[ - ] RS8 D3 - projekt czas zacząć
Jakieś postępy już są??
Gdzie nie spojrzę to coraz więcej posiadaczy A8/S8 idzie w stronę większych modów ale żaden nie skończony..
Z tego co pamiętam to w D3 bawienie się z ECU to trzeba rozlutowywać kości potem wlutowywać a strojenia trochę będzie.. chyba że już ktoś obszedł to w jakiś sposób i da rade grzebać przy mapach za pomocą kompa.
Czekam cierpliwie
Gdzie nie spojrzę to coraz więcej posiadaczy A8/S8 idzie w stronę większych modów ale żaden nie skończony..
Z tego co pamiętam to w D3 bawienie się z ECU to trzeba rozlutowywać kości potem wlutowywać a strojenia trochę będzie.. chyba że już ktoś obszedł to w jakiś sposób i da rade grzebać przy mapach za pomocą kompa.
Czekam cierpliwie
W końcu doczekałem się terminu. Auto oddane do Guziora. Części skompletowane. Być może uda się wszystko zrobić bez wyciągania silnika. Byłoby super. Oczekiwania? Ma łamać W12 D3; S8 D3; 4.2 TDI D3 po chipie. Jak to się uda będę usatysfakcjonowany Rzecz jasna wstawię foty i filmiki po wszystkim. Do końca listopada powinno być skończone. Z wstępnych niespodzianek okazało się, że mam jeden wentylator na chłodnicy, a potrzebna jest wersja co ma dwa... zazwyczaj mają ją wersję z fabrycznym hakiem.
Tak jak robisz cokolwiek, tak robisz wszystko...
Jeżeli będzie dobrze zrobione i dobrze zestrojone to spokojnie powinien objeżdżać wszystkie te powyżej.SENTENZA pisze:Oczekiwania? Ma łamać W12 D3; S8 D3; 4.2 TDI D3 po chipie. Jak to się uda będę usatysfakcjonowany
Wiem z doświadczenia bo ścigaliśmy się kiedyś wieloma ósemkami i jedna przed-liftowa D2 zrobiona na bi-turbo złoiła wszystkich.
Ta D2 na suchym asfalcie mieliła kołami z miejsca i latała bokami jak Subaru Imrpeza
No nie mogę się doczekać efektu końcowego - będę cię pilnował żebyś po skończonej robocie przed powrotem do domu spotkał się jeszcze ze mną. Do Guziora nie mam daleko i chętnie zobaczę jak to wygląda na żywo bo też mi to chodzi po głowie
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
4.2 TDI po chipie jest największym zagrożeniem. Wiem jak to lata. Generalnie silniki z D2 są troche lepiej zrobione zwłaszcza ABZ (czyli bodajże pre fl). Korbowody ma te same co RS6 C5. W BFM już trochę oszczędzali. Wiele rzeczy co powinno być metalowych są plastikowe... Korbowody nieznacznie ale słabsze. Dlatego biorąc pod uwagę mody to lepiej mieć silnik z D2. Największym atutem D3 jest ASB. W D3 jest naprawdę mocna. W D2 najlepiej manuala bo ASB to kruchutkie są
P.S. FOSS załatw mi zaciski od S8 przód + jarzma i moje odwiedziny masz jak w banku
P.S. FOSS załatw mi zaciski od S8 przód + jarzma i moje odwiedziny masz jak w banku
Tak jak robisz cokolwiek, tak robisz wszystko...
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
Podobno RS6 ma niemalże tą samą skrzynię co D2, 5hp24a. Różnica jest w paru detalach i to z A8 da się wzmocnić na lepszych podzespołach. Przemek21 wzmacniał starą skrzynię to może by się wypowiedział. Druga sprawa to D2 jest trochę lżejsza jak D3SENTENZA pisze:Największym atutem D3 jest ASB. W D3 jest naprawdę mocna. W D2 najlepiej manuala bo ASB to kruchutkie są
Szukaj też z W12 bo to jest to samo tylko bez loga eSkowego Na tył jarzma pod 335mm znajdziesz na forum noweSENTENZA pisze:FOSS załatw mi zaciski od S8 przód + jarzma
Nie chciałem nic mówić bo Guzior raczej wie co robi ale szczerze wątpiłem w robotę bez wyciągania motoru. Miejsca wokół silnika nie jest dużo a chcąc dołożyć suszarki j coolery i rurki i rureczki trzeba mieć jako tako miejsce na rezanie <tjaa>SENTENZA pisze:jednak silnik i skrzynia wylatują...bez wyciągania nie można odkręcić połowy części... mniej miejsca jest niż w d2.
P.Sp.
Sorka za wczoraj, w trasie byłem i rwało zasięg.... ale i tak coś tam ustaliliśmy
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Oj będzie bolało, oglądałem to już na żywoMaciex pisze:Jak już wszystko będzie gotowe to możemy spróbować się z moją W12....
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-