części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 96 4.2PB/LPG ] Swap.

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego w tym również chiptuning.
Gość

Post autor: Gość » 03 sty 2016, 09:28

No więc mam pająka z 97roku już z tej nowszej kolumny,może się jeszcze zachowała reszta to będzie komplet.

Gość

Post autor: Gość » 11 sty 2016, 12:04

Wczorajszego dnia na autobahnie sprzegło zrobiło grrr przy zmianie biegu i jazda się skończyła. Akurat ta rzecz która poza dociskiem i zamachem była nowa postanowiła nawalić. No nic zdarza się,jednak manual to manual,nawet bez sprzegła zdołałem wrzucic 5 i dojechac do najbliższej wiochy skad PZU zabrało moje autko prosto do Genowefy i tam bedzie juz do końca dopieszczone jak ma być. Dostałem auto zastepcze na 7dni więc jak cos to polecam assistance w PZU :)
Audi ma byc jeszcze w tym tyg gotowe bo sam wykonawca się ogromnie zbulwersował tym i chce jak najszybciej to ogarnąc ale dam mu czas na testy miesiąc niech wyprowadzi na prosta wsio.

Pomimo awarii kilkadziesiąt km autobahny zapakowanym autem przeleciałem na tyle przyjemnie że nie ma szans bym wrócił do dawnej konfiguracji-to inna bajka :)

cdn.

Awatar użytkownika
robertas
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2044
Rejestracja: 08 paź 2009, 18:44
Lokalizacja: ślask

Post autor: robertas » 11 sty 2016, 12:39

Wysprzeglik sie wysral???

Awatar użytkownika
Preston81
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2734
Rejestracja: 14 wrz 2011, 17:46
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Preston81 » 11 sty 2016, 19:05

a z niemiec tez byś go wysłał do geni ? :) masakra auto było dostatecznie długo sprawdzane i juz sie skisiło ... i co teraz ? co bedzie jak za miesiac walnie ci co innego ? i za kazdym razem leciec do geni wspolczuje , a masz w ogole jakas opcje że jesli cos ew bedziesz musial sam naprawic albo ktos to nie stracisz czasem tej "gwarancji"?
bądź sobą, wariatów też lubią

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 11 sty 2016, 19:08

Ale modzisz Panie ;) ile juz utopiles w to cudo techniki :D pewnie swoja babunie bys już za to zreanimowal do stanu nowego, co ??? ;)
to nie jest zwykły napęd...to

Awatar użytkownika
Preston81
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2734
Rejestracja: 14 wrz 2011, 17:46
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Preston81 » 11 sty 2016, 19:46

no skrzynke by naprawil na pewno :) nie chcial nawet zaryzykowac w warsztaie ktorym ja robilem asb pare paczek :) ale miał taka wizję więc ja zrealizował najważniejsze ze jest zadowolony, tutaj kluczowy byl silnik
bądź sobą, wariatów też lubią

Gość

Post autor: Gość » 12 sty 2016, 18:48

Preston z DE wysle do geni bo takie mam ubezpieczenie. Dali zastepczy wózek zabraki odstawili pod adres pełna profeska a własnie w DE sie wykrzaczyło coś. Nie bede reanimował automata w którego utopiłem więcej jak ten swap mnie kosztował-niech sie martwi kto inny z pełna swiadomością.
robertas pisze:Wysprzeglik sie wysral???
Raczej nie to pewnie samoregulator bo na to wskazuje.

martin_rs4, Do nowego stanu trza 100tys zł i dalej mam serie która mnie juz nie jara jak zasmakowałem zabawy z manualem :)
preston81 pisze:a masz w ogole jakas opcje że jesli cos ew bedziesz musial sam naprawic albo ktos to nie stracisz czasem tej "gwarancji"?
A co za problem sam naprawić?? Cokolwiek sie zepsuje to przecież nie sa elementy robione w stodole u Ździcha tylko normalne pozdespoły audi.

A poza tym preston co ma piernik do wiatraka?? U ciebie sie pochrzaniło juz chyba wszystko i czemu nie psioczysz na Inglostadt że to banda nieudaczników co składa jakieś padła ?? :D

Auto nie było praktycznie wcale testowane więc nie wiem skąd te zdanie że dostatecznie długo-64km to za mało by byc pewnym,dlatego tez wziąłem na testy sam,jak by hasała to by hasała a jak sie cos spsuło to wiadomo gdzie co poprawić. Nie mam żadnego żalu ani pretensji do siebie czy kogos bo nie ma w tym winy człowieka no chyba że weźmiemy pod uwage jakość nowej cześci to owszem... W swapach wg mnie zawsze jest jakies ryzyko ale to w zasadzie kazdemu z nas sie może coś zepsuc tak jak pół samochodu prestona ;)

Odsetek awarii w swapach genowefy jest bardzo znikomy a ilośc projektów co roku znaczna. To mówi samo za siebie-trafiło na mnie trudno,zrobi sie i bedzie hasać,mam jeszcze czym jeździć.

Żaden rozsadny mechanik nie strzelał by sobie w kolano by 2x targac skrzynie czy silnik,na jakośc nowych czesci nie mamy wpływu..Auto jak wspomniałem odbiore sobie w Lutym do tego czasu dopieści się wszystko bo jeszcze trza ten tempomat zemulować,pojawił sie wyciek uszczelniacza dyfra,trza nieco zmodyfikowac mapke odpowiadającą za wysterowanie pedału gazu,obniże nieco zakres w dół(kopyto dostaje nagłe przy ok 70% a lepiej bedzie 50-60% położenia)

A dla marudzących prestonopodobnych powiem tylko tyle że...nie macie świadomości ile mocy zabiera wam kochany automat i co potrafi wasze V8 :)

Awatar użytkownika
Preston81
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2734
Rejestracja: 14 wrz 2011, 17:46
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Preston81 » 12 sty 2016, 19:08

w lutym bedziesz w pozku ?
bądź sobą, wariatów też lubią

Gość

Post autor: Gość » 12 sty 2016, 19:11

No jak co 2 miesiące :)

Awatar użytkownika
emil
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 78
Rejestracja: 03 mar 2011, 08:20
Lokalizacja: wlkp

Post autor: emil » 12 sty 2016, 22:08

Apophis, Odezwij się jak będziesz leciał przez Rako. Dam Ci się przejechać 400Ps. w manualu ;)
Zobaczysz jaką daje frajdę z jazdy ;)
390hp 550Nm będzie więcej
Jest więcej 445hp/646Nm

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 12 sty 2016, 22:19

Lepiej mu nie pokazuj bo jeszcze jaką turbine sobie wsadzi albo i ze dwie dodatkowo :D
to nie jest zwykły napęd...to

Awatar użytkownika
emil
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 78
Rejestracja: 03 mar 2011, 08:20
Lokalizacja: wlkp

Post autor: emil » 12 sty 2016, 22:25

martin_rs4 pisze:Lepiej mu nie pokazuj bo jeszcze jaką turbine sobie wsadzi albo i ze dwie dodatkowo :D
Akurat tak się składa, że mam u siebie dwie turbiny :D

Bugalon
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 824
Rejestracja: 26 gru 2013, 19:47
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie

Post autor: Bugalon » 13 sty 2016, 08:16

O kurcze dawno tu nie zaglądałem a widzę, że grubsza awaria :) Ciekawy jestem co sie zesrało to raz i ciekawy jestem jaki byl producent części ktora nawalila :)

Swoją drogą zajebiscie nieprzyjemna jest taka awaria, szczególnie poza granicami naszego pięknego kraju
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"

Gość

Post autor: Gość » 13 sty 2016, 11:32

emil pisze:Apophis, Odezwij się jak będziesz leciał przez Rako. Dam Ci się przejechać 400Ps. w manualu ;)
Zobaczysz jaką daje frajdę z jazdy ;)
Spoko to zostaw mi swój numer na PW bo gdzies przepadł-a co ty masz uturbione 2.7?
martin_rs4 pisze:Lepiej mu nie pokazuj bo jeszcze jaką turbine sobie wsadzi albo i ze dwie dodatkowo :D
BCY ma juz dwie turbinki ale predzej jednak jak znajde to ładne AVP wrzuce :)
Bugalon pisze:Swoją drogą zajebiscie nieprzyjemna jest taka awaria, szczególnie poza granicami naszego pięknego kraju
No silnik chodził,ciepło było dwie dziewczyny na pokładzie jedzenia picia stresu nie było a raczej przygoda :D
Co do produenta to nie wiem ale jak rozbiorą i dostane info to bedziem wiedzieć. Dzis jednak pojawiają sie przypadki awarii dobrych zamienników a nawet cześci z ASO i zakładając dobre jedynie minimalizujemy ryzyko a nie go sie pozbywamy. Dlatego ubezpieczenia ratuja naszą kieszeń.

Awatar użytkownika
gtfan
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1405
Rejestracja: 10 gru 2010, 13:58
Lokalizacja: Lublin

Post autor: gtfan » 13 sty 2016, 11:56

Apophis pisze: Co do produenta to nie wiem ale jak rozbiorą i dostane info to bedziem wiedzieć. Dzis jednak pojawiają sie przypadki awarii dobrych zamienników a nawet cześci z ASO i zakładając dobre jedynie minimalizujemy ryzyko a nie go sie pozbywamy. Dlatego ubezpieczenia ratuja naszą kieszeń.
Choroby wieku dziecięcego. Mnie by zdziwiło bardziej, jakby przy takim zakresie prac nic się nie wysrało ;P

U mnie nowy wysprzęglik TRW ciekł praktycznie od początku - półtorej tygodnia normalnego użytkowania i cały zbiorniczek płynu hamulcowego wsiąkł w ziemię.
Four rings to rule them all

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl