części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ - ] RS8 D3 - projekt czas zacząć

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego w tym również chiptuning.
Awatar użytkownika
emil
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 78
Rejestracja: 03 mar 2011, 08:20
Lokalizacja: wlkp

Post autor: emil » 28 lip 2014, 22:22

SENTENZA, jak byś coś potrzebował od RS6 to wal do mnie na PW.Mam kolegę który posiada wszystko do RS6 :)
390hp 550Nm będzie więcej
Jest więcej 445hp/646Nm

Awatar użytkownika
LUKAS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 383
Rejestracja: 05 paź 2011, 20:07
Lokalizacja: Ełk / Warszawa

Post autor: LUKAS » 04 sie 2014, 17:07

Jakieś postępy już są??

Gdzie nie spojrzę to coraz więcej posiadaczy A8/S8 idzie w stronę większych modów ale żaden nie skończony..

Z tego co pamiętam to w D3 bawienie się z ECU to trzeba rozlutowywać kości potem wlutowywać a strojenia trochę będzie.. chyba że już ktoś obszedł to w jakiś sposób i da rade grzebać przy mapach za pomocą kompa.

Czekam cierpliwie ;)

SENTENZA
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 125
Rejestracja: 30 maja 2014, 20:48
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: SENTENZA » 18 lis 2014, 10:55

W końcu doczekałem się terminu. Auto oddane do Guziora. Części skompletowane. Być może uda się wszystko zrobić bez wyciągania silnika. Byłoby super. Oczekiwania? Ma łamać W12 D3; S8 D3; 4.2 TDI D3 po chipie. Jak to się uda będę usatysfakcjonowany :) Rzecz jasna wstawię foty i filmiki po wszystkim. Do końca listopada powinno być skończone. Z wstępnych niespodzianek okazało się, że mam jeden wentylator na chłodnicy, a potrzebna jest wersja co ma dwa... zazwyczaj mają ją wersję z fabrycznym hakiem.
Tak jak robisz cokolwiek, tak robisz wszystko...

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 18 lis 2014, 11:32

SENTENZA pisze:Oczekiwania? Ma łamać W12 D3; S8 D3; 4.2 TDI D3 po chipie. Jak to się uda będę usatysfakcjonowany :)
Jeżeli będzie dobrze zrobione i dobrze zestrojone to spokojnie powinien objeżdżać wszystkie te powyżej.
Wiem z doświadczenia bo ścigaliśmy się kiedyś wieloma ósemkami i jedna przed-liftowa D2 zrobiona na bi-turbo złoiła wszystkich.
Ta D2 na suchym asfalcie mieliła kołami z miejsca i latała bokami jak Subaru Imrpeza :D

No nie mogę się doczekać efektu końcowego - będę cię pilnował żebyś po skończonej robocie przed powrotem do domu spotkał się jeszcze ze mną. Do Guziora nie mam daleko i chętnie zobaczę jak to wygląda na żywo bo też mi to chodzi po głowie <amasz>
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

SENTENZA
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 125
Rejestracja: 30 maja 2014, 20:48
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: SENTENZA » 18 lis 2014, 12:31

4.2 TDI po chipie jest największym zagrożeniem. Wiem jak to lata. Generalnie silniki z D2 są troche lepiej zrobione zwłaszcza ABZ (czyli bodajże pre fl). Korbowody ma te same co RS6 C5. W BFM już trochę oszczędzali. Wiele rzeczy co powinno być metalowych są plastikowe... Korbowody nieznacznie ale słabsze. Dlatego biorąc pod uwagę mody to lepiej mieć silnik z D2. Największym atutem D3 jest ASB. W D3 jest naprawdę mocna. W D2 najlepiej manuala bo ASB to kruchutkie są :)

P.S. FOSS załatw mi zaciski od S8 przód + jarzma i moje odwiedziny masz jak w banku ;)
Tak jak robisz cokolwiek, tak robisz wszystko...

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 18 lis 2014, 12:47

SENTENZA pisze:Największym atutem D3 jest ASB. W D3 jest naprawdę mocna. W D2 najlepiej manuala bo ASB to kruchutkie są :)
Podobno RS6 ma niemalże tą samą skrzynię co D2, 5hp24a. Różnica jest w paru detalach i to z A8 da się wzmocnić na lepszych podzespołach. Przemek21 wzmacniał starą skrzynię to może by się wypowiedział. Druga sprawa to D2 jest trochę lżejsza jak D3 :)
SENTENZA pisze:FOSS załatw mi zaciski od S8 przód + jarzma
Szukaj też z W12 bo to jest to samo tylko bez loga eSkowego :P Na tył jarzma pod 335mm znajdziesz na forum nowe :)
[center]
Forum Audi A7.
Forum Audi A6.

[/center]

Awatar użytkownika
robertas
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2044
Rejestracja: 08 paź 2009, 18:44
Lokalizacja: ślask

Post autor: robertas » 18 lis 2014, 13:32

No w koncu ktos cos :D Sentenza, 3mam kciuki... Jesli wszystko wypali bedzie jeden ze slynniejszych projektow w tym kraju :D

Gość

Post autor: Gość » 18 lis 2014, 14:01

Ja tez chyba zadzwonie do Guziora bo kompresorek by się przydał :D

SENTENZA
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 125
Rejestracja: 30 maja 2014, 20:48
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: SENTENZA » 19 lis 2014, 09:40

Mała wstawka na polepszenie humoru &#128516;
Tak jak robisz cokolwiek, tak robisz wszystko...

Bartek87
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 231
Rejestracja: 09 lip 2012, 20:29
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Bartek87 » 19 lis 2014, 10:21

Ładnie siedzi :) czekam na efekty i filmiki porównujące z W12, 4.2 TDI po programie

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 19 lis 2014, 12:38

bajera <okioki> mam nadzieje zobaczyc to dzieło sztuki na żywo...możen na I zlocie ogólnopolskim :D
to nie jest zwykły napęd...to

SENTENZA
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 125
Rejestracja: 30 maja 2014, 20:48
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: SENTENZA » 19 lis 2014, 20:34

jednak silnik i skrzynia wylatują...bez wyciągania nie można odkręcić połowy części... mniej miejsca jest niż w d2.
Tak jak robisz cokolwiek, tak robisz wszystko...

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 20 lis 2014, 10:00

SENTENZA pisze:jednak silnik i skrzynia wylatują...bez wyciągania nie można odkręcić połowy części... mniej miejsca jest niż w d2.
Nie chciałem nic mówić bo Guzior raczej wie co robi ale szczerze wątpiłem w robotę bez wyciągania motoru. Miejsca wokół silnika nie jest dużo a chcąc dołożyć suszarki j coolery i rurki i rureczki trzeba mieć jako tako miejsce na rezanie <tjaa>

P.Sp.
Sorka za wczoraj, w trasie byłem i rwało zasięg.... ale i tak coś tam ustaliliśmy ;)
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Awatar użytkownika
Maciex
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 222
Rejestracja: 03 lut 2010, 18:31
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Maciex » 20 lis 2014, 10:55

Życzę powodzenia! Będę śledził postęp prac.

Jak już wszystko będzie gotowe to możemy spróbować się z moją W12, czasami bywam we Wrocławiu, może akurat termin podpasuje :)

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 20 lis 2014, 11:17

Maciex pisze:Jak już wszystko będzie gotowe to możemy spróbować się z moją W12....
Oj będzie bolało, oglądałem to już na żywo :D
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl