części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ - ] RS8 D3 - projekt czas zacząć

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego w tym również chiptuning.
Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 30 gru 2014, 14:23

Tylko, że ten fabryczny przewód nie puchnie jak głupi, jest prawie jak ten w stalowym oplocie a kosztuje 1/3 tego drugiego :)

SENTEZA, będzie odseparowanie dolotu aby ciepłego powietrza nie zaciągało z silnika? To jest duży kocioł w małym pomieszczeniu.
[center]
Forum Audi A7.
Forum Audi A6.

[/center]

Motostacja

Post autor: Motostacja » 30 gru 2014, 22:13

to jak jest w d3 ? bo nie wiem w styczniu robie zakupy i nie wiem czy zamawiac stalowy oplot

aro51
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 692
Rejestracja: 23 lis 2010, 16:02
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: aro51 » 30 gru 2014, 22:19

Zamawiaj bo stalowego oplotu w autach cywilnych nie ma.

Przemek21
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 279
Rejestracja: 25 mar 2012, 15:32
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Przemek21 » 02 sty 2015, 14:18

Wszystko zależy pewnie od stylu jazdy, mam u siebie przewody w oplocie ale nie mogę się wypowiedzieć bo zmieniałem je razem z zaciskami i tarczami od rs .
Oryginalne przewody też są bardzo mocne i wydaje mi się że przewody w oplocie do tych oryginalnych jest to przerost formy nad treścią

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 02 sty 2015, 21:43

A tak wygląda skurczybyk z rs4 b7, podobny trochę do d2 albo s4 b6/b7 (poza małym szczególikiem ;) )..
Obrazek . Obrazek
[center]
Forum Audi A7.
Forum Audi A6.

[/center]

MatGol
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 28
Rejestracja: 21 gru 2013, 22:54
Lokalizacja: Poznań

Post autor: MatGol » 07 sty 2015, 21:08

Szczęka opadła.. Cieszę się, że taki projekt powstaje akurat w moim mieście. Kolego z niecierpliwością czekam na dalszy rozwój prac i już teraz zapowiadam zorganizowanie jakiegoś małego spotu po zakończeniu prac gdzie będziesz atrakcją wieczoru! :D Trzymam kciuki za bezproblemowe dalsze dłubanie ;)

adrian949

Post autor: adrian949 » 15 sty 2015, 20:50

SENTENZA latasz już czy jeszcze nie skończony projekt?

SENTENZA
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 125
Rejestracja: 30 maja 2014, 20:48
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: SENTENZA » 17 sty 2015, 13:09

Cały czas jest auto dopracowywane.
Po przeróbce wyszło średnio. 420KM i 690Nm.
Okazało się że na dwóch przepływach nie da się tego zestroić na seryjnym kompie wiec trzeba było dokonać zmian. Teraz jest jedna przepływka własnej roboty i jeden filtr w tym samym miejscu co fabryczny.
Seryjna pompa nie daje rady więc będzie dokładka Bosch 044 + swirl pot. Inaczej trzeba mieć ponad pół baku paliwa żeby nie wywalał błąd mieszanki.
Na zwykłym zaworze MBC przy pełnym bucie lata ładnie ale przy normalnej jedzie lepiej by było mieć ecumastera np. DET 3 + zawór MAC. Wtedy przy małych otwarciach nie byłoby doładowania. I trzeba jeszcze poskręcać wastegaty bo spada doładowanie.
Aktualnie jest to robione.
link do filmu zaraz po modyfikacji:
Do końca stycznia będzie finał.
Tak jak robisz cokolwiek, tak robisz wszystko...

jordan233
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1763
Rejestracja: 12 kwie 2011, 20:56
Lokalizacja: GBY

Post autor: jordan233 » 17 sty 2015, 13:20

Pięknie kolego,jaką moc chcesz uzyskać z tego autka?

Gość

Post autor: Gość » 17 sty 2015, 13:26

No wrażenie robi. Tak śledze temat od poczatku i własnie rodzi się tez pytanie jaką finalnie moc chcesz miec i czy to bedzie auto użytkowe czy już zabawka?

SENTENZA
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 125
Rejestracja: 30 maja 2014, 20:48
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: SENTENZA » 17 sty 2015, 13:41

Chciałem to co można zrobić w RS6 C5 programem. Czyli ok 520KM. Nm poszedł ładnie i to wystarczy.
Ale byłbym zadowolony gdyby to auto łamało S8, W12, 4.2 TDI po chipie.
A jak na razie to auto dogoniło 4.2 tdi ale nie ma mowy o jakiś ogromnych różnicach (sprawdzone z kolegą co ma A8 D3 4.2 TDI 2008). Tir tira na autostradzie wyprzedza szybciej :P
Mały wirus w TDI i pozamiatane.
Ale po dokończeniu powinna być podobna różnica jak między serią a tym co teraz :) więc zobaczymy :)
Auto ma być do codziennej jazdy. LPG po wszystkim będzie dostrojone.
Tak jak robisz cokolwiek, tak robisz wszystko...

michalwruszak
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2449
Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: michalwruszak » 17 sty 2015, 14:01

Adrian a nie lepiej właśnie dostrajać auto na LPG ? Ecumastera już kupiłeś ?
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044

adrian949

Post autor: adrian949 » 17 sty 2015, 14:05

Moja S8 szła podobnie? chyba że mi się wydaje ;)


SENTENZA
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 125
Rejestracja: 30 maja 2014, 20:48
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: SENTENZA » 17 sty 2015, 14:07

michalwruszak pisze:Adrian a nie lepiej właśnie dostrajać auto na LPG ? Ecumastera już kupiłeś ?
Nie. Komputer LPG przy mojej instalacji BRC sczytuje mapy od seryjnego kompa. Wiec najpierw trzeba dostroić serie na PB.
Tak jak robisz cokolwiek, tak robisz wszystko...

adrian949

Post autor: adrian949 » 17 sty 2015, 14:16

Wiem że będzie szła lepiej :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl