[ - ] RS8 D3 - projekt czas zacząć
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
Cały czas jest auto dopracowywane.
Po przeróbce wyszło średnio. 420KM i 690Nm.
Okazało się że na dwóch przepływach nie da się tego zestroić na seryjnym kompie wiec trzeba było dokonać zmian. Teraz jest jedna przepływka własnej roboty i jeden filtr w tym samym miejscu co fabryczny.
Seryjna pompa nie daje rady więc będzie dokładka Bosch 044 + swirl pot. Inaczej trzeba mieć ponad pół baku paliwa żeby nie wywalał błąd mieszanki.
Na zwykłym zaworze MBC przy pełnym bucie lata ładnie ale przy normalnej jedzie lepiej by było mieć ecumastera np. DET 3 + zawór MAC. Wtedy przy małych otwarciach nie byłoby doładowania. I trzeba jeszcze poskręcać wastegaty bo spada doładowanie.
Aktualnie jest to robione.
link do filmu zaraz po modyfikacji:
Do końca stycznia będzie finał.
Po przeróbce wyszło średnio. 420KM i 690Nm.
Okazało się że na dwóch przepływach nie da się tego zestroić na seryjnym kompie wiec trzeba było dokonać zmian. Teraz jest jedna przepływka własnej roboty i jeden filtr w tym samym miejscu co fabryczny.
Seryjna pompa nie daje rady więc będzie dokładka Bosch 044 + swirl pot. Inaczej trzeba mieć ponad pół baku paliwa żeby nie wywalał błąd mieszanki.
Na zwykłym zaworze MBC przy pełnym bucie lata ładnie ale przy normalnej jedzie lepiej by było mieć ecumastera np. DET 3 + zawór MAC. Wtedy przy małych otwarciach nie byłoby doładowania. I trzeba jeszcze poskręcać wastegaty bo spada doładowanie.
Aktualnie jest to robione.
link do filmu zaraz po modyfikacji:
Do końca stycznia będzie finał.
Tak jak robisz cokolwiek, tak robisz wszystko...
Chciałem to co można zrobić w RS6 C5 programem. Czyli ok 520KM. Nm poszedł ładnie i to wystarczy.
Ale byłbym zadowolony gdyby to auto łamało S8, W12, 4.2 TDI po chipie.
A jak na razie to auto dogoniło 4.2 tdi ale nie ma mowy o jakiś ogromnych różnicach (sprawdzone z kolegą co ma A8 D3 4.2 TDI 2008). Tir tira na autostradzie wyprzedza szybciej
Mały wirus w TDI i pozamiatane.
Ale po dokończeniu powinna być podobna różnica jak między serią a tym co teraz więc zobaczymy
Auto ma być do codziennej jazdy. LPG po wszystkim będzie dostrojone.
Ale byłbym zadowolony gdyby to auto łamało S8, W12, 4.2 TDI po chipie.
A jak na razie to auto dogoniło 4.2 tdi ale nie ma mowy o jakiś ogromnych różnicach (sprawdzone z kolegą co ma A8 D3 4.2 TDI 2008). Tir tira na autostradzie wyprzedza szybciej
Mały wirus w TDI i pozamiatane.
Ale po dokończeniu powinna być podobna różnica jak między serią a tym co teraz więc zobaczymy
Auto ma być do codziennej jazdy. LPG po wszystkim będzie dostrojone.
Tak jak robisz cokolwiek, tak robisz wszystko...
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Adrian a nie lepiej właśnie dostrajać auto na LPG ? Ecumastera już kupiłeś ?
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044