[ - ] RS8 D3 - projekt czas zacząć
i kolejny temat idzie w tę samą stronę(jak ten o zmianie zderzaka). Jest metka, jest cena.. ale samemu zrobi sie taniej
Projekt zacny... Trzymam kciuki i mam nadzieje zobaczyć kiedyś ten egzemplarz
Tam w normalnych warunkach jest mało miejsca, nie wyobrażam sobie jak jeszcze trzeba tam coś dokładać
Projekt zacny... Trzymam kciuki i mam nadzieje zobaczyć kiedyś ten egzemplarz
Tam w normalnych warunkach jest mało miejsca, nie wyobrażam sobie jak jeszcze trzeba tam coś dokładać
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
Energia z turbo nie jest wcale darmowa, to dodatkowy opor w wydechu, cos jak katalizatory. Owszem mniej mocy zabiera niz kompresor.SENTENZA pisze: 2. Kompresor (mechaniczna sprężarka) obciąża silnik, co powoduje, że zaczyna on znacząco więcej spalać paliwa. Turbo jest napędzane spalinami, które i tak by poszły w eter. Dlatego można powiedzieć, że energia z turbo jest darmowa
drago_o: ja do ceny nic nie mam mtm to mtm... na pewno tam jest wszystko dobrze dopracowane ale nie zmienia to faktu, że ich ceny powodują, że ludzie wolą kupić coś innego niż tuningować. Przynajmniej właściciele samochodów używanych przy kupnie nowego i danie do mtm ta cena, aż tak nie straszydrago_o pisze:i kolejny temat idzie w tę samą stronę(jak ten o zmianie zderzaka). Jest metka, jest cena.. ale samemu zrobi sie taniej
Projekt zacny... Trzymam kciuki i mam nadzieje zobaczyć kiedyś ten egzemplarz
Tam w normalnych warunkach jest mało miejsca, nie wyobrażam sobie jak jeszcze trzeba tam coś dokładać
Opory które dodaje turbo są tak niskich rzędów, że można je pominąć. Chyba że interesuje nas taka różnica w spalaniu jak ok. 100ml więcej na 100km...Korton pisze: Energia z turbo nie jest wcale darmowa, to dodatkowy opor w wydechu, cos jak katalizatory. Owszem mniej mocy zabiera niz kompresor.
A jak ktoś się bardzo upiera to można usunąć katalizatory (które również są dodatkowym oporem i to już bardziej znaczącym) i wtedy już mamy napędzanie turbin gratis
P.S. Link to specyfikacji A8 K500 MTM: http://www.zeperfs.com/en/fiche5225-aud ... m-k500.htm
26l/100km spalanie
Tak jak robisz cokolwiek, tak robisz wszystko...
SENTENZA, a myslisz ze na turbinach spalanie bedzie duzo mniejsze???
Nie no napewno turbo jest duzo fajniejsze pod wzgledem dzwieku, choc duzo bardziej skomplikowane w wykonaniu Poczyniles rozsadny ruch robiac Bi... W obu przypadkach spalanie nie wzrasta tak tragicznie poprzez opory tylko przez samo dawkowanie paliwa, choc oczywiscie kompresor w jakims stopniu ma sporo wiekszy wplyw na hamowanie silnika Mysle jednak ze przy zakresach 500HP nie ma tu takiej tragedii No i z turbo jest wieksze pole manewru, praktycznie ogranicza Nas tylko wytrzymalosc silnika U mnie w ABZ najrozsadniejszym rozwiazaniem jest jednak kompressor, bo u mnie wystarczylo by te 100 , 150 hp wiecej
3mam kciuki jeszcze bardziej widzac Twoje postepy I nie powiedzialbym ze porwales sie z motyka na slonce, ja bym to ujal tak, ze bierzesz udzial w swoistej wyprawie na Mount Everest... I jestes juz wiecej niz w polowie drogi na szczyt
Nie no napewno turbo jest duzo fajniejsze pod wzgledem dzwieku, choc duzo bardziej skomplikowane w wykonaniu Poczyniles rozsadny ruch robiac Bi... W obu przypadkach spalanie nie wzrasta tak tragicznie poprzez opory tylko przez samo dawkowanie paliwa, choc oczywiscie kompresor w jakims stopniu ma sporo wiekszy wplyw na hamowanie silnika Mysle jednak ze przy zakresach 500HP nie ma tu takiej tragedii No i z turbo jest wieksze pole manewru, praktycznie ogranicza Nas tylko wytrzymalosc silnika U mnie w ABZ najrozsadniejszym rozwiazaniem jest jednak kompressor, bo u mnie wystarczylo by te 100 , 150 hp wiecej
3mam kciuki jeszcze bardziej widzac Twoje postepy I nie powiedzialbym ze porwales sie z motyka na slonce, ja bym to ujal tak, ze bierzesz udzial w swoistej wyprawie na Mount Everest... I jestes juz wiecej niz w polowie drogi na szczyt
Jeśli chodzi o turbiny to zakładając, że styl jazdy by się nie zmienił to auto powinno palić nawet mniej czego nie można powiedzieć o kompresorze tam spalanie wzrośnie przy zachowaniu tego samego stylu jazdyrobertas pisze: a myslisz ze na turbinach spalanie bedzie duzo mniejsze???
Tylko szansa, że styl jazdy się nie zmieni jest bliska zeru... Zresztą po co robić takie modyfikacje jak ma się z nich nie skorzystać.
Ale biorąc pod uwagę spalanie to głównym czynnikiem podnoszącym jego wartość jest zakończenie prawej dolnej odnogi
Tak jak robisz cokolwiek, tak robisz wszystko...
Kolega śmiga RS6+ C5 i wcale nie ma wiekszego spalania ode mnie. Jeździ jak ja normalnie,gdy potrzeba ma czym depnąć i gdy chce tez lecz wowczas już to zaczyna ssać
Ja u siebie tez bym raczej widział kompresorek i 100PS więcej wystarczy,wtedy nawet skrzynka nie powinna jęczeć zabardzo bo tę moc wykorzystywał bym kiedy trza.
Lecz koszta tych modyfikacji nie budzą mego zadowolenia.... Za podobne pieniądze bym chyba zrobił lepsza modyfikacje z turbinkami i więcej było by radości.
Ja u siebie tez bym raczej widział kompresorek i 100PS więcej wystarczy,wtedy nawet skrzynka nie powinna jęczeć zabardzo bo tę moc wykorzystywał bym kiedy trza.
Lecz koszta tych modyfikacji nie budzą mego zadowolenia.... Za podobne pieniądze bym chyba zrobił lepsza modyfikacje z turbinkami i więcej było by radości.
A z kompresorem będzie więcej palił i to 2-3 litry dla jednych to pikuś, dla innych do ok. 15pln więcej na 100km
każda metoda ma swoich zwolenników i przeciwników
ja być może nie jestem obiektywny bo sam robię bi-turbo i nie ukrywam, że duże znaczenie dla mnie ma cena gdybym na to nie patrzył to bym sobie kupił S8 D4 4.0 TFSI i po problemie. Gazu się nie da założyć ale przecież mnie stać spalanie też by mnie nie interesowało
ale, że mam ile mam to kupiłem A8 D3 4.2MPI, zagazowałem i teraz dokładam 2 dmuchawki całe autko na gotowo wyniesie mnie ok 70kpln czyli niecałe 17keuro. I autko porobione całkowicie, nie będzie wymagało wkładu finansowego. Za tę kasę nie da się kupić nic lepszego a jak ktoś coś znajdzie lepszego w tej kasie to niech rzuci pierwszy we mnie kamieniem
każda metoda ma swoich zwolenników i przeciwników
ja być może nie jestem obiektywny bo sam robię bi-turbo i nie ukrywam, że duże znaczenie dla mnie ma cena gdybym na to nie patrzył to bym sobie kupił S8 D4 4.0 TFSI i po problemie. Gazu się nie da założyć ale przecież mnie stać spalanie też by mnie nie interesowało
ale, że mam ile mam to kupiłem A8 D3 4.2MPI, zagazowałem i teraz dokładam 2 dmuchawki całe autko na gotowo wyniesie mnie ok 70kpln czyli niecałe 17keuro. I autko porobione całkowicie, nie będzie wymagało wkładu finansowego. Za tę kasę nie da się kupić nic lepszego a jak ktoś coś znajdzie lepszego w tej kasie to niech rzuci pierwszy we mnie kamieniem
Tak jak robisz cokolwiek, tak robisz wszystko...
takie coś znalazłemr4q pisze:Widziałem kiedyś jakiś filmik z D2 z kompresorem od MTM ale w ofercie u nich nigdzie nie widzę <niewiem> może ślepy jestem
a nie jest to przypadkiem to samo co na : http://www.pes-tuning.com/ ?
Bo to mnie ostro interesuje i jak szczęście dopisze to może kiedyś u mnie wyląduje
Kobiety należy trzymać krótko, maksymalnie do rana...
wg tego co mowi Pan Rother w tym filmiku, to cena samego kompresora to koszt z rzedu 28.000€ natomiast caly pakiet MTM to koszt + 60.000€ <jezu> za cooo, kurde za kawalek karbonu na przodzioe i tyle i 4 rurki z tylu... nie liczac kompresoraSENTENZA pisze:Projekt MTM nazywa sie K500 i zawiera wiele rzeczy, m.in. kompresor podnoszący moc o 165KM
Koszt samego zestawu z kompresorem to ok 8000-9000eur. (prawie tyle co moje d3 )
czyli generalnie Ciebie to o wiele, wiele mniej wyniesie a efekt bedzie podobny... trzymam kciuki <okioki>
to nie jest zwykły napęd...to
Pewnie, że robiłem. Z lpg nie będzie problemu. Obecnie mam BRC. Na tej samej wersji jeździ S55 AMG W221 mojego kumpla. Tam jest 5.5 V8 bi-turbo ok 550KM. Jedynie co to on ma dodatkowy reduktor. Gazownik powiedział, że nie będzie problemu rezygnacja z LPG nie wchodzi w grę podtlenek lpg to dobra rzecz dla mojego portfelar4q pisze:A ciekaw jestem jak się gaz będzie z tym spisywał... ? Robiłeś wcześniej jakieś rozeznanie czy będziesz testował na własnej skórze dopiero?
Czy może rezygnacja z LPG przy takich modach już ?
Tak jak robisz cokolwiek, tak robisz wszystko...
Tego jeszcze nie wiem. Silnik BFM z racji tego że w oryginale jest wolnossący jest lepiej doprężony od dołu. W teorii przy tym samym doładowaniu co w RSie powinna być większa moc. Dokładnych parametrów nie znam. Nawet nie wiem jak to będzie sterowane skoro komputer zostaje ten co jest.maciu pisze:jakie ma być doładowanie? 0,6-0,7?
Tak jak robisz cokolwiek, tak robisz wszystko...
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Pewnie czymś takim - http://www.poturbowani.pl/c/634/jednost ... iczny.html
Chociaż na 100% nie dam sobie ręki uciąć
Chociaż na 100% nie dam sobie ręki uciąć
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044