części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 00 4.2PB/LPG ] Zaciski z D3 do D2

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego w tym również chiptuning.
michalwruszak
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2449
Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: michalwruszak » 01 sty 2016, 19:48

Jarzma TRW BDA514 wycofane są z oferty już , jarzma OE - 8D0615425D są bardzo drogie. Są osoby na forum które mają właśnie tarcze z tyłu 300mm i jest wszystko wporządku , jest także osoba która ma adaptery do takich zacisków.
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 01 sty 2016, 19:59

robertas, skoro tarcze mają różne grubości (wspomniane 3,8mm) to i tak o jarzmo będzie ocierać. Z reguły nie ma tam więcej miejsca niż 1mm, musisz szukać tarcze identycznej grubości.
Ostatnio i u mnie skończyły się tylne heble, szukałem w katalogu ATE (800 stron) różnych tarcz, jarzm i zacisków. Znalazłem pewne podobieństwo w Passacie 3C ale, że czasu brakło bo Święta się zbliżały temat odpuściłem i kupiłem seryjne hamulce ATE.

Awatar użytkownika
robertas
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2044
Rejestracja: 08 paź 2009, 18:44
Lokalizacja: ślask

Post autor: robertas » 01 sty 2016, 20:11

danishow, no ja wiem ze bedzie obcierac, dlatego chce i tak kupic jarzma inne pod 22mm... Najbardziej mi chodzi o to czy zacisk z d2 po lifcie rozni sie jakos znacznie od przedlifta ;)

michalwruszak, na forum byla mowa o jarzmach 8D0615425A, jestes w stanie sprawdzic mi ich cene???

michalwruszak
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2449
Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: michalwruszak » 01 sty 2016, 20:14

robertas, Fakt mój błąd - podałem stary numer jarzm , aktualny jest ten 8D0615425A - ponad 600zl/1szt - więc dużo .
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044

Awatar użytkownika
robertas
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2044
Rejestracja: 08 paź 2009, 18:44
Lokalizacja: ślask

Post autor: robertas » 01 sty 2016, 20:31

Jeszcze te 200 zl za sztuke bylbym w stanie dac... Ale 600 to juz kuzwa gruba przesada ;)

No nic jesli maja w gre wchodzic adaptery na 300 to wolalbym pokombinowac z 335 ;)

Z tym ze teraz jak na to patrze... Latwiej dorobic adapter pod 300... Wystarczy kawal 1cm blachy z odpowiednimi otworami i jest odsadzenie takie jak trzeba... A z tymi 335 jest 3,8 mm i ze zwyklej balchy nie da rady tego opanowac... Trzeba by juz sie bawic frezarkami itd...

Szukam dalej... jak cos wykombinuje to dam znaka ;) A jesli nie znajde nic powyzej 310mm to odpuszczami i kupie seryjna pizzerinke ;)

michalwruszak
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2449
Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: michalwruszak » 01 sty 2016, 20:35

Jest pare patentów na zrobienie hebli z tyłu ale najprostszy i najmniej kosztowny to opcja z tarcza 300mm . Pod 335mm chyba juz zacisk trzeba zmieniać , na taki od VW Phaeton
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044

uszek
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 972
Rejestracja: 21 mar 2012, 21:01
Lokalizacja: RZ

Post autor: uszek » 02 sty 2016, 14:07

Ja mam tarcze z s4 300 mm, do tego adapter grubości 12mm odsuwający zacisk o 15 mm i nic wiecej nie trzeba było zmieniać. Podeszły stare linki, zaciski, jarzma i przewody. Jezdze juz tak poł roku i jest ok. Najgorsze tylko w tym ze klocek nie łapie na całej szerokości tarczy (brakuje mu z 10 mm) ale jakos mi to nie przeszkadza.
Hamowanie z 50 km/h to 6.13m. SPrawdzone przez policję po wypadku w ubiegłym roku.
Z przodu 360 z D3.

