części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 ALL ] Lepsze hamulce na tył

Wszystko dotyczące układu hamulcowego.
Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 25 kwie 2018, 23:51

CINEK pisze:hahah Dani, już znalazłem, w piątek będę miał
No to miałeś fuksa <okok>. W tych osłonach musisz jedynie wywiercić dodatkowy otwór i drugi lekko rozwiercić ...jak przyłożysz do piasty to będziesz wiedział co trzeba zrobić ;)

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 26 kwie 2018, 06:35

Dokladnie jest jak Dani pisze z osłonami z felka.

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 26 kwie 2018, 09:42

Pepek pisze:Ja mam z D3 gdzie fabrycznie było 310mm.
(...) No i na koniec trochę ją podoginać, bo może trzeć o tarczę.
Dlatego do większych tarcz są większe osłony.

Jak nie idzie znaleźć używanej, a wiem że jest ciężko, to nowa w ASO jakieś 200pln brutto detal. To nie majątek a jednak nie trzeba jej nigdzie rozginać.
danishow pisze:W tych osłonach musisz jedynie wywiercić dodatkowy otwór i drugi lekko rozwiercić ...jak przyłożysz do piasty to będziesz wiedział co trzeba zrobić ;)
Dokładnie.
Nie ma co liczyć, że pasują p&p ale dorobienie jednej czy dwóch dziurek nie jest dużym problemem.
Tak samo jest z tymi z D3 bo tak naprawdę to jest jedno i to samo - tzn. w D3 stosowane są blachy z Phaetona, identyczne z kształtu i z numeru ;)
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 26 kwie 2018, 19:06

danishow pisze:W tych osłonach musisz jedynie wywiercić dodatkowy otwór i drugi lekko rozwiercić
noo spoko. to samo było na osłonach D3 przednich. Też trzeba było dorabiać jeden otwór.

W sobotę montuję cały setup <amasz> :]
to nie jest zwykły napęd...to

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 26 kwie 2018, 19:34

a nie lepiej stare zostawić :]
tylko delikatnie młotkiem do tyłu klepnąć
siada dość ładnie

Awatar użytkownika
Pepek
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 660
Rejestracja: 29 maja 2016, 13:46
Moje auto: S8 D5
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Imię: Przemek
Lokalizacja: Cieszyn

Post autor: Pepek » 26 kwie 2018, 21:49

FOSS pisze:Jak nie idzie znaleźć używanej, a wiem że jest ciężko, to nowa w ASO jakieś 200pln brutto detal. To nie majątek a jednak nie trzeba jej nigdzie rozginać.
400zł za dwa kawałki blachy... To już wolę się pół godziny pobawić diaxem, migiem i młotkiem przy moich osłonach ze złomu za psi *uj ;)
pepi pisze:a nie lepiej stare zostawić :]
tylko delikatnie młotkiem do tyłu klepnąć siada dość ładnie
Fakt, ale jak sobie te większe dasz w ocynk ogniowy to Ci optycznie jeszcze tarczę powiększy :)
Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 26 kwie 2018, 22:53

Pepek pisze:Fakt, ale jak sobie te większe dasz w ocynk ogniowy to Ci optycznie jeszcze tarczę powiększy
no dokładnie... <okok> a musi to być aż ocynk ogniowy? <hmm> ja zaciski malowałem klarem do 120st. i nawet nie popękał <bezradny>
to nie jest zwykły napęd...to

Awatar użytkownika
Pepek
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 660
Rejestracja: 29 maja 2016, 13:46
Moje auto: S8 D5
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Imię: Przemek
Lokalizacja: Cieszyn

Post autor: Pepek » 26 kwie 2018, 23:01

Nie musi. Możesz sobie srebrzanką do felg opierdzielić i też będzie efekt. Tyle że ocynk wychodzi ok 3zł/kg a w cenie masz wytrawienie starej powłoki do żywego i kąpiel w rozpuszczonym cynku. Cynkowanie wychodzi najtaniej. Ostatnio se tak pasy do baku i haki tłumika zrobiłem. Tyle że tu trzeba było piaskować przed trawieniem, bo kwas nie chciał zeżreć resztek oryginalnej piecówki. Teraz jak nie będę miał nic lepszego do roboty to se tak zrobię sanki przód i tył. Przeżyje to nawet tą budę z amelinium :)
Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 27 kwie 2018, 06:11

wam to się nudzi :]

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 28 kwie 2018, 05:58

Wizualnie to tarcze powiększa sie większymi tarczami :D

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 28 kwie 2018, 23:08

U mnie od wczoraj gości cały kompletny zestaw na swapa 330mm. Teraz tylko znależć chwile by to zamontować...
Obrazek
krzychu22.p1i pisze:Wizualnie to tarcze powiększa sie większymi tarczami
No i aby powiekszyc jeszcze 330mm, oslony poszly w ocyk <faktycznie> <jezyk2>

Obrazek

[ Dodano: 2018-04-28, 23:08 ]
no i znalazłem chwilę :D

no i w końcu są <amasz> 330mm zawitały z tyłu zamiast oryginalnych 269mm

cały zestaw składa się z :

* adaptery odsuwające seryjne zaciski
* tarcze 330mm od , S4, S5, Q5 - TRW DF4860S
* klocki hamulcowe od Peugeota 407 - TRW GDB1596
* osłony tarcz z vw phaeton'a 3D0615611A i 612A

poniżej małe fotostory. Generalnie nie miałem czasu sprawdzić jak hamuje <faktycznie> ale wygląda zajebiscie :D

tak więc obecnie przód 360mm / tył 330mm

Obrazek
Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek
Obrazek

wielkie dzięki dla Daniela za pomoc w doborze odpowiednich części <brawo> <okok>
to nie jest zwykły napęd...to

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 29 kwie 2018, 09:10

ja mam 310 z patona i mam więcej klocka :]
https://e-katalog.intercars.com.pl/#/pr ... y-kpl.html
tylko przykład
a przód to będzie brembo 4 tłoczkowe i tarcze 345mm :]
tylko nie wiem kiedy <hmm>
tylne zawieszenie leżało 2 lata <boisie>

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 29 kwie 2018, 10:01

pepi pisze: ja mam 310 z patona i mam więcej klocka :]
Bo tam klocek jest wyższy, i szerszy :) Jeszcze większą powierzchnię mają np klocki z 4tłoczka xyz..

Tył już mam złożony, hybryda mogąca pracować na jednym lub 2 zaciskach na koło z w pełni sprawnym ręcznym. Jeden nie wyklucza drugiego :)

Przednie tarcze (345) pod oe brembo są w idiotycznych cenach, kup 360 z d3 i podłóż co nieco lecz nie wiem czy wtedy w 17" wejdzie :)

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 29 kwie 2018, 20:31

moje tarcze są tanie tak jak i przednie zaciski :]
ja nie pisałem o s8 zaciskach i tarczach jakby co

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 29 kwie 2018, 22:57

CINEK pisze:Generalnie nie miałem czasu sprawdzić jak hamuje
No co ty gadasz, ja bym nie mógł spać jakbym tego nie sprawdził <hihi>

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl