hehe tak tez myslalem ...sklamalbym mowiac ze poznalem po klubowych ramkach :p ale za szybko jechales , bo ja mialem na liczniku ponad 150km/h a Ty tylko przemknales jak blyskawicaSENTENZA pisze:martin_rs4 napisał/a:
SENTENZA, czy to nie aby Ty pedziles swoja RS8 obwodnica Wroclawia dzis po godz. 15.00 ?
jeździłem jeździłem lpg stroiłem.
[ - ] RS8 D3 - projekt czas zacząć
to nie jest zwykły napęd...to
Wiec skrzynia biegów ZF 6HP26 nie ma typowego procesu adaptacji. Nie ma typowej jazdy adaptacyjnej. Ona się uczy cały czas. I jest to proces powolny. Można go przyśpieszyć wgrywając nowszy soft. Wtedy kasuje się wszystko co miała zapamiętane i proces idzie tak jak przy nowej skrzyni. Skrzynia szybciej się uczy bo nie bierze pod uwagę wcześniejszego stylu jazdy.
P.S. Żeby było śmieszniej to dopiero dziś się dowiedziałem, że jest coś takiego jak przycisk kickdown pod pedałem gazu... ;P jak mi to powiedział koleś to poczułem się jak dziecko u mnie ten przycisk chodzi dość ciężko, a ja zawsze z czuciem wciskam gaz i gdyby mi nie powiedział to bym się nie domyślił po prostu pedał dochodzi do końca, czuć opór to dalej nie naciskałem. A tu się okazuje, że tam jest przycisk
P.S. Żeby było śmieszniej to dopiero dziś się dowiedziałem, że jest coś takiego jak przycisk kickdown pod pedałem gazu... ;P jak mi to powiedział koleś to poczułem się jak dziecko u mnie ten przycisk chodzi dość ciężko, a ja zawsze z czuciem wciskam gaz i gdyby mi nie powiedział to bym się nie domyślił po prostu pedał dochodzi do końca, czuć opór to dalej nie naciskałem. A tu się okazuje, że tam jest przycisk
Tak jak robisz cokolwiek, tak robisz wszystko...
- dice111
- Moderator
- Posty: 6004
- Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Imię: AHC by MTM
- Lokalizacja: Těšin
Przypomniała mi się historia jak ojciec byłego pracodawcy dopiero po roku czy dwóch dowiedział się o 6tym biegu w CivicuSENTENZA pisze: P.S. Żeby było śmieszniej to dopiero dziś się dowiedziałem, że jest coś takiego jak przycisk kickdown pod pedałem gazu... ;P jak mi to powiedział koleś to poczułem się jak dziecko u mnie ten przycisk chodzi dość ciężko, a ja zawsze z czuciem wciskam gaz i gdyby mi nie powiedział to bym się nie domyślił po prostu pedał dochodzi do końca, czuć opór to dalej nie naciskałem. A tu się okazuje, że tam jest przycisk
Black Cars Matters
A z tego co ja wiem to właśnie w materiałach serwisowych jest opisany cały proces adaptacji skrzyni biegów..... cała technika jazdy mająca przyuczyć sterownik skrzyni biegów do nowych warunków pracy.SENTENZA pisze:Wiec skrzynia biegów ZF 6HP26 nie ma typowego procesu adaptacji. Nie ma typowej jazdy adaptacyjnej.
Sęk w tym (informacje z ASO) że pierwsze wersje sterowników nie miały możliwości zerowania wcześniej wyuczonych parametrów i możliwość ta pojawiła się dopiero od wersji po-liftowych
I tu tak jak powyżej napisałem - w przed-liftach adaptacja zgodnie z opisaną procedura w warunkach drogowych ale przez brak możliwości zerowania wczesniej wyuczonych parametrów proces adaptacji jest rzeczywiście powolny.SENTENZA pisze:Ona się uczy cały czas. I jest to proces powolny.
Można go przyśpieszyć wgrywając nowszy soft. Wtedy kasuje się wszystko co miała zapamiętane i proces idzie tak jak przy nowej skrzyni. Skrzynia szybciej się uczy bo nie bierze pod uwagę wcześniejszego stylu jazdy.
W przypadku po-lifta poprzez interfejs diagnostyczny jest możliwość zerowania wcześniej wyuczonych parametrów pracy skrzyni a co za tym idzie sterownik jest czysty a proces adaptacji jest zdecydowanie szybszy.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
W ASB Długołęka powiedzieli, że nie ma czegoś takiego jak jazda adaptacyjna w wersji przed-liftem. Nie ma żadnego interfejsu, który by informował co i kiedy, ani kiedy adaptacja została zakończona.FOSS pisze: A z tego co ja wiem to właśnie w materiałach serwisowych jest opisany cały proces adaptacji skrzyni biegów..... cała technika jazdy mająca przyuczyć sterownik skrzyni biegów do nowych warunków pracy.
Sęk w tym (informacje z ASO) że pierwsze wersje sterowników nie miały możliwości zerowania wcześniej wyuczonych parametrów i możliwość ta pojawiła się dopiero od wersji po-liftowych
Po wgraniu softu z automatu kasują się wszystkie wcześniejsze nawyki. I skrzynia ma możliwość uczenia się bez informacji o wcześniejszym trybie jazdy. Skrzynia uczy się cały czas w przed-liftach. Nie adaptuje się jej raz dobrze na całe życie. Wyuczona skrzynia złych nawyków zanim nauczy się nowych potrzebuje kilu miesięcy i tysięcy kilometrów. I często i tak nie jest to ten sam efekt co po wgraniu nowego softu. Bo jak skrzynia jeździła źle przez 200000km to przez 3 się nie poprawi za wiele. W po-liftach skrzynie adaptuje się raz i skrzynia się nie uczy cały czas. Adaptacje wykonuje się tylko gdy jest zmiana warunków pracy skrzyni... np: zmiana oleju lub zaczyna szarpać niewiadomo dlaczego. Informacje z ASB Długołeka.FOSS pisze: I tu tak jak powyżej napisałem - w przed-liftach adaptacja zgodnie z opisaną procedura w warunkach drogowych ale przez brak możliwości zerowania wczesniej wyuczonych parametrów proces adaptacji jest rzeczywiście powolny.
W przypadku po-lifta poprzez interfejs diagnostyczny jest możliwość zerowania wcześniej wyuczonych parametrów pracy skrzyni a co za tym idzie sterownik jest czysty a proces adaptacji jest zdecydowanie szybszy.
Tak jak robisz cokolwiek, tak robisz wszystko...
Tam NIE MA mbc tylko orginalny zawór n75 od RS6, wysterowany po PIDie (wiesz wogole co to znaczy?) . Tak kończą silniki strojone na gazie przez idiotów
PS.nie mogę - i napisze - a nawet jakby bylo w jakimkolwiek aucie MBC to dlaczego silnik ma sie od niego zepsuć. Jak jest wystrojony pod ustawiony na MBC boost?
PS.nie mogę - i napisze - a nawet jakby bylo w jakimkolwiek aucie MBC to dlaczego silnik ma sie od niego zepsuć. Jak jest wystrojony pod ustawiony na MBC boost?
Ostatnio zmieniony 13 mar 2015, 08:59 przez guzior, łącznie zmieniany 1 raz.