Tak, wszystko polepić na trytki i silikonpepi pisze:nie trzeba
są trytytki![]()
![]() |
![]() |
![]() |
[D2 ALL ] Lepsze hamulce na tył
- FOSS
- Super Klubowicz

- Posty: 7579
- Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
- Lokalizacja: WPR
-
maciu
- Super Klubowicz

- Posty: 3525
- Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2006
- Silnik: V8 4.2 TDI
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Imię: maciu
- Lokalizacja: Warszawa
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz

- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
- Mucholejkolator
- Super Klubowicz

- Posty: 561
- Rejestracja: 27 cze 2010, 23:17
- Lokalizacja: Lublin
Z moich doświadczeń wynika, że pompa o większej średnicy tloczka zmienia przełożenie pompa-tłoczki na niekorzyść. Owszem, skok pedalu się zmiejsza ale jest tym samym potrzebna większa siła aby tak samo mocno klocki przycisnać do tarcz.
EBC też mi dupy nie urwały a fatalne się sprawowały przy zimnych heblach. Przynajmniej ja tak miałem przy klockach Yellow... Dużo lepsza skuteczność zwykłych klocków REMSA za 1/10 ceny EBC na zimnych hamulcach rekompensowała wszytkie zalety żółtych EBC, które w zasadzie na ciepłych hamowały tak samo tylko nigdy nie piszczały.
EBC też mi dupy nie urwały a fatalne się sprawowały przy zimnych heblach. Przynajmniej ja tak miałem przy klockach Yellow... Dużo lepsza skuteczność zwykłych klocków REMSA za 1/10 ceny EBC na zimnych hamulcach rekompensowała wszytkie zalety żółtych EBC, które w zasadzie na ciepłych hamowały tak samo tylko nigdy nie piszczały.
- dice111
- Moderator

- Posty: 6071
- Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Imię: AHC by MTM
- Lokalizacja: Těšin
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz

- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
Pompkę zostawiamy albo wkładamy odpowiednią i regulujemy. Nie wiem o jakiego typu elektroniczym zacisku mówicie ale z przedwczorajszego długiego testu zamrażarki b. dobrze trzymaly tarcze 
Epb to nie jest jedyna alternatywa, jest jeszcze jedna konkretniejsza dzialajaca z abs..
2 na koło jest ciężko upchać ale da się, musi być tylko jeden warunek spełniony.
Epb to nie jest jedyna alternatywa, jest jeszcze jedna konkretniejsza dzialajaca z abs..
2 na koło jest ciężko upchać ale da się, musi być tylko jeden warunek spełniony.
- CINEK
- Super Klubowicz

- Posty: 5237
- Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
- Lokalizacja: Konstantynów Łódzki
nie gadaj... ja miałem ostatnio ostre hamowanie bo mi kobita wyjechała i dopiero doceniłem wyższość 360mm nad 323mm.pepi pisze:taki urok tego auta że to hamuje jak statek na morzu
Do tego jeszcze tylko tył i będzie malina...dla mnie osobiście jest to bardzo duża, pozytywna zmiana.
to nie jest zwykły napęd...to
- CINEK
- Super Klubowicz

- Posty: 5237
- Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
- Lokalizacja: Konstantynów Łódzki
A noo dlatego w D3 juz ulepszyli
a my w D2 musimy niestety poprawiać ..
Ale czego sie nie robi dla tych aut
[ Dodano: 2018-04-25, 21:13 ]
dobra Pany, klocki i tarcze już do mnie jadą, adapterki pod 330mm czekają, teraz tylko osłony tarcz...
wiem, że pasują od Pytona 3d0615611A i 612A ... ale jako, że nie mogę takich namierzyć, powiedzcie jakie inne będą pasować? Od D3 może?
Znalazłem od Pytona 3.0 TDI ... będą pasować, czy za małe ?
![Obrazek]()
albo takie (bodajże w D3 są takie same)
![Obrazek]()
Ale czego sie nie robi dla tych aut
[ Dodano: 2018-04-25, 21:13 ]
dobra Pany, klocki i tarcze już do mnie jadą, adapterki pod 330mm czekają, teraz tylko osłony tarcz...
wiem, że pasują od Pytona 3d0615611A i 612A ... ale jako, że nie mogę takich namierzyć, powiedzcie jakie inne będą pasować? Od D3 może?
Znalazłem od Pytona 3.0 TDI ... będą pasować, czy za małe ?
albo takie (bodajże w D3 są takie same)
to nie jest zwykły napęd...to
- Pepek
- Super Klubowicz

- Posty: 661
- Rejestracja: 29 maja 2016, 13:46
- Moje auto: S8 D5
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Przemek
- Lokalizacja: Cieszyn
Ja mam z D3 gdzie fabrycznie było 310mm. Trzeba ją trochę przerobić żeby schludnie wyglądała, tj dospawać bodaj 2.5cm pasek blachy od góry gdzie zapiera się o obsadę łożyska i jest w tym miejscu mocowana, dopasować młotkiem do samej obsady (w miejscu środkowej śruby odstaje i trzeba to wyklepać na płasko) i nawiercić dwa nowe otwory w tej osłonie (tylko dolny zostaje gdzie był). No i na koniec trochę ją podoginać, bo może trzeć o tarczę.
Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
- CINEK
- Super Klubowicz

- Posty: 5237
- Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
- Lokalizacja: Konstantynów Łódzki
hahah Dani, już znalazłem, w piątek będę miałdanishow pisze: CINEK, znaleźć osłony od Phaetona to nie taka prosta sprawa, ja chyba ze dwa miechy szukałem
teraz tylko powiedz czy przy nich też jest taka rzeźba jak to Pepek, opisywał ??
to nie jest zwykły napęd...to





