części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ - ] RS8 D3 - projekt czas zacząć

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego w tym również chiptuning.
Gość

Post autor: Gość » 03 lut 2016, 14:53

jordan233 pisze:Jak nikt tego nie zobaczy to tylko miec wy.....e na takie szczegóły:)
Jak to nikt?? bez oglądania i macania nie obejdzie się-a jak bedzie za szybko zapierdalać to zabiora mu prawko i tyle zrobi :D

SENTENZA
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 125
Rejestracja: 30 maja 2014, 20:48
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: SENTENZA » 29 lut 2016, 14:03

ktoś się czepiał estetyki u mnie :) niech rzuci okiem na to ;)
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 672&type=3
od grudnia jakoś nie odpala ;) brak informacji na temat ile wyszło hp i nm.
seria co ma 345KM - ciekawe jaki kod silnika ma tyle :)
czyszczenie filtrów - oceńcie sami
robienie rozrządu - oceńcie sami
:)
Tak jak robisz cokolwiek, tak robisz wszystko...

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 29 lut 2016, 14:44

szaleni... Jakby to przed zderzak wytachał to spokojnie jak orurowanie z jeepa by było :D Miejmy nadzieję, że wymienił sobie rozrząd przed zamontowaniem tego ;)

A jak idzie Twój projekt? Kiedy jakieś drogowe testy na YT się pojawią kolego?
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

Gość

Post autor: Gość » 29 lut 2016, 15:21

Po zabudowie no lepiej ale te rurki w kratkach to specjalnie tak zeby coś było widac czy sie juz nie zmiesciły?
Druga wada to że lekka kolizja i no mamy niezły kibel w aucie. Rzeźba strasznie "zaawansowana"
Rozumiem że to ma byc zlotowóz tak?

U siebie nie chciał bym miec takiego czegoś i choc zycze żeby to hasało jak trza to nikt mnie nie przegada że SWAP na np, 4.0 tfsi w przy padku D3 jest o wiele lepszym rozwiązaniem.

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 29 lut 2016, 15:37

o kurde... nie zauważyłem kompletnie, że mu te rury pod zderzak nie weszły, troszkę kapa :D
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 29 lut 2016, 21:38

SENTENZA pisze:ktoś się czepiał estetyki u mnie :) niech rzuci okiem na to ;)
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 672&type=3
Jak dla mnie to poszli grubo ale chyba nie w tym kierunku co trzeba :)
Te turbiny w przodu silnika jakoś mnie nie przekonują... wydaje mi się, że można to spokojnie inaczej ogarnąć... ale trzeba znać to auto :)

Jak już ktoś wspomniał... mała stłuczka i cały projekt idzie się trącać.
Noi te rury idące w dół pod miskę olejową... do takiego projektu pasuje ładne koło i lekka gleba ale weź tu panie zrób glebę z tymi rurami.

A heble.... czyżby fabryczne?... <faktycznie>

I jak dla mnie brakuje tu kilku smaczków estetycznych....
- zderzak przedni został zwykły.... a skoro na błotnikach tak dumnie siedzi V10 to zderzak obowiązkowo powinien być eSkowy
- rury w zderzaku, jak Drago zauważył, naprawdę średnio się prezentują
- wydech.... wiem, zboczony jestem ale jak dla mnie, szczególnie przy takim projekcie, 2x2 powinno być obowiązkowo
- V10 na błotnikach moim zdaniem straszna lipa.... skoro ma V8BiT to aż prosi się aby założyć tam oryginalny znaczek V8T z nowej S8 czy S6 czy innego modelu.... jest przecież dostępny oryginalny, nic nie trzeba rzeźbić... i nie tylko dawało by do myślenia ale korelowało by również z tym co siedzi pod maską

Noi ta profi hamownia u Wojtka J.... skąd oni wzięli 4.2V8 345KM??...
A potem ta gadka, że "nie trzyma serii" a po wykresach widać, że to bardzo blisko serii jest :)

Oczywiście fajnie, że ktoś ogarnął taki projekt i chętnie poznałbym auto na żywo... ale szkoda, że nie zrobiono tego jakoś kompleksowo. Moim zdaniem zabrakło osoby która spojrzała by na to trochę szerzej :)
Ostatnio zmieniony 29 lut 2016, 21:44 przez FOSS, łącznie zmieniany 1 raz.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Gość

Post autor: Gość » 29 lut 2016, 21:43

Czyli jednym słowem nie jestem sam w swej opini i no brak staranności niestety razi.

SENTENZA
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 125
Rejestracja: 30 maja 2014, 20:48
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: SENTENZA » 29 lut 2016, 21:48

FOSS pisze: Oczywiście fajnie, że ktoś ogarnął taki projekt
Auto nie jeździ... więc póki co jeszcze do końca projekt nie ogarnięty...
Brak przepływek między turbo a filtrem - oznacza że wszystko chcą zestroić na emu - co moim zdaniem jest w tej konfiguracji nie do oragnięcia.
Tak jak robisz cokolwiek, tak robisz wszystko...

Awatar użytkownika
robertas
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2044
Rejestracja: 08 paź 2009, 18:44
Lokalizacja: ślask

Post autor: robertas » 29 lut 2016, 21:51

No przyznam ze zrobione nawet nawet, sporo hajsu wladowane, tylko mnie te stozki nie pasuja, jak beda darly gorace powietrze z silnika no i przez chlodnice ;) Wiadomo ze jest interC ale ciekaw jestem do jakiej temp schlodzi powietrze wokol tego piekarnika ??? Ja wiem ze z miejscem jest ciezko, no ale przy takim zaawansowaniu zrobic taki blad??? :D

Gość

Post autor: Gość » 29 lut 2016, 22:07

Swapy górą! :D

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 29 lut 2016, 22:39

robertas pisze:Ja wiem ze z miejscem jest ciezko, no ale przy takim zaawansowaniu zrobic taki blad??? :D
Ale czemu "z miejscem ciężko"?

Spójrzmy na to tak....
RS6C6 ma silnik 5.0V10BiT
jeżeli w komorze silnika C6 zmieścił się taki silnik to w komorze A8D3 chyba również wejdzie, nieprawdaż?

Tak jak wspomniałem... zabrakło osoby która spojrzała by na to szerzej i znała lepiej auto.
Osobiście widziałbym te turbiny na górze... gdzieś w okolicach fabrycznych puszek filtrów powietrza jakie siedzą V8 TDI...
moim zdaniem temat do ogarnięcia... tylko trochę pomyśleć.
Albo z tyłu silnika, tak jak ma kolega SENTEZA.
No chyba, że się mylę... bo przecież mogę się mylić :)
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Lakier

Post autor: Lakier » 29 lut 2016, 22:43

Najlepsze jest to, że do czyszczenia tych stożków trzeba przód rozbierać :D.

Szkoda auta, bo jednak zostało zniszczone...

Awatar użytkownika
panton
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1340
Rejestracja: 15 kwie 2012, 22:20
Lokalizacja: Łódź

Post autor: panton » 29 lut 2016, 23:34


Awatar użytkownika
Lechu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1139
Rejestracja: 14 maja 2009, 22:27
Lokalizacja: wielkopolska

Post autor: Lechu » 01 mar 2016, 18:58

rejestracja PKN to jakoś w moich rejonach :P

Gość

Post autor: Gość » 01 mar 2016, 19:26

Ale to przecie zobaczysz po tych fifkach w zderzaku :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl