No to niezły swap. Ale mordka to chyba do sporej przeróbki w kupejce, bo ile V6-ki się mieściły to V8 raczej pod maskę tak łatwo nie wejdzie. Kiedyś w necie widziałem już zdjęcia takich przeróbek. A jak z napędem, jaką masz bazę? Quattro czy ośka? I jak będziesz robił napęd, na przód czy obie osie?niki20 pisze:Widzę, że był temat przeróbki na manualaNapiszę coś bo buduję Audi Coupe z silnikiem 4.2V8 AHC i skrzynia manual
Zamach mam dorabiany na zamówienie i do tego sprzęgło z RS4 B7. Samochód jeszcze nie odpalony, ale jak to zrobię to podzielę się opinią jak ten zestaw współpracuje
[url=http://www.fotem.pl/data/mini/min_dd1b8fd24e34d3a90854e90322c94.jpg]Obrazek[/URL]
![]() |
![]() |
![]() |
[inne] Uturbienie 4,2 V8 z gwarancja - badanie rynku
- pebo
- Super Klubowicz
- Posty: 1731
- Rejestracja: 15 maja 2009, 23:04
- Lokalizacja: B.Podl.
Bądź dobry jak chleb.
-
- Forum Audi A8
- Posty: 41
- Rejestracja: 05 paź 2014, 10:57
- Lokalizacja: Harta/Rzeszów
pebo, 2.8 quattro to baza
Największy problem to jest to że w coupe silnik wisi na podłużnicach a w a8/s8 na sankach
ogólnie sporo przeróbek, ale tragedii nie ma 
Przód auta zostaje seria, nie trzeba nic tam przerabiać, ba nawet klimę się upchnie



Przód auta zostaje seria, nie trzeba nic tam przerabiać, ba nawet klimę się upchnie

Ostatnio zmieniony 13 paź 2014, 16:26 przez niki20, łącznie zmieniany 1 raz.
- pebo
- Super Klubowicz
- Posty: 1731
- Rejestracja: 15 maja 2009, 23:04
- Lokalizacja: B.Podl.
W porównaniu do całości to są drobiazgi. Można nawet LEDy wstawić i nie będzie problemu. Wiatraki to i tak trzeba dobierać do nowego pieca i chłodnicy, a z wężami to jak wyjdzie z miejscem. Trzymam kciuki i czekam na fotostory.niki20 pisze:Sorki z przodu trzeba wentylatory cieńsze o 4 cm założyć, rzeźbić przednią łapę, króciec wodny trzeba modzić i kilka innych pierdół
Bądź dobry jak chleb.
-
- Forum Audi A8
- Posty: 60
- Rejestracja: 30 sty 2010, 08:52
- Lokalizacja: Żyrardów
Nie odwiedzalem tego forum bardzo dlugo a tu 12 stron tematu, sterta nie odebranych pw i Bog wie co jeszcze. Nie odwiedzalem forum bo zwyczajnie nie mialem czasu.
Sezon przelecial jak z bata strzelil, pochloniety bylem budowaniem tego auta:
https://www.facebook.com/audiB2quattro?fref=ts dla kolegi Cowboya oraz serwisowaniem Torowego audi S2 ( https://www.facebook.com/AudiS2PL?fref=ts ) co pochlanialo mnie dokumentnie.
W miedzyczasie poszło jedno V8 NA w audi 80:
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 487&type=1
stroker w jednej A4:
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 487&type=1
i cała masa dupereli typu gdzies wydech, gdzies dolot, zrobic zamach do manuala na 10 srub (swoja droga tez to wprowadzilem do oferty - zarowno w wersji jednomas jaki dwumas):
cala masa adpterów do hamulcow
Teraz pomalu koncze S4 B6 +600hp:
i czekam na jedna A8 D3 zeby jej zalozyc takie cos:
Miało byc dzisiaj ale nie dojechalo....
W planach jeszcze minimum 2 D2 na podobne zestawy. A co potem z V8 na booscie czas pokaze.
Jesli ktos ma jakies pytania, to najlepiej dzwonic, bo malo czasu mam zeby odpisywac na pw. 885 60 50 40
Sezon przelecial jak z bata strzelil, pochloniety bylem budowaniem tego auta:
https://www.facebook.com/audiB2quattro?fref=ts dla kolegi Cowboya oraz serwisowaniem Torowego audi S2 ( https://www.facebook.com/AudiS2PL?fref=ts ) co pochlanialo mnie dokumentnie.
W miedzyczasie poszło jedno V8 NA w audi 80:
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 487&type=1
stroker w jednej A4:
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 487&type=1
i cała masa dupereli typu gdzies wydech, gdzies dolot, zrobic zamach do manuala na 10 srub (swoja droga tez to wprowadzilem do oferty - zarowno w wersji jednomas jaki dwumas):
cala masa adpterów do hamulcow
Teraz pomalu koncze S4 B6 +600hp:
i czekam na jedna A8 D3 zeby jej zalozyc takie cos:
Miało byc dzisiaj ale nie dojechalo....
W planach jeszcze minimum 2 D2 na podobne zestawy. A co potem z V8 na booscie czas pokaze.
Jesli ktos ma jakies pytania, to najlepiej dzwonic, bo malo czasu mam zeby odpisywac na pw. 885 60 50 40
-
- Forum Audi A8
- Posty: 60
- Rejestracja: 30 sty 2010, 08:52
- Lokalizacja: Żyrardów
Porażkę poniósł gazownik. A przez niego właściciel...
Buduje sie D2 automat, D2 Manual (to będzie grube w c**j) i odbudowuje D3 na męskim setupie.
Z ciekawszych wyników ostatnio wyjechał taki oto ABZ:
![Obrazek]()
Buduje sie D2 automat, D2 Manual (to będzie grube w c**j) i odbudowuje D3 na męskim setupie.
Z ciekawszych wyników ostatnio wyjechał taki oto ABZ:
Ostatnio zmieniony 07 sie 2015, 17:17 przez guzior, łącznie zmieniany 2 razy.
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
-
- Forum Audi A8
- Posty: 16
- Rejestracja: 30 paź 2013, 12:04
- Lokalizacja: Śląsk
Mam temat z S6 C5, 4.2 ANK w manualu
, chcę go uturbić. Szukałem telefonu w necie do p. Bartka ale jakoś nie znalazłem, podeśle ktoś z wtajemniczonych na PW ?
Właśnie ustaliłem ze ten pan zmienił profesję... trzeba szukać kogoś innego.

Właśnie ustaliłem ze ten pan zmienił profesję... trzeba szukać kogoś innego.
Ostatnio zmieniony 14 wrz 2016, 13:47 przez andy79, łącznie zmieniany 1 raz.