[D2 96 4.2PB/LPG ] Swap.
Ja się tam nie do końca z tym zgadzam . Wszystko kwestia tego jak jest ASB traktowana przez właściciela. Olej podstawa i "normalne" jej traktowanie a nie rżnięcie na każdych światłachkrisker pisze:Niestety nasze skrzynki nie są zbyt trwałe.
Myśle, że po remoncie skrzynka może dłuuugo pochodzić jak się będzie dbać.
Co jak co ale w żadne swapy bym się nie bawił. Od machania gałą to jest żona, kochana itp...a Ty masz jechać i się relaksować.
Z tego co wiem to Apo miał problem z wałem, musiał go sztukować / składać z dwóch bo długością nie pasował, co objawiało się rezonansem przy już 50km/h w zwyż...
ogólnie taki widok w 8semie
to nie jest zwykły napęd...to
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Marcin - pokazałeś chyba najgorsze możliwe zdjęcie jak może dekor manuala wyglądać w A8/S8 D2 - to jakiś drut jest nie mający nic wspólnego z tym jak wygląda to orginalnie .
Proszę spojrzeć na foto naszego kolegi
http://mklr.pl/292830
Proszę spojrzeć na foto naszego kolegi
http://mklr.pl/292830
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Nie wiem dokładnie jak w przypadku 5hp19 - ale koszta częsci do 5h24 tak żeby zrobić to sensownie bez oszczędzania to 8-9tys
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
kolego nie pchaj się w automat
bo to tylko wygoda i tyle
To ja z przekładką poleciałem zdecydowanie po taniości
W a6 4,2 gość kupił przekładkę 2 tys i z kołem były jazdy ale kupił koło sztywne valeło za około 2 tys dawałem link na alledrogo
Moja przekładka wyszła mnie ze tyle
Skrzynia 500
koło i sprzęgło 200
tokarz 50
wybierak 100
most 100
wał i półosie strugałem sam
pedały i pompa 100zł
a reszta to tylko praca
bo to tylko wygoda i tyle
To ja z przekładką poleciałem zdecydowanie po taniości
W a6 4,2 gość kupił przekładkę 2 tys i z kołem były jazdy ale kupił koło sztywne valeło za około 2 tys dawałem link na alledrogo
Moja przekładka wyszła mnie ze tyle
Skrzynia 500
koło i sprzęgło 200
tokarz 50
wybierak 100
most 100
wał i półosie strugałem sam
pedały i pompa 100zł
a reszta to tylko praca
Michał akurat nie miałem innego zdjęcia i zapożyczyłem to wyżej z przed dwóch stronmichalwruszak pisze:Marcin - pokazałeś chyba najgorsze możliwe zdjęcie jak może dekor manuala wyglądać w A8/S8 D2 - to jakiś drut jest nie mający nic wspólnego z tym jak wygląda to orginalnie .
Ogólnie mówie, że gała w 8semce nie pasuje no ale to tylko moje zdanie. Czy jest ktos w stanie wyobrazić sobie np. D3 z gałą? Wiem, wiem inna generacja itp...tylko już przy tym modelu stwierdzono, że gałą to można w Hondzie Civic machać, ćwiczyć przy tym triceps i łydkę
to nie jest zwykły napęd...to
Z tego co kojarzę to skrzynie automatyczne uważane są za bardziej trwałe niż manualne.krisker pisze:I za 100000 (przy dobrych wiatrach) znowu jazda z duszą na ramieniu i kolejne wydatki... To moje pierwsze auto z automatem i sama jazda jest bardzo wygodna. Niestety nasze skrzynki nie są zbyt trwałe.
W ósemkach mamy skrzynie firmy ZF czyli w niczym nie ustępują konkurencji bo oni również mają ZFa jak i wiele innych aut.
Sporo zależy od użytkownika i serwisu.
W mojej D3 mam najechane już ponad 419kkm i ze skrzynią nie robiłem do tej pory nic poza cykliczną wymianą oleju z filtrem.
400.000km i wciąż jeździ.
I chociaż gadam, że nie jest super i że czas na nią się zbliża to tak samo gadałem już 3 lata temu i jakieś 120kkm temu... a ona wciąż jeździ
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
skrzynie automatyczne głównie dawane są po to od jakiegoś czasu że ludzie nie umieją obsługiwać manuali zwłaszcza jak jest sporo mocy .
Porównywanie manualnej i automatycznej jest dziwne .
Bo wiadomo jak coś się składa z 100 podzespołów a drugie z 1000 to które prędzej padnie ?
Jeszcze jeden oczywisty fakt jak padnie skrzynia manualna to się jedzie i kupuje i zakłada i praktycznie widać od razu co jest wart -a w przypadku drugiej automatycznej .
Praktycznie jak sex z ssakiem leśnym bez zabezpieczenia
Tylko wiadomo jak ktoś robi przekładkę to to wszystko kosztuje i wtedy cena dobije do ceny takiej automatycznej .
Bo jak chce się robić na ori podzespołach nic nie drutować to się nazbiera .
Ale tylko raz potem to już ok tak nie boli skrzynia sprzęgło po 1 tys mniej więcej
Porównywanie manualnej i automatycznej jest dziwne .
Bo wiadomo jak coś się składa z 100 podzespołów a drugie z 1000 to które prędzej padnie ?
Jeszcze jeden oczywisty fakt jak padnie skrzynia manualna to się jedzie i kupuje i zakłada i praktycznie widać od razu co jest wart -a w przypadku drugiej automatycznej .
Praktycznie jak sex z ssakiem leśnym bez zabezpieczenia
Tylko wiadomo jak ktoś robi przekładkę to to wszystko kosztuje i wtedy cena dobije do ceny takiej automatycznej .
Bo jak chce się robić na ori podzespołach nic nie drutować to się nazbiera .
Ale tylko raz potem to już ok tak nie boli skrzynia sprzęgło po 1 tys mniej więcej
Ryzyk fizyk. To są stare i leciwe auta i nowy nabywca musi mieć taką świadomość, ze ta skrzynia będzie potrzebowała naprawy. Prędzej czy później.
Ja wolałem swoją naprawić niż składać graty na manuala. Ale nikt nikomu nie zabroni. Każdy robi co chce.
Są tacy co chcą jeździć automatem, nie zważywszy na to, że czeka ją naprawa i są też tacy co wolą włożyć manual w obawie o to, że po naprawie skrzynia może klęknąć znów za jakiś czas.
Ja wolałem swoją naprawić niż składać graty na manuala. Ale nikt nikomu nie zabroni. Każdy robi co chce.
Są tacy co chcą jeździć automatem, nie zważywszy na to, że czeka ją naprawa i są też tacy co wolą włożyć manual w obawie o to, że po naprawie skrzynia może klęknąć znów za jakiś czas.