części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 FL ALL ] Nastawniki... Komu stukają przy rozruchu?

Gość

Post autor: Gość » 11 sie 2016, 11:56

Listwy sa produkowane przez firmy które zatrudniaja ludzi w marszu i czesto puszczają jakościowe buble bo a nuz się uda i nie wróci :)

Nie wiem gdzie robia cześci silnika ale takie dziś czasy. Pomimo to jednak w DE cześci ori sa dobrej jakości i procent zwrotów sporo niższy od jakis zamienników uj wie skąd.

Gunner
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 371
Rejestracja: 07 mar 2015, 20:27
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: Gunner » 11 sie 2016, 12:50

martin_rs4 pisze:
drookash pisze:Więc... jeśli dzisiejsze nastawniki są takie same.. ja podziękuję Wolę wydać na co innego.
niestety wszystko na to wskazuje. Wystarczy poczytać na forum VW Golfa VI chyba <hmm> że po 30kkm już je słychać <bezradny>
http://forum.golf6.pl/mk6/terkocze-jak- ... m-t26.html

Polecam lekturę... jakie niektórzy mają przeboje...

Gość

Post autor: Gość » 11 sie 2016, 12:53

1.4 tsi to silniki które juz jako nowe sa złomami więc nie brał bym ich pod uwage. tam notorycznie sie sypie wszystko i nie jest dziwne że po przebiegu 50tys korby powylatywały :)
Oczywiście szeroko polecany longlife ma tu wiele do rzeczy :)

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 11 sie 2016, 12:56

no tak tylko zastanów się co teraz powiedziałeś
Apophis pisze:to silniki które juz jako nowe sa złomami
tak wiec abstrahując od tego że z małej pojemności wyciągają milion PSów to jednak jakość do ich budowy użytych materiałów odbiega znacznie jakością od tych produkowanych 10-15-20 lat temu <bezradny>

dlatego i takie ori nastawniki się wysrawają po 2 latach użytkowania
to nie jest zwykły napęd...to

Gość

Post autor: Gość » 11 sie 2016, 13:03

Marcin gdzies juz pisałem że bardzo podobny do naszych V8 silnik ma np cayenne i tam tez sa nastawniki ale producent przewidział awarie innych podzespołów a nie nastawników-ciekawe??

Kolejny raz pisze że wspomniany w linku wyżej silnik VW jest konstrukcyjnym bublem po całości. Tu nie chodzi o wadliwy napinacz czy też jego zasade działania tylko o zwyczajny bubel jakim jest ten silnik.

Nie dam se jaj uciąc za jakość ASOwskich nastawników do 4,2 to oczywiste ale nie można zaprzeczyc(o czym nie raz wspominałem i wy ciągle zapominacie) że procent awaryjności nastawników z ASO jest znikomy za to tych chinoli za rozsądna cene jest bardzo duży. Ryzykujemy tylko kase bo przecie sam szeryf miał u siebie przypadki że nowy nastawnik z ino czy tym podobny zniszczył głowice w momencie odpalenia silnika :]

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 11 sie 2016, 13:05

Apophis pisze:nowy nastawnik z ino czy tym podobny zniszczył głowice w momencie odpalenia silnika
wrrrrrrrr od samego czytania aż boli <boisie>
to nie jest zwykły napęd...to

Gość

Post autor: Gość » 11 sie 2016, 13:10

Osobiście nie znam mechanika który znający sie na tym temacie poleci zamienniki. Kazdy zamontuje ale na odpowiedzialność własciciela nie swoją.

