![]() |
![]() |
![]() |
[D2 00 4.2PB/LPG ] Zaciski z D3 do D2
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Jarzma TRW BDA514 wycofane są z oferty już , jarzma OE - 8D0615425D są bardzo drogie. Są osoby na forum które mają właśnie tarcze z tyłu 300mm i jest wszystko wporządku , jest także osoba która ma adaptery do takich zacisków.
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
- danishow
- Super Klubowicz
- Posty: 4712
- Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
- Lokalizacja: Leiningen - DE
robertas, skoro tarcze mają różne grubości (wspomniane 3,8mm) to i tak o jarzmo będzie ocierać. Z reguły nie ma tam więcej miejsca niż 1mm, musisz szukać tarcze identycznej grubości.
Ostatnio i u mnie skończyły się tylne heble, szukałem w katalogu ATE (800 stron) różnych tarcz, jarzm i zacisków. Znalazłem pewne podobieństwo w Passacie 3C ale, że czasu brakło bo Święta się zbliżały temat odpuściłem i kupiłem seryjne hamulce ATE.
Ostatnio i u mnie skończyły się tylne heble, szukałem w katalogu ATE (800 stron) różnych tarcz, jarzm i zacisków. Znalazłem pewne podobieństwo w Passacie 3C ale, że czasu brakło bo Święta się zbliżały temat odpuściłem i kupiłem seryjne hamulce ATE.
- robertas
- Super Klubowicz
- Posty: 2044
- Rejestracja: 08 paź 2009, 18:44
- Lokalizacja: ślask
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
robertas, Fakt mój błąd - podałem stary numer jarzm , aktualny jest ten 8D0615425A - ponad 600zl/1szt - więc dużo .
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
- robertas
- Super Klubowicz
- Posty: 2044
- Rejestracja: 08 paź 2009, 18:44
- Lokalizacja: ślask
Jeszcze te 200 zl za sztuke bylbym w stanie dac... Ale 600 to juz kuzwa gruba przesada 
No nic jesli maja w gre wchodzic adaptery na 300 to wolalbym pokombinowac z 335
Z tym ze teraz jak na to patrze... Latwiej dorobic adapter pod 300... Wystarczy kawal 1cm blachy z odpowiednimi otworami i jest odsadzenie takie jak trzeba... A z tymi 335 jest 3,8 mm i ze zwyklej balchy nie da rady tego opanowac... Trzeba by juz sie bawic frezarkami itd...
Szukam dalej... jak cos wykombinuje to dam znaka
A jesli nie znajde nic powyzej 310mm to odpuszczami i kupie seryjna pizzerinke 

No nic jesli maja w gre wchodzic adaptery na 300 to wolalbym pokombinowac z 335

Z tym ze teraz jak na to patrze... Latwiej dorobic adapter pod 300... Wystarczy kawal 1cm blachy z odpowiednimi otworami i jest odsadzenie takie jak trzeba... A z tymi 335 jest 3,8 mm i ze zwyklej balchy nie da rady tego opanowac... Trzeba by juz sie bawic frezarkami itd...
Szukam dalej... jak cos wykombinuje to dam znaka


-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Jest pare patentów na zrobienie hebli z tyłu ale najprostszy i najmniej kosztowny to opcja z tarcza 300mm . Pod 335mm chyba juz zacisk trzeba zmieniać , na taki od VW Phaeton
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
-
- Super Klubowicz
- Posty: 972
- Rejestracja: 21 mar 2012, 21:01
- Lokalizacja: RZ
Ja mam tarcze z s4 300 mm, do tego adapter grubości 12mm odsuwający zacisk o 15 mm i nic wiecej nie trzeba było zmieniać. Podeszły stare linki, zaciski, jarzma i przewody. Jezdze juz tak poł roku i jest ok. Najgorsze tylko w tym ze klocek nie łapie na całej szerokości tarczy (brakuje mu z 10 mm) ale jakos mi to nie przeszkadza.
Hamowanie z 50 km/h to 6.13m. SPrawdzone przez policję po wypadku w ubiegłym roku.
Z przodu 360 z D3.
Hamowanie z 50 km/h to 6.13m. SPrawdzone przez policję po wypadku w ubiegłym roku.
Z przodu 360 z D3.
- robertas
- Super Klubowicz
- Posty: 2044
- Rejestracja: 08 paź 2009, 18:44
- Lokalizacja: ślask
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
Czyli zestaw z rs4 :p Miałem te jarzma rok temu, 1200 jakoś dawałem albo ciut więcej. Obecnie ma je Przekek21. Potrzebne są tylko jarzma i tarcza 312mm, reszta p&p.robertas pisze:Ale ja chce jednak zeby bralo po calosci tarczy
Jeśli jesteś w czepku urodzony to szukaj jarzm pod 335mm, rs6 albo coś z tej ligi, mają ten sam rozmiar co D2 i bez przeróbki idzie pod zacisk phaetona.
Ostatnie wyjście to jarzmo z s5, adapter, linki z longa, zacisk phaetona i tarcza 335. Ja tak mam i goli jak złe

Możesz wykorzystać tarczę 310 i 335mm, całą ich powierzchnię pokryje zacisk z phaetona (ręczny na linkę) inne rozwiązania zostawiają pasek bliżej osi.
- robertas
- Super Klubowicz
- Posty: 2044
- Rejestracja: 08 paź 2009, 18:44
- Lokalizacja: ślask
krzychu22.p1i, no dzieki ze sie wypowiedziales, bo na Twojej wypowiedzi mi tutaj zalezalo chyba najbardziej... Tak jak mowisz zeby tylko udalo sie zdobyc te jarzma i bylaby gitarka
ale niestety mi do czepka daleko, wiec raczej jak juz to dorwe to i tak pewno przeplace... Poki co priorytetem jest powietrze... I cos czuje ze kupie zwykle tarcze 


- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
Czekałem jak się temat rozwine 
Też nie miałem szczęścia do tych p&p jarzm pod 335mm i musiałem strugać.. Od razu dla reszty piszę, źe wykonanie adapteru na jarzmie 335mm phaetona jest nie wykonalne, gdyby mieć pod 280 to wtedy tak bo otwory montażowe będą w bezpiecznych odległościach.
Po pracy temat wydzielę bo się bałagan porobi.

Też nie miałem szczęścia do tych p&p jarzm pod 335mm i musiałem strugać.. Od razu dla reszty piszę, źe wykonanie adapteru na jarzmie 335mm phaetona jest nie wykonalne, gdyby mieć pod 280 to wtedy tak bo otwory montażowe będą w bezpiecznych odległościach.
Po pracy temat wydzielę bo się bałagan porobi.
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Ja się pochwale swoimi zaciskami od D3
a teraz pytanie czym skutecznie je wyczyścić ?
Malowane nie będą bo mam słoneczka to nawet nie będzie ich widac
Jaki papier ścierny będzie najlepszy ?
Zacisk z lewej strony troche wyczyszczony już
![Obrazek]()
![Obrazek]()

Malowane nie będą bo mam słoneczka to nawet nie będzie ich widac

Jaki papier ścierny będzie najlepszy ?
Zacisk z lewej strony troche wyczyszczony już
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
- danishow
- Super Klubowicz
- Posty: 4712
- Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
- Lokalizacja: Leiningen - DE