Jak to nikt?? bez oglądania i macania nie obejdzie się-a jak bedzie za szybko zapierdalać to zabiora mu prawko i tyle zrobijordan233 pisze:Jak nikt tego nie zobaczy to tylko miec wy.....e na takie szczegóły:)
![]() |
![]() |
![]() |
[ - ] RS8 D3 - projekt czas zacząć
-
Gość
-
SENTENZA
- Forum Audi A8

- Posty: 125
- Rejestracja: 30 maja 2014, 20:48
- Lokalizacja: Wrocław
ktoś się czepiał estetyki u mnie
niech rzuci okiem na to
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 672&type=3
od grudnia jakoś nie odpala
brak informacji na temat ile wyszło hp i nm.
seria co ma 345KM - ciekawe jaki kod silnika ma tyle
czyszczenie filtrów - oceńcie sami
robienie rozrządu - oceńcie sami

https://www.facebook.com/media/set/?set ... 672&type=3
od grudnia jakoś nie odpala
seria co ma 345KM - ciekawe jaki kod silnika ma tyle
czyszczenie filtrów - oceńcie sami
robienie rozrządu - oceńcie sami
Tak jak robisz cokolwiek, tak robisz wszystko...
- drago_o
- Super Klubowicz

- Posty: 8087
- Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
- Lokalizacja: Częstochowa
szaleni... Jakby to przed zderzak wytachał to spokojnie jak orurowanie z jeepa by było
Miejmy nadzieję, że wymienił sobie rozrząd przed zamontowaniem tego 
A jak idzie Twój projekt? Kiedy jakieś drogowe testy na YT się pojawią kolego?
A jak idzie Twój projekt? Kiedy jakieś drogowe testy na YT się pojawią kolego?
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
-
Gość
Po zabudowie no lepiej ale te rurki w kratkach to specjalnie tak zeby coś było widac czy sie juz nie zmiesciły?
Druga wada to że lekka kolizja i no mamy niezły kibel w aucie. Rzeźba strasznie "zaawansowana"
Rozumiem że to ma byc zlotowóz tak?
U siebie nie chciał bym miec takiego czegoś i choc zycze żeby to hasało jak trza to nikt mnie nie przegada że SWAP na np, 4.0 tfsi w przy padku D3 jest o wiele lepszym rozwiązaniem.
Druga wada to że lekka kolizja i no mamy niezły kibel w aucie. Rzeźba strasznie "zaawansowana"
Rozumiem że to ma byc zlotowóz tak?
U siebie nie chciał bym miec takiego czegoś i choc zycze żeby to hasało jak trza to nikt mnie nie przegada że SWAP na np, 4.0 tfsi w przy padku D3 jest o wiele lepszym rozwiązaniem.
- drago_o
- Super Klubowicz

- Posty: 8087
- Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
- Lokalizacja: Częstochowa
o kurde... nie zauważyłem kompletnie, że mu te rury pod zderzak nie weszły, troszkę kapa 
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
- FOSS
- Super Klubowicz

- Posty: 7579
- Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
- Lokalizacja: WPR
Jak dla mnie to poszli grubo ale chyba nie w tym kierunku co trzebaSENTENZA pisze:ktoś się czepiał estetyki u mnieniech rzuci okiem na to
![]()
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 672&type=3
Te turbiny w przodu silnika jakoś mnie nie przekonują... wydaje mi się, że można to spokojnie inaczej ogarnąć... ale trzeba znać to auto
Jak już ktoś wspomniał... mała stłuczka i cały projekt idzie się trącać.
Noi te rury idące w dół pod miskę olejową... do takiego projektu pasuje ładne koło i lekka gleba ale weź tu panie zrób glebę z tymi rurami.
A heble.... czyżby fabryczne?...
I jak dla mnie brakuje tu kilku smaczków estetycznych....
- zderzak przedni został zwykły.... a skoro na błotnikach tak dumnie siedzi V10 to zderzak obowiązkowo powinien być eSkowy
- rury w zderzaku, jak Drago zauważył, naprawdę średnio się prezentują
- wydech.... wiem, zboczony jestem ale jak dla mnie, szczególnie przy takim projekcie, 2x2 powinno być obowiązkowo
- V10 na błotnikach moim zdaniem straszna lipa.... skoro ma V8BiT to aż prosi się aby założyć tam oryginalny znaczek V8T z nowej S8 czy S6 czy innego modelu.... jest przecież dostępny oryginalny, nic nie trzeba rzeźbić... i nie tylko dawało by do myślenia ale korelowało by również z tym co siedzi pod maską
Noi ta profi hamownia u Wojtka J.... skąd oni wzięli 4.2V8 345KM??...
A potem ta gadka, że "nie trzyma serii" a po wykresach widać, że to bardzo blisko serii jest
Oczywiście fajnie, że ktoś ogarnął taki projekt i chętnie poznałbym auto na żywo... ale szkoda, że nie zrobiono tego jakoś kompleksowo. Moim zdaniem zabrakło osoby która spojrzała by na to trochę szerzej
Ostatnio zmieniony 29 lut 2016, 21:44 przez FOSS, łącznie zmieniany 1 raz.
FOSS motorsport *[/URL] (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
-
SENTENZA
- Forum Audi A8

- Posty: 125
- Rejestracja: 30 maja 2014, 20:48
- Lokalizacja: Wrocław
Auto nie jeździ... więc póki co jeszcze do końca projekt nie ogarnięty...FOSS pisze: Oczywiście fajnie, że ktoś ogarnął taki projekt
Brak przepływek między turbo a filtrem - oznacza że wszystko chcą zestroić na emu - co moim zdaniem jest w tej konfiguracji nie do oragnięcia.
Tak jak robisz cokolwiek, tak robisz wszystko...
- robertas
- Super Klubowicz

- Posty: 2044
- Rejestracja: 08 paź 2009, 18:44
- Lokalizacja: ślask
No przyznam ze zrobione nawet nawet, sporo hajsu wladowane, tylko mnie te stozki nie pasuja, jak beda darly gorace powietrze z silnika no i przez chlodnice
Wiadomo ze jest interC ale ciekaw jestem do jakiej temp schlodzi powietrze wokol tego piekarnika ??? Ja wiem ze z miejscem jest ciezko, no ale przy takim zaawansowaniu zrobic taki blad??? 
- FOSS
- Super Klubowicz

- Posty: 7579
- Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
- Lokalizacja: WPR
Ale czemu "z miejscem ciężko"?robertas pisze:Ja wiem ze z miejscem jest ciezko, no ale przy takim zaawansowaniu zrobic taki blad???![]()
Spójrzmy na to tak....
RS6C6 ma silnik 5.0V10BiT
jeżeli w komorze silnika C6 zmieścił się taki silnik to w komorze A8D3 chyba również wejdzie, nieprawdaż?
Tak jak wspomniałem... zabrakło osoby która spojrzała by na to szerzej i znała lepiej auto.
Osobiście widziałbym te turbiny na górze... gdzieś w okolicach fabrycznych puszek filtrów powietrza jakie siedzą V8 TDI...
moim zdaniem temat do ogarnięcia... tylko trochę pomyśleć.
Albo z tyłu silnika, tak jak ma kolega SENTEZA.
No chyba, że się mylę... bo przecież mogę się mylić
FOSS motorsport *[/URL] (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
-
Lakier





