[D2 ALL ] Lepsze hamulce na tył
Ale co chcesz zrobić... "hydrołapę" na hamulec dodatkowy czy po prostu tylne heble na dwóch zaciskach?preston81 pisze:a takie coś da rade zrobić ?
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
Technicznie podchodząc do tematu to tak, 310 mm byłoby najlepszym rozwiązaniem ale 330 mm poprawia znacznie optykę zwłaszcza przy 20" felgach. U mnie przy tych 330 na tyle podczas hamowania mam czasem wrażenie jakby ktoś trzymał tył, różnica do seryjnych 269 - ogromna.krzychu22.p1i pisze:Do 360mm standardu z d3 wg wyliczen tyl najoptymalniejszy to 310mm..
Przed zlotem chciałbym ogarnąć swój tył - w planach coś z wielkością 360-370mm + 4-tloczkowe Brembo.danishow pisze:Technicznie podchodząc do tematu to tak, 310 mm byłoby najlepszym rozwiązaniem ale 330 mm poprawia znacznie optykę zwłaszcza przy 20" felgach. U mnie przy tych 330 na tyle podczas hamowania mam czasem wrażenie jakby ktoś trzymał tył, różnica do seryjnych 269 - ogromna.
Ciekawe jak to będzie hamować
... i ciekawe czy korektor siły hamowania to ogarnie ... czy też będzie to porywnywalne z rzuceniem kotwicy za plecy
Zastanawiam się nad pompą hamulcową - może by jakąś inną wrzucić
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
- dice111
- Moderator
- Posty: 6010
- Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Imię: AHC by MTM
- Lokalizacja: Těšin
O tym właśnie wspomnieć chciałem.. Wrzucacie tu wielkie heble na standardowych pompach. Do D2 lepsza wydajnościowo pasuje bodaj z T4, nie wiem jak będzie w przypadku D3.FOSS pisze:Zastanawiam się nad pompą hamulcową - może by jakąś inną wrzucić
U mnie standard z D4 - 380/330, przód na zaciskach z D4 i customowej tarczy, tył na OE zacisku i customowych klockach. Miało być tanio, dobrze i na R18
Black Cars Matters
Niby tak ale...dice111 pisze:O tym właśnie wspomnieć chciałem.. Wrzucacie tu wielkie heble na standardowych pompach. Do D2 lepsza wydajnościowo pasuje bodaj z T4, nie wiem jak będzie w przypadku D3.
Pompa oraz serwo w moim D3 są identyczne jak w S8D3 z rocznika 2008 które wyjechało fabrycznie na ceramice i identyczne z 6.0W12 z rocznika 2005
Pompa, jak dobrze kojarzę, jest z tłoczkiem 26,69mm
Dla porównania jest jeszcze Q7 6.0V12 z rocznika 2010 które fabrycznie wyjechalo na ceramice na przednich hamulcach 420x40mm i tylnych 370x30mm
To auto niewątpliwie jest cięższe niż moje D3 ale wg specyfikacji posiada pompę hamulcową również 26,69mm
Także dylemat z pompą owszem jest ale czy jest taka potrzeba to pewności jakoś zbytnio nie mam
A pompa jaka u ciebie?... standard czy wkładałeś coś innego?dice111 pisze:U mnie standard z D4 - 380/330, przód na zaciskach z D4 i customowej tarczy, tył na OE zacisku i customowych klockach. Miało być tanio, dobrze i na R18
Ostatnio zmieniony 17 mar 2018, 21:24 przez FOSS, łącznie zmieniany 2 razy.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
Ale ja zmieniać jak na razie nie planuję - myślałem o tym ale na razie nie widzę takiej potrzeby.krzychu22.p1i pisze:Z pompą to jest tak, że szkoda grzebania aby pedał mieć twardszy 8-15mm wyżej Noo ale próbujcie
Obadałem temat od strony teoretycznej skoro najcięższe Q7 czy Touareg mają podobną pompę to w D3 raczej mi wystarczy.
Zobaczę co będzie jak zamontuję 4-tłoka na tył
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-