaw na przodzie z D3 360mm. Hamulce ori stukały już tak, że myślałem o wymianie ich oraz wymianie maglownicy. A to okazało by się wielkim błędem, po wymianie... cisza Kupiłem klocki i tarcze Zimmerman. Tylne zaciski zregenerowałem i również wylądował na tyle Zimmerman. Polecam taką zmianę każdemu.
Do jazdy wystarczą cztery kółka, ale cztery cylindry to za mało
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
Tylne tarcze mi sie koncza, wiec dumam teraz co zrobic... Wiadomo ze jest jeden typ, zalozyc jarzma i tarcze z RS4, z tym ze koszta sa niemale tych tarcz... Jarzma zdobyc tez ciezko, ale juz kupilbym nowe nawet w aso, kwestia tylko tych tarcz... Dumalem nad tym srogo i co wymyslilem...
Co do przedlifta, jarzmo jest pod tarcze 20mm a nie 22mm jak juz jest w polifcie, i to mnie nie martwi... Ciekaw jestem tylko tego czy sam zacisk da rade obsluzyc tarcze 22mm??? Czy schowa sie na tyle zeby razem z nowymy klockami wcisnac miedzy nie tarcze 22mm???
A druga sprawa, to co tu bylo proponowane, to tarcza 312 z RS4 b5... A co gdyby uzyc do tego tarcz od d3???
Poszukalem nieco, no i sa 2 typy z ktorymi mozna by cos zdzialac 310mm oraz 335mm z tym ze wtedy to jarzmo z rsa bedzie za krotkie... Wiec tutaj fajnie byloby zastosowac wlasnie 310...
Ta tarcza ma numer 4E0615601A... I teraz tak...
W prownaniu z tarcza 312 jest prawie to samo, procz calkowitej szerokosci ...
ta z RSa ma 45 mm
ta z D3 ma 42,4 mm
ta z D2 pre FL 46,2 mm
Tak wiec tutaj widac ze tarcza z d3 i sam zacisk bedzie odsadzona blizej felgi o te 3,8mm, wiec tutaj pytanie nr 2... Czy zacisk i jarzmo z RSa bedzie w stanie to obsluzyc, no chyba ze ktos moglby zapodac innym typem jarzma
Temat jest ciekawy, nie zakladam nowego choc poruszam tutaj troche inne klimaty... Niz przody z d3 Ciekaw jestem Waszych wypowiedzi... zwlaszcza tych co juz dzialali w temacie ...
Wiem wiem, zaczynam od dupy strony, wszyscy najpiew rezaja przody, ale tyl u mnie juz umal i trzeba zrobic najpierw to co najpilniejsze
Co do przedlifta, jarzmo jest pod tarcze 20mm a nie 22mm jak juz jest w polifcie, i to mnie nie martwi... Ciekaw jestem tylko tego czy sam zacisk da rade obsluzyc tarcze 22mm??? Czy schowa sie na tyle zeby razem z nowymy klockami wcisnac miedzy nie tarcze 22mm???
A druga sprawa, to co tu bylo proponowane, to tarcza 312 z RS4 b5... A co gdyby uzyc do tego tarcz od d3???
Poszukalem nieco, no i sa 2 typy z ktorymi mozna by cos zdzialac 310mm oraz 335mm z tym ze wtedy to jarzmo z rsa bedzie za krotkie... Wiec tutaj fajnie byloby zastosowac wlasnie 310...
Ta tarcza ma numer 4E0615601A... I teraz tak...
W prownaniu z tarcza 312 jest prawie to samo, procz calkowitej szerokosci ...
ta z RSa ma 45 mm
ta z D3 ma 42,4 mm
ta z D2 pre FL 46,2 mm
Tak wiec tutaj widac ze tarcza z d3 i sam zacisk bedzie odsadzona blizej felgi o te 3,8mm, wiec tutaj pytanie nr 2... Czy zacisk i jarzmo z RSa bedzie w stanie to obsluzyc, no chyba ze ktos moglby zapodac innym typem jarzma
Temat jest ciekawy, nie zakladam nowego choc poruszam tutaj troche inne klimaty... Niz przody z d3 Ciekaw jestem Waszych wypowiedzi... zwlaszcza tych co juz dzialali w temacie ...
Wiem wiem, zaczynam od dupy strony, wszyscy najpiew rezaja przody, ale tyl u mnie juz umal i trzeba zrobic najpierw to co najpilniejsze
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Jest jeszcze opcja na tarcze 300mm z S4 B6
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044