Awatar użytkownika
robertas
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2044
Rejestracja: 08 paź 2009, 18:44
Lokalizacja: ślask

Post autor: robertas » 02 sty 2016, 14:33

uszek, no wlasnie poki co to jedyna alternatywa... Ale ja chce jednak zeby bralo po calosci tarczy ;)

uszek
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 972
Rejestracja: 21 mar 2012, 21:01
Lokalizacja: RZ

Post autor: uszek » 02 sty 2016, 16:27

robertas pisze:Ale ja chce jednak zeby bralo po calosci tarczy ;)
TO raz na jakis czas kątówka w dłoń <jezyk>

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 02 sty 2016, 19:24

robertas pisze:Ale ja chce jednak zeby bralo po calosci tarczy ;)
Czyli zestaw z rs4 :p Miałem te jarzma rok temu, 1200 jakoś dawałem albo ciut więcej. Obecnie ma je Przekek21. Potrzebne są tylko jarzma i tarcza 312mm, reszta p&p.

Jeśli jesteś w czepku urodzony to szukaj jarzm pod 335mm, rs6 albo coś z tej ligi, mają ten sam rozmiar co D2 i bez przeróbki idzie pod zacisk phaetona.

Ostatnie wyjście to jarzmo z s5, adapter, linki z longa, zacisk phaetona i tarcza 335. Ja tak mam i goli jak złe :)

Możesz wykorzystać tarczę 310 i 335mm, całą ich powierzchnię pokryje zacisk z phaetona (ręczny na linkę) inne rozwiązania zostawiają pasek bliżej osi.
[center]
Forum Audi A7.
Forum Audi A6.

[/center]

Awatar użytkownika
robertas
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2044
Rejestracja: 08 paź 2009, 18:44
Lokalizacja: ślask

Post autor: robertas » 02 sty 2016, 20:09

krzychu22.p1i, no dzieki ze sie wypowiedziales, bo na Twojej wypowiedzi mi tutaj zalezalo chyba najbardziej... Tak jak mowisz zeby tylko udalo sie zdobyc te jarzma i bylaby gitarka ;) ale niestety mi do czepka daleko, wiec raczej jak juz to dorwe to i tak pewno przeplace... Poki co priorytetem jest powietrze... I cos czuje ze kupie zwykle tarcze :/

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 03 sty 2016, 06:17

Czekałem jak się temat rozwine :)

Też nie miałem szczęścia do tych p&p jarzm pod 335mm i musiałem strugać.. Od razu dla reszty piszę, źe wykonanie adapteru na jarzmie 335mm phaetona jest nie wykonalne, gdyby mieć pod 280 to wtedy tak bo otwory montażowe będą w bezpiecznych odległościach.

Po pracy temat wydzielę bo się bałagan porobi.
[center]
Forum Audi A7.
Forum Audi A6.

[/center]

michalwruszak
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2449
Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: michalwruszak » 02 lut 2016, 21:21

Ja się pochwale swoimi zaciskami od D3 :) a teraz pytanie czym skutecznie je wyczyścić ?

Malowane nie będą bo mam słoneczka to nawet nie będzie ich widac :)

Jaki papier ścierny będzie najlepszy ?

Zacisk z lewej strony troche wyczyszczony już

Obrazek

Obrazek
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 02 lut 2016, 21:45

Najlepiej czyści się padem do szlifowania/matowania karoserii przed malowaniem, takie coś w rodzaju gąbki ...nie wiem jak to po polsku się nazywa <bezradny>. Kupuje się w rolkach 10m albo na sztuki 12x12cm.

kmicic-lt
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 441
Rejestracja: 25 paź 2011, 16:55
Lokalizacja: 3-miasto/Oslo

Post autor: kmicic-lt » 02 lut 2016, 21:59

michalwruszak pisze:Ja się pochwale swoimi zaciskami od D3 :)
W koncu żeś i sobie sprawił takie hamulce <brawo>

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl