[D2 FL ALL ] Nastawniki... Komu stukają przy rozruchu?
Listwy sa produkowane przez firmy które zatrudniaja ludzi w marszu i czesto puszczają jakościowe buble bo a nuz się uda i nie wróci
Nie wiem gdzie robia cześci silnika ale takie dziś czasy. Pomimo to jednak w DE cześci ori sa dobrej jakości i procent zwrotów sporo niższy od jakis zamienników uj wie skąd.
Nie wiem gdzie robia cześci silnika ale takie dziś czasy. Pomimo to jednak w DE cześci ori sa dobrej jakości i procent zwrotów sporo niższy od jakis zamienników uj wie skąd.
http://forum.golf6.pl/mk6/terkocze-jak- ... m-t26.htmlmartin_rs4 pisze:niestety wszystko na to wskazuje. Wystarczy poczytać na forum VW Golfa VI chyba że po 30kkm już je słychaćdrookash pisze:Więc... jeśli dzisiejsze nastawniki są takie same.. ja podziękuję Wolę wydać na co innego.
Polecam lekturę... jakie niektórzy mają przeboje...
no tak tylko zastanów się co teraz powiedziałeś
dlatego i takie ori nastawniki się wysrawają po 2 latach użytkowania
tak wiec abstrahując od tego że z małej pojemności wyciągają milion PSów to jednak jakość do ich budowy użytych materiałów odbiega znacznie jakością od tych produkowanych 10-15-20 lat temuApophis pisze:to silniki które juz jako nowe sa złomami
dlatego i takie ori nastawniki się wysrawają po 2 latach użytkowania
to nie jest zwykły napęd...to
Marcin gdzies juz pisałem że bardzo podobny do naszych V8 silnik ma np cayenne i tam tez sa nastawniki ale producent przewidział awarie innych podzespołów a nie nastawników-ciekawe??
Kolejny raz pisze że wspomniany w linku wyżej silnik VW jest konstrukcyjnym bublem po całości. Tu nie chodzi o wadliwy napinacz czy też jego zasade działania tylko o zwyczajny bubel jakim jest ten silnik.
Nie dam se jaj uciąc za jakość ASOwskich nastawników do 4,2 to oczywiste ale nie można zaprzeczyc(o czym nie raz wspominałem i wy ciągle zapominacie) że procent awaryjności nastawników z ASO jest znikomy za to tych chinoli za rozsądna cene jest bardzo duży. Ryzykujemy tylko kase bo przecie sam szeryf miał u siebie przypadki że nowy nastawnik z ino czy tym podobny zniszczył głowice w momencie odpalenia silnika
Kolejny raz pisze że wspomniany w linku wyżej silnik VW jest konstrukcyjnym bublem po całości. Tu nie chodzi o wadliwy napinacz czy też jego zasade działania tylko o zwyczajny bubel jakim jest ten silnik.
Nie dam se jaj uciąc za jakość ASOwskich nastawników do 4,2 to oczywiste ale nie można zaprzeczyc(o czym nie raz wspominałem i wy ciągle zapominacie) że procent awaryjności nastawników z ASO jest znikomy za to tych chinoli za rozsądna cene jest bardzo duży. Ryzykujemy tylko kase bo przecie sam szeryf miał u siebie przypadki że nowy nastawnik z ino czy tym podobny zniszczył głowice w momencie odpalenia silnika
czasy sie zmieniaja kazdy z nas za pomoca kompa diagnozuje auto byle jaki blad i afera:), wlasciwie teraz wpadlo mi to do glowy takie stare merce niesmiertelne itd ...kurde jak by szlo tam diagnostyke podlaczyc - ba jak by przygotowali do tego narzedzia czujniczki itp to bylaby tez choinka jak czlowiek nie ma wgladu w vaga jest szczesliwszy polowa sprzedajacych d3/d2 itp nie ma pojecia ze w ich aucie jest ok 30 bledow i robia wielkie oczy po skanie, auta jezdza jak jezdzily bardzo czesto 99% ludzi nie wie kupujac to auto co to sa nastawniki i czego maja sie spodziewac czy cos puka czy nie nikt tego nie wychwyci procz wiedzacych czego sie spodziewac
bądź sobą, wariatów też lubią
No prawda i nie bo sam kupiłes w połowie nie działające auto i podobnież ja. Ale miałem tez takie stare bez żadnego komputera i tam mój kolega mechanik mi przez telefon robił diagnostyke jak cos pierdło to wiedziałem co i jak to zrobić. A taka nexia mojej zony? No ma komputer czujniczki i połowa juz z nich nie działa komp nie zgłasza błedów check sie nie swieci auto jedzie tylko na jałowym nie ma kultury
Koszt np TPSa ktory zdechł 55zł
Koszt np TPSa ktory zdechł 55zł
Niestety, jakość dzisiaj produkowanych części zamiennych pozostawia wiele do życzenia.martin_rs4 pisze:... tak wiec abstrahując od tego że z małej pojemności wyciągają milion PSów to jednak jakość do ich budowy użytych materiałów odbiega znacznie jakością od tych produkowanych 10-15-20 lat temu
dlatego i takie ori nastawniki się wysrawają po 2 latach użytkowania
Ostatnio nawet miałem jedną D3... rozrząd robiony w styczniu i jak przyjechał do mnie w lipcu to pompa wody już ciekła... porażka
Temat cieknącej pompy wody to już zresztą nie po raz pierwszy widziałem... oczywiście takiej która nie wytrzymała nawet roku
Podobnie trafiły mi się przypadki z napinaczami paska rozrządu... niby NTN, taki co oryginał w ASO... ale widziałem już takie co okresu gwarancji nie przetrzymały
I jak to ma jeździć kilka lat i 100kkm?
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Planowe starzenie Można by na palcach jednej ręki wymienić produkowane dziś silniki które wytrzymają te 500tyś...
Mam wręcz wrażenie, że diesle przodują w awaryjności i zaplanowanych awariach
Kolega wsadził do 1.8T pompę Ruville - po 3 m-cach ciekła. Wsadził SKF i po pół roku to samo...
Wsadził DOLZ i spokój już 2 rok... wydawało by się że mało znana firma no nie ?
Mam wręcz wrażenie, że diesle przodują w awaryjności i zaplanowanych awariach
Kolega wsadził do 1.8T pompę Ruville - po 3 m-cach ciekła. Wsadził SKF i po pół roku to samo...
Wsadził DOLZ i spokój już 2 rok... wydawało by się że mało znana firma no nie ?
Lepiej stracić minutę w życiu, niż życie w minutę...zwolnij !
O ile dobrze pamiętam to pompa wody DOLZ, robiona do silnika 4.2V8, tak naprawdę do tego silnika nie pasuje - kształt odlewu jest inny niż oryginału i bez przeróbek nie można tego zamontowaćApophis pisze:Bo ruville to pakowacz uj wie czego SKF najniższa półka a DOLZ w moim doświadczeniu może mało znzne ale było zawsze ok jeszcze z czasów opli jak pamietam.
No chyba, że to tylko poszczególne egzemplarze tak mają w co jednak wątpię
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-