Jak to nikt?? bez oglądania i macania nie obejdzie się-a jak bedzie za szybko zapierdalać to zabiora mu prawko i tyle zrobijordan233 pisze:Jak nikt tego nie zobaczy to tylko miec wy.....e na takie szczegóły:)
[ - ] RS8 D3 - projekt czas zacząć
ktoś się czepiał estetyki u mnie niech rzuci okiem na to
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 672&type=3
od grudnia jakoś nie odpala brak informacji na temat ile wyszło hp i nm.
seria co ma 345KM - ciekawe jaki kod silnika ma tyle
czyszczenie filtrów - oceńcie sami
robienie rozrządu - oceńcie sami
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 672&type=3
od grudnia jakoś nie odpala brak informacji na temat ile wyszło hp i nm.
seria co ma 345KM - ciekawe jaki kod silnika ma tyle
czyszczenie filtrów - oceńcie sami
robienie rozrządu - oceńcie sami
Tak jak robisz cokolwiek, tak robisz wszystko...
szaleni... Jakby to przed zderzak wytachał to spokojnie jak orurowanie z jeepa by było Miejmy nadzieję, że wymienił sobie rozrząd przed zamontowaniem tego
A jak idzie Twój projekt? Kiedy jakieś drogowe testy na YT się pojawią kolego?
A jak idzie Twój projekt? Kiedy jakieś drogowe testy na YT się pojawią kolego?
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
Po zabudowie no lepiej ale te rurki w kratkach to specjalnie tak zeby coś było widac czy sie juz nie zmiesciły?
Druga wada to że lekka kolizja i no mamy niezły kibel w aucie. Rzeźba strasznie "zaawansowana"
Rozumiem że to ma byc zlotowóz tak?
U siebie nie chciał bym miec takiego czegoś i choc zycze żeby to hasało jak trza to nikt mnie nie przegada że SWAP na np, 4.0 tfsi w przy padku D3 jest o wiele lepszym rozwiązaniem.
Druga wada to że lekka kolizja i no mamy niezły kibel w aucie. Rzeźba strasznie "zaawansowana"
Rozumiem że to ma byc zlotowóz tak?
U siebie nie chciał bym miec takiego czegoś i choc zycze żeby to hasało jak trza to nikt mnie nie przegada że SWAP na np, 4.0 tfsi w przy padku D3 jest o wiele lepszym rozwiązaniem.
o kurde... nie zauważyłem kompletnie, że mu te rury pod zderzak nie weszły, troszkę kapa
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
Jak dla mnie to poszli grubo ale chyba nie w tym kierunku co trzebaSENTENZA pisze:ktoś się czepiał estetyki u mnie niech rzuci okiem na to
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 672&type=3
Te turbiny w przodu silnika jakoś mnie nie przekonują... wydaje mi się, że można to spokojnie inaczej ogarnąć... ale trzeba znać to auto
Jak już ktoś wspomniał... mała stłuczka i cały projekt idzie się trącać.
Noi te rury idące w dół pod miskę olejową... do takiego projektu pasuje ładne koło i lekka gleba ale weź tu panie zrób glebę z tymi rurami.
A heble.... czyżby fabryczne?...
I jak dla mnie brakuje tu kilku smaczków estetycznych....
- zderzak przedni został zwykły.... a skoro na błotnikach tak dumnie siedzi V10 to zderzak obowiązkowo powinien być eSkowy
- rury w zderzaku, jak Drago zauważył, naprawdę średnio się prezentują
- wydech.... wiem, zboczony jestem ale jak dla mnie, szczególnie przy takim projekcie, 2x2 powinno być obowiązkowo
- V10 na błotnikach moim zdaniem straszna lipa.... skoro ma V8BiT to aż prosi się aby założyć tam oryginalny znaczek V8T z nowej S8 czy S6 czy innego modelu.... jest przecież dostępny oryginalny, nic nie trzeba rzeźbić... i nie tylko dawało by do myślenia ale korelowało by również z tym co siedzi pod maską
Noi ta profi hamownia u Wojtka J.... skąd oni wzięli 4.2V8 345KM??...
A potem ta gadka, że "nie trzyma serii" a po wykresach widać, że to bardzo blisko serii jest
Oczywiście fajnie, że ktoś ogarnął taki projekt i chętnie poznałbym auto na żywo... ale szkoda, że nie zrobiono tego jakoś kompleksowo. Moim zdaniem zabrakło osoby która spojrzała by na to trochę szerzej
Ostatnio zmieniony 29 lut 2016, 21:44 przez FOSS, łącznie zmieniany 1 raz.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Auto nie jeździ... więc póki co jeszcze do końca projekt nie ogarnięty...FOSS pisze: Oczywiście fajnie, że ktoś ogarnął taki projekt
Brak przepływek między turbo a filtrem - oznacza że wszystko chcą zestroić na emu - co moim zdaniem jest w tej konfiguracji nie do oragnięcia.
Tak jak robisz cokolwiek, tak robisz wszystko...
No przyznam ze zrobione nawet nawet, sporo hajsu wladowane, tylko mnie te stozki nie pasuja, jak beda darly gorace powietrze z silnika no i przez chlodnice Wiadomo ze jest interC ale ciekaw jestem do jakiej temp schlodzi powietrze wokol tego piekarnika ??? Ja wiem ze z miejscem jest ciezko, no ale przy takim zaawansowaniu zrobic taki blad???
Ale czemu "z miejscem ciężko"?robertas pisze:Ja wiem ze z miejscem jest ciezko, no ale przy takim zaawansowaniu zrobic taki blad???
Spójrzmy na to tak....
RS6C6 ma silnik 5.0V10BiT
jeżeli w komorze silnika C6 zmieścił się taki silnik to w komorze A8D3 chyba również wejdzie, nieprawdaż?
Tak jak wspomniałem... zabrakło osoby która spojrzała by na to szerzej i znała lepiej auto.
Osobiście widziałbym te turbiny na górze... gdzieś w okolicach fabrycznych puszek filtrów powietrza jakie siedzą V8 TDI...
moim zdaniem temat do ogarnięcia... tylko trochę pomyśleć.
Albo z tyłu silnika, tak jak ma kolega SENTEZA.
No chyba, że się mylę... bo przecież mogę się mylić
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-