[D2 FL ALL ] Wymiana napinacza (nastawnika) łańcucha
Tak, wg. ELSA 5Nm + 90°maciu pisze:wtf 5Nm?
tyle co nic.... nie zebym kwestionował... ale...
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
-
- Forum Audi A8
- Posty: 178
- Rejestracja: 02 kwie 2017, 16:13
- Lokalizacja: Sosnowiec
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
Wielkie dzieki panowie
Mam jeszcze jeden problem, skręciłem nowy nastawnik tym ściskiem, włożyłem go na miejsce juz z małymi problemami, ale żeby teraz włożyć walek to juz nie mam pomysłu. Wydaje mi sie ze ten łańcuszek jest za bardzo naciągnięty. Jak powinienem to zrobić poprawie ? W opisie to takie proste...
Mam jeszcze jeden problem, skręciłem nowy nastawnik tym ściskiem, włożyłem go na miejsce juz z małymi problemami, ale żeby teraz włożyć walek to juz nie mam pomysłu. Wydaje mi sie ze ten łańcuszek jest za bardzo naciągnięty. Jak powinienem to zrobić poprawie ? W opisie to takie proste...
Po pierwsze to jak to "skręciłeś tym ściskiem"?...koziolek pisze:Mam jeszcze jeden problem, skręciłem nowy nastawnik tym ściskiem...
Pytam ponieważ nowy nastawnik przychodzi zawsze skręcony i bardziej niż fabrycznie się nie nie skręca
Tak właściwie to w opisie, jeżeli dysponujesz takim z ELSY, jest napisane aby robić to w 2 osobykoziolek pisze:... włożyłem go na miejsce juz z małymi problemami, ale żeby teraz włożyć walek to juz nie mam pomysłu. Wydaje mi sie ze ten łańcuszek jest za bardzo naciągnięty. Jak powinienem to zrobić poprawie ? W opisie to takie proste...
Oczywiście można to zrobić samemu, ale wtedy nastawnik z wałkami i łańcuchem montujesz na stole i później całość montujesz na głowicę. Da radę, robiłem to wielokrotnie
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
kupiłem nastawnik używany z tym ściskiem już zamontowanym (nastawnik niby z małym przebiegiem, okaże się później) wykręciłem ten ścisk, żeby ścisnąć mój stary nastawnik, który był już bez ślizgów i wyszedł w miarę ok, ale po ściśnięciu ponownie tego "nowego" w którym założyłem nowe ślizgi już nie było tak łatwo, a wałek nie chce wejść tak jak w opisie Marcina bo tylko na tym polegam
Ok, rozumiem.koziolek pisze:kupiłem nastawnik używany z tym ściskiem już zamontowanym...
Właściwie nie potrzebnie bo ten stary, szczególnie bez ślizgów, i tak by wyszedł.koziolek pisze:wykręciłem ten ścisk, żeby ścisnąć mój stary nastawnik, który był już bez ślizgów i wyszedł w miarę ok...
Cóż, przyznaję że nie wiem co jest w opisie Marcina i może dlatego nie rozumiem problemu.koziolek pisze:... ale po ściśnięciu ponownie tego "nowego" w którym założyłem nowe ślizgi już nie było tak łatwo, a wałek nie chce wejść tak jak w opisie Marcina bo tylko na tym polegam
Ja to robię, rzekłbym, zgodnie ze sztuką czyli rozpinam rozrząd i demontuję oba wałki wraz z nastawnikiem i łańcuchem.
I robiąc to w ten sposób to nie ma później większego problemu z ponownym montażem wałków i nastawnika.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości