Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl Sklep Motostacja


[D2 00 4.2PB/LPG ] Zaciski z D3 do D2

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego w tym również chiptuning.
ODPOWIEDZ
michalwruszak
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2449
Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: michalwruszak » 02 lut 2016, 22:01

Tak wszystkim polecam to sam też muszę mięc :) Nie chce być hipokrytą :) Napewno będzie warto
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044

Gość

Post autor: Gość » 02 lut 2016, 22:05

No no tylko trza te drogie tarcze mieć :D Qrde ja sie zastanawiam czemu Dtrojkowicze tez narzekają?? :)

kmicic-lt
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 441
Rejestracja: 25 paź 2011, 16:55
Lokalizacja: 3-miasto/Oslo

Post autor: kmicic-lt » 02 lut 2016, 22:46

Apophis pisze:No no tylko trza te drogie tarcze mieć :D Qrde ja sie zastanawiam czemu Dtrojkowicze tez narzekają?? :)
Oj tam oj tam podobne ceny do S-kowych tarcz :) Nie ma takiej tragedii.

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 02 lut 2016, 23:47

danishow pisze:Najlepiej czyści się padem do szlifowania/matowania karoserii przed malowaniem, takie coś w rodzaju gąbki ...nie wiem jak to po polsku się nazywa <bezradny>. Kupuje się w rolkach 10m albo na sztuki 12x12cm.
Nie chodzi o wełnę stalową?

Awatar użytkownika
Preston81
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2737
Rejestracja: 14 wrz 2011, 17:46
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Preston81 » 02 lut 2016, 23:53

po co czyscic te ajzole przecie zaraz beda osrane :D
bądź sobą, wariatów też lubią

Gość

Post autor: Gość » 03 lut 2016, 03:51

Do zdjęcia czyścić.

A co do drogich tarcz to była aluzja mała bo sa w cenie tych co mam na aucie seryjnych :D

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 03 lut 2016, 22:47

krzychu22.p1i pisze:Nie chodzi o wełnę stalową?
Nie, nie ...to coś zupełnie innego. Zamieściłem foto z tym, że my w firmie mamy tylko szary i brązowy, nawet nie wiedziałem że jest jeszcze zielony.

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 04 lut 2016, 08:02

Aaa to to jest włóknina do zacierania :D Używam tego w pracy do wyczyszczenia noża jak się zaklei alu a nie chcę go wymieniać :D Fajnie to usuwa rdzę w połączeniu z płynem czyszczącym i jest super wydajne. :]

Bugalon
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 824
Rejestracja: 26 gru 2013, 19:47
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie

Post autor: Bugalon » 04 lut 2016, 10:28

Ja tylko dodam cos od siebie tak dodatkowo. Ja na heblach z D3 jeżdżę w przedlifcie juz drugi miesiąc i moje spostrzeżenie jest takie - koniecznie do tej większej tarczy trzeba dać też większą osłonę. Przy dużej ilości błota pośniegowego czy mocnej ulewie na autostradzie pierwsze dohamowanie jest kiepskie (powiedzialbym ze na poziomie starych hebli). Drugie nacisniecie pedału jest juz super. Jak jest sucho to bez względu na temperaturę hebel po pierwszym wdepnięciu działa super. Nie zapominajcie o osłonach, ja ich nie dałem (nie dałem wiekszych bo mi to z glowy wylecialo) i teraz zaluję. Na pewno je dołożę na dniach.
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"

SenatorS8
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 378
Rejestracja: 25 gru 2013, 12:42
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: SenatorS8 » 04 lut 2016, 12:03

Obowiazowo te oslony trzeba dac.Pottrafi wrecz nabudowac sie szklana warstwa brudu i tym samym hamowanie zanika na tej stronie

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 04 lut 2016, 21:39

Czyli co Bugalon, myślisz montować osłony od D3 czy eSkowe z D2 ?

michalwruszak
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2449
Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: michalwruszak » 04 lut 2016, 21:41

od 3.3 tdi są też dość duże
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044

Gość

Post autor: Gość » 04 lut 2016, 21:43

No żescie wymyslili....więc od czego blacharke zakładać?

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 05 lut 2016, 07:45

z phaetona łącznie z kierownicą powietrza.

SenatorS8
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 378
Rejestracja: 25 gru 2013, 12:42
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: SenatorS8 » 05 lut 2016, 08:58

Olona ori D3 pasuje .
Po zamontowaniu na pasujace otowory 2lub3 wykonujesz jeszcze jeden usztywniajacy otwor na samej gorze blachy do zwrotnicy(wiercisz otowrek i gwintujesz na M5 ) i z bani

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe Motostacja.pl części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl