części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 96 4.2PB/LPG ] Swap.

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego w tym również chiptuning.
Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 16 sty 2016, 00:16

krzychu22.p1i pisze: http://s4sid.pl/TUNING/index.php
Nie da się ukryć, że SID zna się trochę na tych rzeczach :)
A ten konkretny egzemplarz stoi na jednym ze zdjęć co wrzuciłem na poprzedniej stronie <faktycznie>
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Gość

Post autor: Gość » 16 sty 2016, 12:38

Emil kiedys w warsztacie mojego kumpla i gazownika widziałem 3 sztuki w ciagu miesiąca po lekkim pożarze elektroniki. Oólnie niedawno sprowadził na graty dwie sztuki z tymi samymi defektami i wrzucił tam 2.4 zamiast 2.7 do jednej budy.

W klubie A6 wielu ma i se chwali ale klubowi i nie tylko mechanicy zgodnie mi to odradzali więc jak wspomniałem opinie podzielone. Ty Emil widze bardzo o swoje dbasz a ja to bym chciał miec takie 300koni i zapominam o tym bo tylko do jazdy.

Gość

Post autor: Gość » 17 sty 2016, 16:08

Gadu gadu o pierdołach a ja juz wiem co się w moim spsuło.

Dzwignia wyciskowa sprzegła-element nr.16 na poniższym schemacie


Obrazek

Po prostu sie złamała. Był to oryginalny element,albo zmęczony albo wadliwy trudno powiedzieć lecz nic innego tam sie nie stało ani do tej awarii nie przyczyniło.

adrian949

Post autor: adrian949 » 17 sty 2016, 16:22

Dobrze że taka pierdoła. ;)

Gość

Post autor: Gość » 17 sty 2016, 16:30

No pierdoła ale jednak. Także po prostu pech mój i wykonawcy bo pomimo starań tego sie nie da przewidzieć. Poszuka cos mocniejszego może bedzie pasowało z innego sprzegła.

Bugalon
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 824
Rejestracja: 26 gru 2013, 19:47
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie

Post autor: Bugalon » 17 sty 2016, 17:10

Dobrze ze wywalenie manuala z tego auta to juz nie taka orka jak jazda z automatem. Roboty sporo tak czy siak. Dziwne ze ta lapa padla - to w zasadzie niesmiertelny element jest.
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"

Gość

Post autor: Gość » 17 sty 2016, 17:14

Ano widzisz ale dzis wiemy że jednak...jak to u mnie bywa dzieja się rzeczy niemożliwe :D

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 17 sty 2016, 18:10

za twardy docisk ?
;)

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 18 sty 2016, 00:34

pepi pisze:za twardy docisk ?
;)
Za twarde buty <faktycznie>
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 18 sty 2016, 08:32

ale ja poważnie pisze :]
kiedyś miałem takie właśnie auto które chyba ze 3-4 razy było podobnie
jeśli jest hydraulika to tego się nie czuje aż tak
Może wina materiału bo też może tak być ale jak znowu strzeli to trzeba szukać gdzie indziej

Awatar użytkownika
robertas
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2044
Rejestracja: 08 paź 2009, 18:44
Lokalizacja: ślask

Post autor: robertas » 18 sty 2016, 09:31

No to bylem blisko... Sluchaj Maciek, a pompka sprzegla byla jakas ori wsadzana czy dobierane cos zeby pasowalo??? Dziwne jest to ze taka lape zlamalo... Moze poprostu jakis feler... Ale jesli cos takiego by sie zdarzylo drugi raz, czego nie zycze... To moze skok pompki jest duzo wiekszy i sam silownik wciska lozysko oporowe dalej niz trzeba, i o cos sie spiera, wtedy najwieksza sila dziala na te lape i moze ja zlamac... Sprzeglo chodzilo leciutko czy byl wyczuwalny jakis wiekszy opor niz zwykle??? Nosz chyba ze rzeczywiscie jak pepi napisal, za twardy docisk a lapka wyliczona tylko na ori docisk i ani grama sily wiecej ;)

Gość

Post autor: Gość » 18 sty 2016, 10:36

Pany żebym ja jeździł rs4 wcześniej to bym powiedział ale nie śmigałem. Zarówno sprzegło jak i wybierak chodzi o wiele cięzej niz np w roaklekotanym dupowozie więc porównywac nie ma chyba co.

Nie jest to też jakies ursusowskie wymaganie nacisku,po prostu czułem roznice po przesiadce z innego auta. A czemu ma być za mocny docisk jak i ta łapka i docisk sa z jednego kompletu,pedały i wysprzeglik sa z ósemki.
Skok pedału za duzy być nie powinien ponieważ musieli delikatnie poprawic pedał sprzęgła gdyż opierając sie o wykładzine nie wysprzeglał,z tego co rozmawiałem to policzone jest wszystko dokładnie i za daleko to raczej nie może sie wychylać.

Na tą chwile obstawiam felerna łapke zobaczymy po testach które on sam juz zrobi.

Awatar użytkownika
Preston81
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2734
Rejestracja: 14 wrz 2011, 17:46
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Preston81 » 18 sty 2016, 14:00

FOSS pisze:Za twarde buty
ortopedyczne :D
bądź sobą, wariatów też lubią

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 18 sty 2016, 22:51

preston81 pisze:ortopedyczne
...albo ołowiane <hihi>

Gość

Post autor: Gość » 19 sty 2016, 13:56

Dla waszej wiadomości mam po prostu długie i cięzkie nogi bez osłon radiacyjnych na stopach :D

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl