[D2 00 4.2PB/LPG ] Zaciski z D3 do D2
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Jarzma TRW BDA514 wycofane są z oferty już , jarzma OE - 8D0615425D są bardzo drogie. Są osoby na forum które mają właśnie tarcze z tyłu 300mm i jest wszystko wporządku , jest także osoba która ma adaptery do takich zacisków.
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
robertas, skoro tarcze mają różne grubości (wspomniane 3,8mm) to i tak o jarzmo będzie ocierać. Z reguły nie ma tam więcej miejsca niż 1mm, musisz szukać tarcze identycznej grubości.
Ostatnio i u mnie skończyły się tylne heble, szukałem w katalogu ATE (800 stron) różnych tarcz, jarzm i zacisków. Znalazłem pewne podobieństwo w Passacie 3C ale, że czasu brakło bo Święta się zbliżały temat odpuściłem i kupiłem seryjne hamulce ATE.
Ostatnio i u mnie skończyły się tylne heble, szukałem w katalogu ATE (800 stron) różnych tarcz, jarzm i zacisków. Znalazłem pewne podobieństwo w Passacie 3C ale, że czasu brakło bo Święta się zbliżały temat odpuściłem i kupiłem seryjne hamulce ATE.
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
robertas, Fakt mój błąd - podałem stary numer jarzm , aktualny jest ten 8D0615425A - ponad 600zl/1szt - więc dużo .
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
Jeszcze te 200 zl za sztuke bylbym w stanie dac... Ale 600 to juz kuzwa gruba przesada
No nic jesli maja w gre wchodzic adaptery na 300 to wolalbym pokombinowac z 335
Z tym ze teraz jak na to patrze... Latwiej dorobic adapter pod 300... Wystarczy kawal 1cm blachy z odpowiednimi otworami i jest odsadzenie takie jak trzeba... A z tymi 335 jest 3,8 mm i ze zwyklej balchy nie da rady tego opanowac... Trzeba by juz sie bawic frezarkami itd...
Szukam dalej... jak cos wykombinuje to dam znaka A jesli nie znajde nic powyzej 310mm to odpuszczami i kupie seryjna pizzerinke
No nic jesli maja w gre wchodzic adaptery na 300 to wolalbym pokombinowac z 335
Z tym ze teraz jak na to patrze... Latwiej dorobic adapter pod 300... Wystarczy kawal 1cm blachy z odpowiednimi otworami i jest odsadzenie takie jak trzeba... A z tymi 335 jest 3,8 mm i ze zwyklej balchy nie da rady tego opanowac... Trzeba by juz sie bawic frezarkami itd...
Szukam dalej... jak cos wykombinuje to dam znaka A jesli nie znajde nic powyzej 310mm to odpuszczami i kupie seryjna pizzerinke
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Jest pare patentów na zrobienie hebli z tyłu ale najprostszy i najmniej kosztowny to opcja z tarcza 300mm . Pod 335mm chyba juz zacisk trzeba zmieniać , na taki od VW Phaeton
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
Ja mam tarcze z s4 300 mm, do tego adapter grubości 12mm odsuwający zacisk o 15 mm i nic wiecej nie trzeba było zmieniać. Podeszły stare linki, zaciski, jarzma i przewody. Jezdze juz tak poł roku i jest ok. Najgorsze tylko w tym ze klocek nie łapie na całej szerokości tarczy (brakuje mu z 10 mm) ale jakos mi to nie przeszkadza.
Hamowanie z 50 km/h to 6.13m. SPrawdzone przez policję po wypadku w ubiegłym roku.
Z przodu 360 z D3.
Hamowanie z 50 km/h to 6.13m. SPrawdzone przez policję po wypadku w ubiegłym roku.
Z przodu 360 z D3.
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
Czyli zestaw z rs4 :p Miałem te jarzma rok temu, 1200 jakoś dawałem albo ciut więcej. Obecnie ma je Przekek21. Potrzebne są tylko jarzma i tarcza 312mm, reszta p&p.robertas pisze:Ale ja chce jednak zeby bralo po calosci tarczy
Jeśli jesteś w czepku urodzony to szukaj jarzm pod 335mm, rs6 albo coś z tej ligi, mają ten sam rozmiar co D2 i bez przeróbki idzie pod zacisk phaetona.
Ostatnie wyjście to jarzmo z s5, adapter, linki z longa, zacisk phaetona i tarcza 335. Ja tak mam i goli jak złe
Możesz wykorzystać tarczę 310 i 335mm, całą ich powierzchnię pokryje zacisk z phaetona (ręczny na linkę) inne rozwiązania zostawiają pasek bliżej osi.
krzychu22.p1i, no dzieki ze sie wypowiedziales, bo na Twojej wypowiedzi mi tutaj zalezalo chyba najbardziej... Tak jak mowisz zeby tylko udalo sie zdobyc te jarzma i bylaby gitarka ale niestety mi do czepka daleko, wiec raczej jak juz to dorwe to i tak pewno przeplace... Poki co priorytetem jest powietrze... I cos czuje ze kupie zwykle tarcze
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
Czekałem jak się temat rozwine
Też nie miałem szczęścia do tych p&p jarzm pod 335mm i musiałem strugać.. Od razu dla reszty piszę, źe wykonanie adapteru na jarzmie 335mm phaetona jest nie wykonalne, gdyby mieć pod 280 to wtedy tak bo otwory montażowe będą w bezpiecznych odległościach.
Po pracy temat wydzielę bo się bałagan porobi.
Też nie miałem szczęścia do tych p&p jarzm pod 335mm i musiałem strugać.. Od razu dla reszty piszę, źe wykonanie adapteru na jarzmie 335mm phaetona jest nie wykonalne, gdyby mieć pod 280 to wtedy tak bo otwory montażowe będą w bezpiecznych odległościach.
Po pracy temat wydzielę bo się bałagan porobi.
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Ja się pochwale swoimi zaciskami od D3 a teraz pytanie czym skutecznie je wyczyścić ?
Malowane nie będą bo mam słoneczka to nawet nie będzie ich widac
Jaki papier ścierny będzie najlepszy ?
Zacisk z lewej strony troche wyczyszczony już
Malowane nie będą bo mam słoneczka to nawet nie będzie ich widac
Jaki papier ścierny będzie najlepszy ?
Zacisk z lewej strony troche wyczyszczony już
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044