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 11 sie 2016, 13:12

Apophis pisze: Kazdy zamontuje ale na odpowiedzialność własciciela nie swoją.
dokładnie, mój też tak mówił <cicho>
to nie jest zwykły napęd...to

Awatar użytkownika
Preston81
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2734
Rejestracja: 14 wrz 2011, 17:46
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Preston81 » 11 sie 2016, 14:16

czasy sie zmieniaja kazdy z nas za pomoca kompa diagnozuje auto byle jaki blad i afera:), wlasciwie teraz wpadlo mi to do glowy takie stare merce niesmiertelne itd ...kurde jak by szlo tam diagnostyke podlaczyc - ba jak by przygotowali do tego narzedzia czujniczki itp to bylaby tez choinka jak czlowiek nie ma wgladu w vaga jest szczesliwszy polowa sprzedajacych d3/d2 itp nie ma pojecia ze w ich aucie jest ok 30 bledow i robia wielkie oczy po skanie, auta jezdza jak jezdzily bardzo czesto 99% ludzi nie wie kupujac to auto co to sa nastawniki i czego maja sie spodziewac czy cos puka czy nie nikt tego nie wychwyci procz wiedzacych czego sie spodziewac :)
bądź sobą, wariatów też lubią

Gość

Post autor: Gość » 11 sie 2016, 14:31

No prawda i nie bo sam kupiłes w połowie nie działające auto i podobnież ja. Ale miałem tez takie stare bez żadnego komputera i tam mój kolega mechanik mi przez telefon robił diagnostyke jak cos pierdło to wiedziałem co i jak to zrobić. A taka nexia mojej zony? No ma komputer czujniczki i połowa juz z nich nie działa komp nie zgłasza błedów check sie nie swieci auto jedzie tylko na jałowym nie ma kultury :D

Koszt np TPSa ktory zdechł 55zł :D

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 12 sie 2016, 11:21

martin_rs4 pisze:... tak wiec abstrahując od tego że z małej pojemności wyciągają milion PSów to jednak jakość do ich budowy użytych materiałów odbiega znacznie jakością od tych produkowanych 10-15-20 lat temu <bezradny>

dlatego i takie ori nastawniki się wysrawają po 2 latach użytkowania
Niestety, jakość dzisiaj produkowanych części zamiennych pozostawia wiele do życzenia.

Ostatnio nawet miałem jedną D3... rozrząd robiony w styczniu i jak przyjechał do mnie w lipcu to pompa wody już ciekła... porażka :/
Temat cieknącej pompy wody to już zresztą nie po raz pierwszy widziałem... oczywiście takiej która nie wytrzymała nawet roku :/
Podobnie trafiły mi się przypadki z napinaczami paska rozrządu... niby NTN, taki co oryginał w ASO... ale widziałem już takie co okresu gwarancji nie przetrzymały :/

I jak to ma jeździć kilka lat i 100kkm? <boisie>
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

drookash
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 49
Rejestracja: 15 gru 2015, 14:43
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: drookash » 17 sie 2016, 14:48

Planowe starzenie :( Można by na palcach jednej ręki wymienić produkowane dziś silniki które wytrzymają te 500tyś...
Mam wręcz wrażenie, że diesle przodują w awaryjności i zaplanowanych awariach :(

Kolega wsadził do 1.8T pompę Ruville - po 3 m-cach ciekła. Wsadził SKF i po pół roku to samo...
Wsadził DOLZ i spokój już 2 rok... wydawało by się że mało znana firma no nie ?
Lepiej stracić minutę w życiu, niż życie w minutę...zwolnij !

Gość

Post autor: Gość » 17 sie 2016, 16:16

Bo ruville to pakowacz uj wie czego SKF najniższa półka a DOLZ w moim doświadczeniu może mało znzne ale było zawsze ok jeszcze z czasów opli jak pamietam.

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 17 sie 2016, 16:32

Apophis pisze:Bo ruville to pakowacz uj wie czego SKF najniższa półka a DOLZ w moim doświadczeniu może mało znzne ale było zawsze ok jeszcze z czasów opli jak pamietam.
O ile dobrze pamiętam to pompa wody DOLZ, robiona do silnika 4.2V8, tak naprawdę do tego silnika nie pasuje - kształt odlewu jest inny niż oryginału i bez przeróbek nie można tego zamontować :/
No chyba, że to tylko poszczególne egzemplarze tak mają w co jednak wątpię :/
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 17 sie 2016, 16:51

ja taką mam i pasuje :]

Zablokowany

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl