No to miałeś fuksa . W tych osłonach musisz jedynie wywiercić dodatkowy otwór i drugi lekko rozwiercić ...jak przyłożysz do piasty to będziesz wiedział co trzeba zrobićCINEK pisze:hahah Dani, już znalazłem, w piątek będę miał
[D2 ALL ] Lepsze hamulce na tył
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
Dlatego do większych tarcz są większe osłony.Pepek pisze:Ja mam z D3 gdzie fabrycznie było 310mm.
(...) No i na koniec trochę ją podoginać, bo może trzeć o tarczę.
Jak nie idzie znaleźć używanej, a wiem że jest ciężko, to nowa w ASO jakieś 200pln brutto detal. To nie majątek a jednak nie trzeba jej nigdzie rozginać.
Dokładnie.danishow pisze:W tych osłonach musisz jedynie wywiercić dodatkowy otwór i drugi lekko rozwiercić ...jak przyłożysz do piasty to będziesz wiedział co trzeba zrobić
Nie ma co liczyć, że pasują p&p ale dorobienie jednej czy dwóch dziurek nie jest dużym problemem.
Tak samo jest z tymi z D3 bo tak naprawdę to jest jedno i to samo - tzn. w D3 stosowane są blachy z Phaetona, identyczne z kształtu i z numeru
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
- Pepek
- Super Klubowicz
- Posty: 660
- Rejestracja: 29 maja 2016, 13:46
- Moje auto: S8 D5
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Przemek
- Lokalizacja: Cieszyn
400zł za dwa kawałki blachy... To już wolę się pół godziny pobawić diaxem, migiem i młotkiem przy moich osłonach ze złomu za psi *ujFOSS pisze:Jak nie idzie znaleźć używanej, a wiem że jest ciężko, to nowa w ASO jakieś 200pln brutto detal. To nie majątek a jednak nie trzeba jej nigdzie rozginać.
Fakt, ale jak sobie te większe dasz w ocynk ogniowy to Ci optycznie jeszcze tarczę powiększypepi pisze:a nie lepiej stare zostawić
tylko delikatnie młotkiem do tyłu klepnąć siada dość ładnie
Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
- Pepek
- Super Klubowicz
- Posty: 660
- Rejestracja: 29 maja 2016, 13:46
- Moje auto: S8 D5
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Przemek
- Lokalizacja: Cieszyn
Nie musi. Możesz sobie srebrzanką do felg opierdzielić i też będzie efekt. Tyle że ocynk wychodzi ok 3zł/kg a w cenie masz wytrawienie starej powłoki do żywego i kąpiel w rozpuszczonym cynku. Cynkowanie wychodzi najtaniej. Ostatnio se tak pasy do baku i haki tłumika zrobiłem. Tyle że tu trzeba było piaskować przed trawieniem, bo kwas nie chciał zeżreć resztek oryginalnej piecówki. Teraz jak nie będę miał nic lepszego do roboty to se tak zrobię sanki przód i tył. Przeżyje to nawet tą budę z amelinium
Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
U mnie od wczoraj gości cały kompletny zestaw na swapa 330mm. Teraz tylko znależć chwile by to zamontować...
[ Dodano: 2018-04-28, 23:08 ]
no i znalazłem chwilę
no i w końcu są 330mm zawitały z tyłu zamiast oryginalnych 269mm
cały zestaw składa się z :
* adaptery odsuwające seryjne zaciski
* tarcze 330mm od , S4, S5, Q5 - TRW DF4860S
* klocki hamulcowe od Peugeota 407 - TRW GDB1596
* osłony tarcz z vw phaeton'a 3D0615611A i 612A
poniżej małe fotostory. Generalnie nie miałem czasu sprawdzić jak hamuje ale wygląda zajebiscie
tak więc obecnie przód 360mm / tył 330mm
wielkie dzięki dla Daniela za pomoc w doborze odpowiednich części
No i aby powiekszyc jeszcze 330mm, oslony poszly w ocykkrzychu22.p1i pisze:Wizualnie to tarcze powiększa sie większymi tarczami
[ Dodano: 2018-04-28, 23:08 ]
no i znalazłem chwilę
no i w końcu są 330mm zawitały z tyłu zamiast oryginalnych 269mm
cały zestaw składa się z :
* adaptery odsuwające seryjne zaciski
* tarcze 330mm od , S4, S5, Q5 - TRW DF4860S
* klocki hamulcowe od Peugeota 407 - TRW GDB1596
* osłony tarcz z vw phaeton'a 3D0615611A i 612A
poniżej małe fotostory. Generalnie nie miałem czasu sprawdzić jak hamuje ale wygląda zajebiscie
tak więc obecnie przód 360mm / tył 330mm
wielkie dzięki dla Daniela za pomoc w doborze odpowiednich części
to nie jest zwykły napęd...to
ja mam 310 z patona i mam więcej klocka
https://e-katalog.intercars.com.pl/#/pr ... y-kpl.html
tylko przykład
a przód to będzie brembo 4 tłoczkowe i tarcze 345mm
tylko nie wiem kiedy
tylne zawieszenie leżało 2 lata
https://e-katalog.intercars.com.pl/#/pr ... y-kpl.html
tylko przykład
a przód to będzie brembo 4 tłoczkowe i tarcze 345mm
tylko nie wiem kiedy
tylne zawieszenie leżało 2 lata
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
Bo tam klocek jest wyższy, i szerszy Jeszcze większą powierzchnię mają np klocki z 4tłoczka xyz..pepi pisze: ja mam 310 z patona i mam więcej klocka
Tył już mam złożony, hybryda mogąca pracować na jednym lub 2 zaciskach na koło z w pełni sprawnym ręcznym. Jeden nie wyklucza drugiego
Przednie tarcze (345) pod oe brembo są w idiotycznych cenach, kup 360 z d3 i podłóż co nieco lecz nie wiem czy wtedy w 17" wejdzie