![]() |
![]() |
![]() |
[D2 00 4.2PB/LPG ] Zaciski z D3 do D2
-
- Forum Audi A8
- Posty: 185
- Rejestracja: 22 sty 2015, 18:15
- Lokalizacja: Rzeszów
- Pepek
- Super Klubowicz
- Posty: 661
- Rejestracja: 29 maja 2016, 13:46
- Moje auto: S8 D5
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Przemek
- Lokalizacja: Cieszyn
- FOSS
- Super Klubowicz
- Posty: 7579
- Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
- Lokalizacja: WPR
Nie wiem jak tam koledzy na tych swoich swap'owanych się czują ale nie ma co ukrywać, 360mm też można zajeździć.krisker pisze:Zdarzyło się komuś bicie na swapowanych 360?
Myślisz, że dlaczego w D3 zdejmuję te zaciski?... - bo zakładam jeszcze większe

360mm na pewno będą lepsze niż 323mm - polecam, zakładałem kilkukrotnie do D2.
FOSS motorsport *[/URL] (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
- CINEK
- Super Klubowicz
- Posty: 5237
- Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
- Lokalizacja: Konstantynów Łódzki
Ja jestem mega zadowolony. Co prawda mam oryginalne tarcze i miałem kilkukrotnie ostre hamowanie, ale nic się nie pogięło, a jeżdżę już ponad 1,5 roku. Jest to swap na duuuużżżyyy +krisker pisze:Odkopię wątek. Czy posiadacze 360mm z D3 są nadal zadowoleni? U mnie znowu tarcze (323mm) biją i nie chcę już się pakować w to g. Zdarzyło się komuś bicie na swapowanych 360?
ale jest jeden minus tego taki, że zostawiając tyle hamulce w oryginale 269mm, przód potrafi mocno zanurkować. Dlatego u mnie w przyszłym miesiącu wyląduje jeszcze na tyle zestaw 330mm od D4 i myślę, że przy takim zestawie 360 / 330 będzie idealnie.
Ale jak najbardziej zmieniać te śmietniki 323 na 360

to nie jest zwykły napęd...to
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2090
- Rejestracja: 28 sty 2012, 22:31
- Lokalizacja: osiek kuj-pomor
ja również polecam jak przedmówca
, już rok jeżdze i złego słowa nie powiem, przy starym zestawie po mocnym hamowaniu podejrzewam że drugi raz bym sie już nie zatrzymał, a tu przy zestawie 360 hamulec dalej jest ,więc nie ma co sie zastanawiać, ja natomiast poszedłem o jeden kroczek dalej i zmieniłem przewody elastyczne na te w stalowym oplocie

Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....
-
- Super Klubowicz
- Posty: 3525
- Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2006
- Silnik: V8 4.2 TDI
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Imię: maciu
- Lokalizacja: Warszawa
- Pepek
- Super Klubowicz
- Posty: 661
- Rejestracja: 29 maja 2016, 13:46
- Moje auto: S8 D5
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Przemek
- Lokalizacja: Cieszyn
W pewnym sensie. Na pewno jest to o wiele lepsze niż 314. Niestety jak ktoś tu już kiedyś wspominał o ile dobre i sprawne 314 czy 323 na tym śmiesznym 3-prowadnicowym zacisku jest dobre dla jednego hamowania to na 360 można zahamować ze dwa max trzy razy. Tak że w sytuacji awaryjnej oba są wg mnie ok. A jak się ktoś lubi ścigać to wszystkie w/w są do niczego. Co do nurkowania ryja to niestety 330 z Q5/D4 niewiele pomaga. Odnośnie bicia to tu mam dość ciekawy objaw, tj przy powolnym wytracaniu prędkości do 120km jest ok, potem zaczyna telepać i ustaje przy 80. Jak mu depnę to tego nie ma, ale wtedy się boję że gruz może zrobić fikołkakrisker pisze:Odkopię wątek. Czy posiadacze 360mm z D3 są nadal zadowoleni? U mnie znowu tarcze (323mm) biją i nie chcę już się pakować w to g. Zdarzyło się komuś bicie na swapowanych 360?

Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
-
- Forum Audi A8
- Posty: 178
- Rejestracja: 02 kwie 2017, 16:13
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Pepek
- Super Klubowicz
- Posty: 661
- Rejestracja: 29 maja 2016, 13:46
- Moje auto: S8 D5
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Przemek
- Lokalizacja: Cieszyn
Jest taniej i masz maksimum 8 letnie tajle. Taniej jest też jak zamiast S8 D3 dajesz W12 D3. Ewentualnie tarcza z S8/W12 D3 stoczona z 385 na 380 i zacisk z D4 (choć na upartego można i tego nie toczyć bo się samo dotrze).
Przy czym w przypadku montażu 380 z D4 najlepiej mieć cały komplet z auta czyli zaciski + tarcze + ewentualnie przewody (jeśli ich nie ma to absolutnie nie kupować w chorej cenie do D4 tylko po taniości z T5). No i ZTCP między zwrotnicę a jarzmo przychodzi adapter 7mm (duże słowo jak na kawałek płaskownika z dwoma otworami
), ale to teraz z głowy lecę i musiałbym to sprawdzić.
Przy czym w przypadku montażu 380 z D4 najlepiej mieć cały komplet z auta czyli zaciski + tarcze + ewentualnie przewody (jeśli ich nie ma to absolutnie nie kupować w chorej cenie do D4 tylko po taniości z T5). No i ZTCP między zwrotnicę a jarzmo przychodzi adapter 7mm (duże słowo jak na kawałek płaskownika z dwoma otworami

Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
- danishow
- Super Klubowicz
- Posty: 4712
- Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
- Lokalizacja: Leiningen - DE
Mam taki zestaw od dwóch lat na aucie i nie mam problemu z nurkowaniem, już o tym pisałem na forum.Pepek pisze:Co do nurkowania ryja to niestety 330 z Q5/D4 niewiele pomaga
Przed zmianą tylnych hebli, podczas hamowania to prawie asfalt zderzakiem zbierałem

Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez danishow, łącznie zmieniany 1 raz.
- Pepek
- Super Klubowicz
- Posty: 661
- Rejestracja: 29 maja 2016, 13:46
- Moje auto: S8 D5
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Przemek
- Lokalizacja: Cieszyn
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości