części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 96 4.2PB/LPG ] Swap.

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego w tym również chiptuning.
Paweł777
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 119
Rejestracja: 17 paź 2015, 21:54
Lokalizacja: Radom

Post autor: Paweł777 » 30 cze 2017, 00:09

W tych pieniądzach to spokojnie zrobisz remont automatu i bez kombinacji

Awatar użytkownika
krisker
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 653
Rejestracja: 28 lip 2015, 10:36
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: krisker » 30 cze 2017, 06:27

I za 100000 (przy dobrych wiatrach) znowu jazda z duszą na ramieniu i kolejne wydatki... To moje pierwsze auto z automatem i sama jazda jest bardzo wygodna. Niestety nasze skrzynki nie są zbyt trwałe.

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 30 cze 2017, 08:14

krisker pisze:Niestety nasze skrzynki nie są zbyt trwałe.
Ja się tam nie do końca z tym zgadzam :) . Wszystko kwestia tego jak jest ASB traktowana przez właściciela. Olej podstawa i "normalne" jej traktowanie a nie rżnięcie na każdych światłach <faktycznie>

Myśle, że po remoncie skrzynka może dłuuugo pochodzić jak się będzie dbać.

Co jak co ale w żadne swapy bym się nie bawił. Od machania gałą to jest żona, kochana itp...a Ty masz jechać i się relaksować. :D

Z tego co wiem to Apo miał problem z wałem, musiał go sztukować / składać z dwóch bo długością nie pasował, co objawiało się rezonansem przy już 50km/h w zwyż... <bezradny>

ogólnie taki widok w 8semie <blee>

Obrazek
to nie jest zwykły napęd...to

michalwruszak
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2449
Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: michalwruszak » 30 cze 2017, 09:23

Marcin - pokazałeś chyba najgorsze możliwe zdjęcie jak może dekor manuala wyglądać w A8/S8 D2 - to jakiś drut jest nie mający nic wspólnego z tym jak wygląda to orginalnie .

Proszę spojrzeć na foto naszego kolegi :)

http://mklr.pl/292830
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044

adrian949

Post autor: adrian949 » 30 cze 2017, 09:24

U mnie na szczęście nie wygląda tak źle :]


Obrazek

Awatar użytkownika
krisker
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 653
Rejestracja: 28 lip 2015, 10:36
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: krisker » 30 cze 2017, 09:31

No dobra, a ile mogłaby kosztować wymiana wszystkiego co się zużywa w 5HP19 (sprzęgło, tarczki, kosze)? W moim egzemplarzu skrzynia wymieniana była jeszcze na gwarancji po 100000km. Obecna jeździ już 260000km i chyba jej czas dobiega końca.

michalwruszak
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2449
Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: michalwruszak » 30 cze 2017, 09:37

Nie wiem dokładnie jak w przypadku 5hp19 - ale koszta częsci do 5h24 tak żeby zrobić to sensownie bez oszczędzania to 8-9tys
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 30 cze 2017, 09:42

kolego nie pchaj się w automat
bo to tylko wygoda i tyle
To ja z przekładką poleciałem zdecydowanie po taniości :]
W a6 4,2 gość kupił przekładkę 2 tys i z kołem były jazdy ale kupił koło sztywne valeło za około 2 tys dawałem link na alledrogo
Moja przekładka wyszła mnie ze tyle

Skrzynia 500
koło i sprzęgło 200
tokarz 50
wybierak 100
most 100
wał i półosie strugałem sam
pedały i pompa 100zł
a reszta to tylko praca

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 30 cze 2017, 19:47

michalwruszak pisze:Marcin - pokazałeś chyba najgorsze możliwe zdjęcie jak może dekor manuala wyglądać w A8/S8 D2 - to jakiś drut jest nie mający nic wspólnego z tym jak wygląda to orginalnie .
Michał akurat nie miałem innego zdjęcia i zapożyczyłem to wyżej z przed dwóch stron <faktycznie>

Ogólnie mówie, że gała w 8semce nie pasuje no <cicho> ale to tylko moje zdanie. Czy jest ktos w stanie wyobrazić sobie np. D3 z gałą? Wiem, wiem inna generacja itp...tylko już przy tym modelu stwierdzono, że gałą to można w Hondzie Civic machać, ćwiczyć przy tym triceps i łydkę <jezyk2>
to nie jest zwykły napęd...to

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 30 cze 2017, 20:14

krisker pisze:I za 100000 (przy dobrych wiatrach) znowu jazda z duszą na ramieniu i kolejne wydatki... To moje pierwsze auto z automatem i sama jazda jest bardzo wygodna. Niestety nasze skrzynki nie są zbyt trwałe.
Z tego co kojarzę to skrzynie automatyczne uważane są za bardziej trwałe niż manualne.
W ósemkach mamy skrzynie firmy ZF czyli w niczym nie ustępują konkurencji bo oni również mają ZFa jak i wiele innych aut.
Sporo zależy od użytkownika i serwisu.

W mojej D3 mam najechane już ponad 419kkm i ze skrzynią nie robiłem do tej pory nic poza cykliczną wymianą oleju z filtrem.
400.000km i wciąż jeździ.
I chociaż gadam, że nie jest super i że czas na nią się zbliża to tak samo gadałem już 3 lata temu i jakieś 120kkm temu... a ona wciąż jeździ <faktycznie>
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Awatar użytkownika
krisker
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 653
Rejestracja: 28 lip 2015, 10:36
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: krisker » 30 cze 2017, 22:10

Ale to nie 5Hp19, ani nawet 5Hp24, więc łatwo Ci mówić ;)

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 01 lip 2017, 06:55

5hp24a i 5hp19 nie jest tak drogo naprawic, ale kapitalke walnać to juz koszta pod 10.
[center]
Forum Audi A7.
Forum Audi A6.

[/center]

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 01 lip 2017, 08:40

skrzynie automatyczne głównie dawane są po to od jakiegoś czasu że ludzie nie umieją obsługiwać manuali zwłaszcza jak jest sporo mocy .
Porównywanie manualnej i automatycznej jest dziwne .
Bo wiadomo jak coś się składa z 100 podzespołów a drugie z 1000 to które prędzej padnie ?
Jeszcze jeden oczywisty fakt jak padnie skrzynia manualna to się jedzie i kupuje i zakłada i praktycznie widać od razu co jest wart -a w przypadku drugiej automatycznej .
Praktycznie jak sex z ssakiem leśnym bez zabezpieczenia <boisie>
Tylko wiadomo jak ktoś robi przekładkę to to wszystko kosztuje i wtedy cena dobije do ceny takiej automatycznej .
Bo jak chce się robić na ori podzespołach nic nie drutować to się nazbiera .
Ale tylko raz potem to już ok tak nie boli skrzynia sprzęgło po 1 tys mniej więcej
:]

ernesto

Post autor: ernesto » 01 lip 2017, 08:46

Ryzyk fizyk. To są stare i leciwe auta i nowy nabywca musi mieć taką świadomość, ze ta skrzynia będzie potrzebowała naprawy. Prędzej czy później.
Ja wolałem swoją naprawić niż składać graty na manuala. Ale nikt nikomu nie zabroni. Każdy robi co chce.
Są tacy co chcą jeździć automatem, nie zważywszy na to, że czeka ją naprawa i są też tacy co wolą włożyć manual w obawie o to, że po naprawie skrzynia może klęknąć znów za jakiś czas.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 01 lip 2017, 13:30

każdy automat padnie to tylko kwestia czasu :]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl